watquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent sowieso e-matties met Chai en Mozy, jullie hebben zelfs gemeet.
Klopt, het heet 'KLB 1.0'quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef pokerstars het volgende:
Ik vroeg mij al af waar alle kwaliteitsusers heen waren. Tot op dit moment, dacht ik dat men zowaar een leven had gekregen.
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon meequote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef pokerstars het volgende:
Ik vroeg mij al af waar alle kwaliteitsusers heen waren. Tot op dit moment, dacht ik dat men zowaar een leven had gekregen.
'Een leven krijgen' synoniem voor ik begin met een nieuwe kloon.quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon mee
In klb1.0 is niemand gebandquote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon mee
Daar vielen toen meer bans dan nu. Daarom ook 2.0 kuttekop.quote:
Grappig dat je er hier trots op bent terwijl je het irl. nog nooit tegen iemand hebt verteld waarschijnlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Biogarde het volgende:
Richting 7e jaar als mod in KLB and counting
Ik heb een semi-leven.
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar vielen toen meer bans dan nu. Daarom ook 2.0 kuttekop.
Waar staat dat ik trots ben dan? En er zijn mensen zat die 't weten. Snap alleen niet wat beide zaken er toe doen, maar goed.quote:Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Grappig dat je er hier trots op bent terwijl je het irl. nog nooit tegen iemand hebt verteld waarschijnlijk..
Lollerz, Emimich wil je er echt niet bij hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal IQM en Emimich even bellen.
Jazeker, maar ik ben in dit forum bij sommige users soms kwijt of het serieus of fictie is. Meestal fictie, waar daar leunt KLB op, maar je weet het niet.quote:
Dat zijn de drie toppersquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lollerz, Emimich wil je er echt niet bij hebben.
I motion; dagdag, De-Ananas en natuurlijk niet te vergeten Noorsbloed...
Haha, dat waren tijden, op zondag wachten op de AFCAjos topics, dat was toch altijd wel lachen!quote:
Voor crew zware topics altijdquote:Op maandag 17 september 2012 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haha, dat waren tijden, op zondag wachten op de AFCAjos topics, dat was toch altijd wel lachen!
Het liep op een gegeven moment idd zwaar uit de hand.quote:
Dat met die bloemen zal ik nooit vergeten. Hele verhalen, geld gestort krijgen..quote:Op maandag 17 september 2012 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het liep op een gegeven moment idd zwaar uit de hand.
Noorsbloed; dude dat was zieke shit, daar is heel wat gezeik mee geweest; toen was Yvon er ook wel een beetje klaar mee.
Mensen die hun geld terugeisten vanwege het sturen van bloemen...![]()
Maar aan de andere kant ook m ooie dingen, het ontdekken van Emimich z'n identiteit...![]()
Die gast verveelde zich stierlijk snacht in z'n treinen hok en nam ff heel fok op de hak, best knap op zich.quote:Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat met die bloemen zal ik nooit vergeten. Hele verhalen, geld gestort krijgen..
Volgens mij meer gesloten dan open topicsquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
dagdagtopics van drie woorden en de reacties, prachtwerk
En dan die skere paints
Maar wat een pareltjesquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij meer gesloten dan open topics
Helaas zal jij het nooit begrijpenquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Jij solliciteert zeker ook naar een ticket?quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Episch.quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
Helaas zal jij het nooit begrijpen
De klachten waren nooit belangrijk, het waren de verhalen, de idiote acties, discussies en best of all de onderlinge haat en liefde
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Do you ship to the netherlands, hoorde die ook in KLB?
Ben jij dat?quote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Wie?quote:
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?quote:
Wat zit je nou te haten manquote:Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.quote:Op maandag 17 september 2012 00:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten mano.us is gewoon een baas.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.
Het anale feestdeelquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Shiiiittquote:
Wat een heldquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
|-|/-\LL0w , ik m3ld my /-\anquote:Op maandag 17 september 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
deze gaat binnenkort een schop richting FB krijgen om alles te finaliseren, dus snel je aanmelding via DM/PM doorgeven graag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |