Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum isquote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had toen 6 maanden ban, dus ik las alleen een beetje mee, zou dat niet precies meer weten
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerdquote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum is
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerd
as we speak zijn alle middelen bezet
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerd
as we speak zijn alle middelen bezet
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef switchboy het volgende:
Ik mis de hyves topics, de invasies, wegmisbruikers SC (blauw blauw (kenners weten waarover ik het heb), de plaatjes posts, de neppe hosselverhalen, zelfs de lemmings van de hosselverhalen en de sfeer van KLB 1.0. Het was allemaal een stuk vrijer er waren ware fok detectives die zo een FB of een hyves of partyflock account bij een plaatje wisten te vinden.
Niet te vergeten de vecht filmpjes en breezah chick topic ofc.
Het waren mooie tijden.
Ik heb nog mappen vol screencapsquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaal
Binnen een paar minuten een topic vol met gewoon snelle pics en shit
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb nog mappen vol screencaps
inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaal
Binnen een paar minuten een topic vol met gewoon snelle pics en shit
En dan die PM's op zondagochtend naar iedereen die ooit in die reeks had gepost. chaos:quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad![]()
daardoor ging ik weer TV kijken, lekker kankeren op die programma's en lachen om die debielen
quote:Op 11 November 2009 20:00 schreef deepart het volgende:
Dubbelpost volgens. Heb hem ook gemist, pm anders even iemand anders die wel gekeken heeft?
Op 11 November 2009 19:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
*kuch*
Sun 8 November 2009 19:27u door NJ
Nee. Ík ga je bannen.
Leuk geweest. Laatste PM.
Iedere user die nog een keer naar dit rijtje stuurt is zijn pm-rechten kwijt.
Kusjes,
NJ.
Dit bericht werd verzonden naar deepart, 16meter, NJ, 3keernix, 8D, 9611Niels, Adelante, Aethereal, Agiath, allsystemshalt, amaranta, Antal, Apebeer, appelsjap, araphor, Arthur_Spooner, ASroma, bakatje, Biskwie, Broekpaling, CantFazeMe, caspervc, Cassius, DaDude1987, Damzkieee, Demon_Hunter, de_Koningin, Diabox, dmk, DoorgestokenKaart, dronkeykong, Droopie, dubidub, EchoAlpha, Eg_Wel, El_Liberaliste, FL_Freak, Fortitudo, FunkyHomosapien, Gebraden_Wombat, gebrokenglas, gers, Goofisch, Hagelkaas, hugecooll, IJsblock, ikbeneenkiwi, Irritatie100, JackHerrer, Jahr00n, Jimbo, jmac, Jor_Dii, justmattie, Kanariegeel, Karina, kurk_droog, Ladidadida, Landgeld, lekzzz, leolinedance, LightLuke, Loveless85, Lucifer_Doosje, mafkees01, memrtn, miaeak, Mikkie, MilaNL, MissJ, Modus, Montelly, moonmovies, Mortaxx, MrBadGuy, naatje_1, newClear, NoCigar, NoelGallagher, ouderejongere, Palmboom313, PiRANiA, rene90, Renesite, RowanF1, Sackboy, Salatrel, Seam, ShizzleMyDizzle, SillyWalks, SimpelZat, sinterklaaskapoentje, Snever, Stephan1237, StephanL, SuperrrTuxxx, SuperwormJim, swarmahoer, switchboy, Szura, Tabloid, teamlead, TerroRobbie, THEFXR, TheKC, TheOneAndOnly, TheSwooshdockSaints, Tism, Toempf, Tommeke, tralalala, TwisterNederland, WcPot, xFriendx en xxiessiexx.
Die vraag alleen al...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum is
Kwantiteit maakt geen kwaliteit!quote:
We hebben nu toch een selectieronde, en zoals hierboven staat kwaliteit boven kwantiteitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |