Beweren dat HSG-POMPER niet in Kaste 1 thuishoortquote:
Kaste 5 is de kankerkastequote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar sta ik? En waarom zie ik Juicyhill uberhaupt ergens staan?!
Beweren dat zo'n zielige troll zo hoog mag komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Beweren dat HSG-POMPER niet in Kaste 1 thuishoort
De kasten gaan niet verder dan 5.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie mijn naam er niet bij staan.
quote:
Socios staat aan het eerste loket.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Socios verdient een klasse voor zichzelf
wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen als GLC, Taartjeh, Phantomesse en linpunt KLB maken. Zonder hun was KLB vooral "mijn leraar is kut", "ik ben een autist" en slechte grappen.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef leeell het volgende:
[..]
wie?
ik mis maikuuul, cacciatore, RichCalibier
wat is dit voor wanprestatie
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goeie, die heb ik over het hoofd gezien.
Bij maikuuul en cacciatore heb ik niet echt een beeld, maar RichCalibier valt dus in de categorie slechte grappen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef leeell het volgende:
[..]
wie?
ik mis maikuuul, cacciatore, RichCalibier
wat is dit voor wanprestatie
je snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bij maikuuul en cacciatore heb ik niet echt een beeld, maar RichCalibier valt dus in de categorie slechte grappen.
Ik zie liever een bitchfight in KLB dan een slechte poging tot grappig zijn en zo nu en dan een plaatje dat wel echt grappig is, maar toch van 4chan is gejat.quote:
impliceren dat KLB na vorig jaar nog enige kwaliteit bevatquote:
Impliceren dat je verstand van zaken hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat KLB na vorig jaar nog enige kwaliteit bevat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |