Maar wat een pareltjesquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij meer gesloten dan open topics
Helaas zal jij het nooit begrijpenquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Jij solliciteert zeker ook naar een ticket?quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Episch.quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
Helaas zal jij het nooit begrijpen
De klachten waren nooit belangrijk, het waren de verhalen, de idiote acties, discussies en best of all de onderlinge haat en liefde
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Do you ship to the netherlands, hoorde die ook in KLB?
Ben jij dat?quote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Wie?quote:
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?quote:
Wat zit je nou te haten manquote:Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.quote:Op maandag 17 september 2012 00:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten mano.us is gewoon een baas.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.
Het anale feestdeelquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Shiiiittquote:
Wat een heldquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |