Nu al beter dan Dolf.quote:
Bassie & Adriaan: De Huilende Professorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Van welke film is dat muziekje ook alweer bij dat vliegen?
Thanks man. Godverdomme, wat kinderachtig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan: De Huilende Professor
Bij Dolf zit sowieso wel een steekje losquote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Spraakwaterval a la Dolf. Zou die ook borderline hebbon?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Van welke film is dat muziekje ook alweer bij dat vliegen?
Vond het zo zielig dat je geen reactie kreeg...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Thanks man. Godverdomme, wat kinderachtig.
Thanksquote:
Moet iemand dan blijven leven vanwege jouw morele opvattingen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een aso. Voor de trein springen....
Geen punt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Vond het zo zielig dat je geen reactie kreeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Soberso cultureel erfgoed natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef HalvinCarris het volgende:
Blijft een briljante film natuurlijk
Heeft een zelfmoordpoging gedaan en een boek geschreven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is die man die nu met Matthijs zit te praten?!
"Ik denk aan de honderden mensen met een uur vertraging!"quote:
Idd, iedere zin van die gast begint met 'nee'.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet Mathijs het boek voortaan lezen.
Matthijs heeft het boek gelezen, maar die gast zelf nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet Mathijs het boek voortaan lezen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ik denk aan de honderden mensen met een uur vertraging!"
[..]
[..]
[..]
Of mensen die heel hard gaan lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Er zou eigenlijk een nee-schudder moeten zitten.
Hij kan er toch ook niets aan doen dat hij borderline heeft?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop toch dat deze man al zijn zorgkosten zelf heeft mogen betalen
Whehehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan niet lopen.quote:
Goede medicijnenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt wel levenslustig over eigenlijk. Mooi.
Viespeuk!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zien we alleen de achterkant?Slim.
Ohw, thnx voor je antwoordquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef alors het volgende:
Heeft een zelfmoordpoging gedaan en een boek geschreven.
Welnee.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij ook gezegd als het een vrouw was geweest
Als je een autist bent, ja.quote:
Alleen niet als je blind bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je een autist bent, ja.
ik weet niet of je mijn vrouw wel eens gezien hebt, maarru, ik ga liever voetballen.quote:
Bijna lijsttrekker van de VVD ook nog..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef ShevaJB het volgende:
Hoe heeft dat mens ooit op het binnenhof kunnen komen![]()
Gewoon via de VVD net als Wildersquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef ShevaJB het volgende:
VVD, is iedereen vergeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef ShevaJB het volgende:
"was je niet liever in bed blijven liggen met dit weer?"quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan je dit ergens volledig zien?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"was je niet liever in bed blijven liggen met dit weer?"
"nou, ik weet niet of je mijn vrouw wel eens hebt gezien, maar ik ben liever hier".
Zoiets
Dank.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
ik weet niet of je mijn vrouw wel eens gezien hebt, maarru, ik ga liever voetballen.
WILFRED GENEEquote:
Volgens mij zitten er een paar gehandicapten in het publiek (als je ziet hoe sommige mensen klappen...)quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Wat een vreemde vrouw zit daar rechts van Nico.
De VI columns kunnen er ook nog wel mee door.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan niet meegemaakt.
Daar slaagt hij volledig in.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Is ook niet bedoeld om om te gieren en brullen van het lachen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zit ergens een foute grap in
Machtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat vinden vrouwen zo aantrekkelijk aan hem
Gezichtsbeharing, zwart haarquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zit ergens een foute grap in
Ik zou hem ook niet mijn bed uitschoppen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
neusgatenquote:
Ohnee, daar is te topic homofoob weerquote:
Eerlijk gezegd denk ik het ook wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohnee, daar is te topic homofoob weer
Ik denk biquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik het ook wel.
Joah, die was goedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Laat dan die 'ik denk het niet Job' zien.
Een echte ruggentuffer, dat zie je zo.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Met weemoed denk ik terug aan die Lego boycottende Afrikanen.
neejoh, dit was de leukste van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Weekend miljonairs was wel matig
Ik vond die eigenlijk wel goed...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Weekend miljonairs was wel matig
Moslims toch ivm Cartoon rel?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Slecht gemonteerd. Het was overduidelijk nepquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
neejoh, dit was de leukste van de afgelopen weken
Uhu of een "politieman zoenen"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Vond hem het niet onaardig doen gisteren in het debat. Maar z'n partijquote:
quote:
Inderdaad niet grappigquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
Serieus; dit is toch gewoon niet grappig?
Meer een kwestie van 'beat 'm to the punch'quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef DeeBee het volgende:
Hahahaha, gewoon een onbedoelde Lucky als 'serieus' filmpje als partij maken.
Hij moest op tijd nog in Amsterdam zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
Serieus; dit is toch gewoon niet grappig?
Ach ja we zijn iig verlost van het waardeloze politieke item elke dag bij DWDD waar ze gaan discussieren over een afwijking van 1 zetel t.o.v. eerdere peilingen....quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef pberends het volgende:
Maurice de Hond faalt met peiling
De Hond![]()
.
Ik sla vanavond over.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Tafelheer: Johan Fretz
Verkiezingen: De uitslag
Op de dag na de verkiezingen nemen Sywert van Linden, Sheila Sitalsing, Felix Rottenberg en Jort
Zou hij durven te komen?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht dat Maurice nog wel te gast zou zijn om te zeggen waarom hij gefaald heeft
Wat is Badquote:Op donderdag 13 september 2012 09:44 schreef Karina het volgende:
Het item over Bad lijkt me wel leuk
Dat laatste week ik niet, en Bad:quote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is Bad
En waarom met Jurgen Rayman ?
quote:Even dit nog. Ik wil Matthijs van Nieuwkerk mijn excuses aanbieden omdat ik hem in de Jordaan, waar ik ben opgegroeid, zag fietsen en hem vriendelijk gedag wilde zeggen. Toen ik hem op tv bij De Wereld Draait Door zag vertellen dat hij zo geschrokken was en vroeg wat hij de volgende keer moest doen, begreep ik dat absoluut niet. Hij had mij immers zelf zo vaak gevraagd om in zijn programma te komen. Maar nu dat ik inmiddels weet dat hij diverse angstfobieën heeft, begrijp ik het wel.
Sorry meneer van Nieuwkerk, het was echt vriendelijk bedoeld en ik zal het nooit meer doen.
Flikker toch op met die Fretz. Irritante gozerquote:Op donderdag 13 september 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Tafelheer: Johan Fretz
Verkiezingen: De uitslag
Op de dag na de verkiezingen nemen Sywert van Linden, Sheila Sitalsing, Felix Rottenberg en Jort Kelder de uitslag door.
25 jarig jubileum van "Bad" met Jörgen Raymann
Muziek is er vandaag van Rowwen Hèze.
Johan Fretzquote:
Ja, hij heeft inmiddels een verhaal verzonnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Maurice de Hond is vanavond bij DWDD en bij Paul & Jeroen.
quote:In de maanden voor de verkiezingen hebben honderden ‘infiltranten’ geprobeerd de peilingen van Maurice de Hond te beïnvloeden. Een poging, die jammerlijk mislukte want Maurice de Hond had namelijk alles door, schrijft nrc.next vanochtend.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gen-maurice-de-hond/
DWDDtwitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 13-09-2012 om 19:17:35Het DWDD effect van gisteravond: suicides op het spoor in Oudenbosch, Meppel, Maasbracht, Woerden. Best veel in 24 uur tijd. #triest reageer retweet
Een flauwe cabaret negerquote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
DWDDtwitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 13-09-2012 om 19:17:35Het DWDD effect van gisteravond: suicides op het spoor in Oudenbosch, Meppel, Maasbracht, Woerden. Best veel in 24 uur tijd. #triest reageer retweet
Angstfobie, is dat bang zijn voor angst?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:08 schreef Heufd het volgende:
In de column van Holleeder in de Nieuwe Revu een klein stukje over Matthijs van Nieuwkerk:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:08 schreef Heufd het volgende:
In de column van Holleeder in de Nieuwe Revu een klein stukje over Matthijs van Nieuwkerk:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Angstfobie, is dat bang zijn voor angst?
Ik word moe van die man.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet er wel weer netjes uit, mooi pak, mooi hemd.
En heb je die hont ook weer.
Dan kijk je niet, is niet verplicht.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word moe van die man.
Maurice de Hond is alleen geen vaste gast ofzo, en het zal vast niet de hele tijd over hem gaan (gelukkig)quote:Op donderdag 13 september 2012 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, is niet verplicht.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:34 schreef marcodej het volgende:
Sheila is verschillig, dat zie je aan alles.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Felix blijft rot hahaha maar echt gooi hem van een berg.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Felix blijft rot hahaha maar echt gooi hem van een berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |