quote:Op donderdag 13 september 2012 14:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moest overigens lachen om dat plaatje in de OP waar zo overdreven simpel en slecht KLB door ONZ is gepaint..
die hebben veto recht, de rest mag meepraten.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Rectum het volgende:
er zitten hopelijk alleen kaste 1 leden in de jury
Dat is mooi want de laatste keer dat ik dat deed verloor ik wat rechtenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Hint: Er mag geklaagd worden over KPD want niemand ziet het toch
Ik zou zeggen solliciteer, mijn stem heb jequote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is mooi want de laatste keer dat ik dat deed verloor ik wat rechten
deze man moet sowieso worden toegelaten.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ik behoef geen introductie he leeell. Laat maar weten wanneer ik toegelaten ben.
groetjes
toekomstig klb 1.0 lid
Ik zal IQM en Emimich even bellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Rectum het volgende:
er zitten hopelijk alleen kaste 1 leden in de jury
Dank, dank. Jij natuurlijk ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
deze man moet sowieso worden toegelaten.
onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld trajectquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Levolution het volgende:
Dus om mijn liefde voor KLB 1.0 te bewijzen mag ik in KLB 2.0 subklachten en antiklachten posten?
Wanneer krijg ik toegang dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld traject
we zijn druk bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen evenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gaat niet werken zo, sukkeltjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef switchboy het volgende:
Echte baze weten dat je via deze link [ulr=http://forum.fok.nl/fok/logout]read only acces[/url] hebt.
Fuck m'n ninja edit is te laatquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gaat niet werken zo, sukkeltje.
Zo ninja was het niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:27 schreef switchboy het volgende:
[..]
Fuck m'n ninja edit is te laat
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ik behoef geen introductie he leeell. Laat maar weten wanneer ik toegelaten ben.
groetjes
toekomstig klb 1.0 lid
thanksquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ok de besprekingen zijn klaar, welkom bij KLB 1.0
Uiteraardquote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat Biefstuk en Rosbief ook weer aanwezig zijn.
En dat is de_boswachter, Emimich heeft die kaste gewoon gekaapt en is er 'bekend' mee geworden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Devvie het volgende:
HOE KUN JIJ OVER DE KLB KASTE PRATEN?? ER IS MAAR EEN PERSOON DIE HIER VERSTAND VAN HEEFT!
Biefstuk heeft al een nieuw uitwerpselentopic geopend aldaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat Biefstuk en Rosbief ook weer aanwezig zijn.
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus Christus te paard. Krijgen we nu binnen elk subforum een 'elite'()-forum?
Dit niet snappen/niet kunnen accepterenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.
rot op met die rasmongool van een APquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
AdvancedPower heeft me net laten weten dat dit een leugen is.
Haten op APquote:Op donderdag 13 september 2012 22:49 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
rot op met die rasmongool van een AP
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.
Kom haten dan, plebsquote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toelating tot dit subforum is als het goud winnen op de paralympics. Je bent nog steeds een mongool.
Dagdag, vrolijke vriend..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dat is de_boswachter, Emimich heeft die kaste gewoon gekaapt en is er 'bekend' mee geworden.
dagdag had gewoon een ranglijst toch en bowa heeft daar de kaste van gemaakt of ben ik nu abuisquote:
okquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
Inmiddels ook een video-aanmelding van swarmahoer binnen. Het is wat.
klb1.0 is geen speeltuinquote:
maak deze even sticky svpquote:
quote:
Tof dat zulke dingen kunnen in de gevangenisquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
Elke dag vechttopics zonder dat ze naar ONZ geschopt wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:26 schreef Michielos het volgende:
KLb 1.0 is nice indeed. Thanks TS
heb er nu al eeh... 23 gepost? (ook al mijn oudjes)quote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Elke dag vechttopics zonder dat ze naar ONZ geschopt worden
je wordt gevraagd in de OP als modquote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Adelante het volgende:
Ik ga mij niet aanmelden, ik verwacht gevraagd te worden. User en mod van het eerste uur en altijd aanhanger van KLB 1.0 gebleven!
Je had er bij moeten zijn toen KLB 1.0 verdween, wat een chaos was datquote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef swaffelsmurf het volgende:
Er is serieus een subforum Klaagbaak 1.0?
Ik was daarbij, ik lurk hier al lang genoeg rond om te weten dat de echte pareltjes van topics uit 1.0 stammen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn toen KLB 1.0 verdween, wat een chaos was dat![]()
KLB weg, een onzekere toekomst
Vergeleken met KLB 1.0 is de huidige KLB echt gewoon kutquote:Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Ik was daarbij, ik lurk hier al lang genoeg rond om te weten dat de echte pareltjes van topics uit 1.0 stammen.
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vergeleken met KLB 1.0 is de huidige KLB echt gewoon kut![]()
De lemming spam was wel kut altijd
Generatiekloofquote:Op donderdag 13 september 2012 23:40 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.
3.0 zou je bijna kunnen zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:40 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
3.0 zou je bijna kunnen zeggen
na de val van de originele KLB kwamen die nieuwe regels
toen was er paniek en ontzettende frustratie
toen was weer heel KLB op slot gegaan
ik had toen 6 maanden ban, dus ik las alleen een beetje mee, zou dat niet precies meer wetenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?
Ik weet nog wel dat yvonne de sluiting en heropening "leidde"quote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |