Post hem even danquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef Mozy het volgende:
houden we de dagdag kaste aan? die is redelijk recent nog geupdate
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. We zijn weer terug! Met trots presenteer ik u:
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
Terechte kaste.quote:
Ach, dat zeggen die ouwetjes ook altijd. Men verlangt, in welke setting dan ook (in dit geval KLB 1.0), terug naar het verleden en idealiseert dan werkelijk ook alles waardoor het geweldig lijkt. Terwijl iets in essentie wel meeviel qua mate van de geweldigheidsfactor. Je verlangt simpelweg naar iets dat er niet meer is wat je niet hebt afgesloten. Maar ja, dit principe is van alle tijden dus begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dit virtuele geval gewoon terecht. Vroegâh had je daadwerkelijk bazentopics- en humor.
Dat HSG-POMPER mod is geworden trouwensquote:
heb je 1.0 uberhaupt meegemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen die ouwetjes ook altijd. Men verlangt, in welke setting dan ook (in dit geval KLB 1.0), terug naar het verleden en idealiseert dan werkelijk ook alles waardoor het geweldig lijkt. Terwijl iets in essentie wel meeviel qua mate van de geweldigheidsfactor. Je verlangt simpelweg naar iets dat er niet meer is wat je niet hebt afgesloten. Maar ja, dit principe is van alle tijden dus begrijpelijk.
het verbaast me meer dat steven nu al best een tijd mod isquote:Op zondag 16 september 2012 02:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat HSG-POMPER mod is geworden trouwens![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef Roces18 het volgende:
ik maak een klb 2.0 aan. das zeg maar 2x zo goed
---- hieronder kan je jezelf inschrijven ----
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noobquote:Op zondag 16 september 2012 10:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Thatim staat er niet in, nu al gedoemd te mislukken dat 1.0 initiatiefje
haha kaste 3 lolquote:Op zondag 16 september 2012 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niks te maken met de dagdag kaste dit
quote:
update is al van tijdje terug, mag zeker nog eens gebeurenquote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noob
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noob
hij is niks. ik kan het zeggen, ik ben het mannetje van fok. mensen komen naar mij als ze iets willen weten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.
In klb1.0 welquote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Mozy het volgende:
maar kijk eens naar die kaste, de helft van al die mensen post never nooit niet meer.
Hou op hoorquote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.
Gast, naar ik heb begrepen was je vroeger heel erg gothic/emo, heb je je huidige vriendin op FOK! ontmoet (Chai, die zit ook de hele dag op FOK!quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, naar ik heb begrepen was je vroeger heel erg gothic/emo, heb je je huidige vriendin op FOK! ontmoet (Chai, die zit ook de hele dag op FOK!) en was je op slag verliefd toen je haar fobo zag. Na jullie eerste meet heb je een liefdesbrief getypt die toen ook in haar fobo stond, met shit als "ik was op slag verliefd op het moment dat ik je uit de trein zag komen" en "ik wist dat we voorbestemd waren" enzo
. Ook was/ben je kapot over het feit dat ynuhh een fake account bleek te zijn want daar had je een band mee opgebouwd. Met je Concerta.
Dit is het einde van m'n roast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |