Net zoals nu...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond het wat amateuristisch, zeg maar bonte-avond niveau.
volgens mij moet ie nu te vaak iemand doen die hem niet goed genoeg ligt. Want soms is ie echt geniaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
De imitaties van Muiswinkel worden ook met de dag slechter.
Je mist minder dan je ziet.quote:
Zou ik ook zijn. Tenenkrommend dit.quote:
quote:
Eerst grappige tv fragmenten en daarna perciflages.. helaas was kopspijkers beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel erg op Kopspijkers zo.
Of Van Raaijquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Muizenwinkel Van Hanegem niet doen? Godverdimme.
Maar een extreem matige variant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar dan zonder voorbereiding en zonder grappen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt er niet helemaal op, maar hij speelt inderdaad goedquote:
Roemer was in dat filmpje paar dagen terug (?) wel grappig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Die Roemer wordt ook echt steeds slechter.
Gelukkig Rutten wel okee!
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
Ben ik dan weer de enige die dit wel leuk vind?
Ja vrijdag, dat was veel beter dan dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Roolio het volgende:
[..]
Roemer was in dat filmpje paar dagen terug (?) wel grappig.
Paul Groot als Pim.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een extreem matige variant.
Daar deden ze nog veel moeite om iets te laten lijken, en Paul Groot was de beste.
Roemer was zijn stem vergeten ofzo.... weet het niet helemaal..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja vrijdag, dat was veel beter dan dit.
Kloptquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook een speech van Van Der Staaij.
Als je overal doorheen kijkt is het inderdaad superleukquote:
Kom op, schooltoneel.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Gaat hij zingen? Dit is wel goed nagedaan overigens
Da's dit keer verreweg de leukste!quote:
Omdat dat vrijwel altijd pijnlijk wordt. Dit keer niet gelukkig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Prima toch, waarom zou die dit moeten weigeren..
Eindelijk weer eens!quote:
Die anderen ook en die waren waardeloos, dus onbelangrijk wat jij zegtquote:
Ik zie de koppen van Narsing en Robbenquote:
Ik zag de Boer en Gullit, maar ik zapte alquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de koppen van Narsing en Robben
Halleeeee ik ben er ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de koppen van Narsing en Robben
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Stofje het volgende:
Buma, ik vind het echt een lieve, schattige kerel.
Mhaow... Wilders wel geweldig gedaan, rest wat minder.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef Ties02 het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/09/laatste-oproep/
Pechtold was ook leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow... Wilders wel geweldig gedaan, rest wat minder.
quote:In de uitzending van 12 september 2012: Arjen Lubach, Giel Beelen, Viktor Staudt en Sander van der Pavert. Muziek is er van Benjamin Herman, Yvon Jaspers is tafeldame.
En dan die foto erbij:quote:Viktor Staudt is de auteur van het boek ‘Het verhaal van mijn zelfmoord’. Hierin verhaalt hij over de angsten en depressies die hem tot een zelfmoordpoging dreven. Hij overleefde, maar raakte beide benen kwijt. Daarna werd pas de juiste diagnose gesteld en kreeg hij de juiste medicijnen.
Tegenwoordig houdt hij zich bezig met online zelfmoordpreventie.
Leuke gasten. Alleen Yvonquote:
Ja, dat gun je niemand. Gelukkig bleef-ie overeind.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
Gisteravond de uitzending van gisteren teruggekeken.
Vond het wel zielig dat Buma tussen 3 quasi-grappige klotecabaretiers gezet werd en de hele tijd moest doen alsof hij moest lachen. Alsof dolf niet erg genoeg is.
quote:
quote:
Exact.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef hexje het volgende:
Wedden dat Matthijs zelf ook niet gaat zeggen op wie hij stemt.
Ik las kanker.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Yvon is het stadium van karikatuur al jaren voorbij.
Die vertelt niet eens naar welke kapper hij gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef hexje het volgende:
Wedden dat Matthijs zelf ook niet gaat zeggen op wie hij stemt.
Klopt ik heb autisme, knap van je dat je dat zo zietquote:
Reken ik ook goed.quote:
Als je gewoon blijft hangen in het stembureau kun je kijken hoe ze tellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan het niet uitkijken, ik moet nog stemmen.
DWDD is toch belangerijker dan je democratisch rechtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan het niet uitkijken, ik moet nog stemmen.
Op zich wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
DWDD is toch belangerijker dan je democratisch recht
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Giel die het bij DWDD over inteelt heeft...
Dat noemden ze vroeger een gotspe.
Heeft totaal geen waarde idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik vind dit maar slecht onderwerp hoor...
Ja, onzinnig en overbodig en matig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik vind dit maar slecht onderwerp van Giel hoor...
Niet haten op Lubach.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
wat een boeiende man zeg. Gebeurtenissen van de afgelopen weken waren 6 maanden geleden gewoon nog niet gebeurd
Slimste mens van Nederland geloof ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wie de kut is die Lubach eigenlijk?
Die had een hitje met die cover van Stan van Eminem.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wie de kut is die Lubach eigenlijk?
Hij schrijft, doet de Rapservice van Koefnoen, was Slimme Schemerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Slimste mens van Nederland geloof ik.
Oja daar ken ik hem van!!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die had een hitje met die cover van Stan van Eminem.
Ah dit ken ik wel, zowaarquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij schrijft, doet de Rapservice van Koefnoen, was Slimme Schemer
Vreselijk idd. Hij vindt het zelf zó leuk gevonden..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Giel doet bijdehand. Kijk hem glunderen om zichzelf.
Ok, Slimme Schemer vond ik wel ok.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij schrijft, doet de Rapservice van Koefnoen, was Slimme Schemer
Jaja, komt hij even gevat uit de hoek.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Giel doet bijdehand. Kijk hem glunderen om zichzelf.
Dat ze uit elkaar zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
Wat was nou de Krezip grap net over het cda?
Ja echt zo bedacht van: 'Giel moet aan tafel!'quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een volslagen debiel item waarvoor Giel daar zit.
http://www.gerardjoling.nl/home.htmlquote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Weblog van Geer, godverdomme, zeg mij dat het niet bestaat...
Zijn best aardig hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Die grappen van Giel komen ook totaal niet aan he... behalve bij Matthijs....
Die van onze Paul is er niks bijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://www.gerardjoling.nl/home.html
Lekker geforceerd en ingestudeerd jaquote:
Dat wel, maar dan kunnen ze nog wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Lekker geforceerd en ingestudeerd ja
(hint: ik mag Giel gewoon niet zo)
(hint: ik mag hem totaal niet)quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
(hint: ik mag Giel gewoon niet zo)
Ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
Is die vent een soort cabaretier ofzo? Hij vindt zichzelf zo grappig..
Dat zei ze ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Marcoss het volgende:
GL was voor/tegen de Euro? Zei ze dat nu?
Ze heeft het al moeilijk genoeg met geïnteresseerd kijken.quote:
Close enough.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest. Geenstijl TV.
Verdient zeker nu wel wat meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest. Geenstijl TV.
zou het?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verdient zeker nu wel wat meer.
Het oogt en klinkt als een koekblik inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef -Willempie- het volgende:
Weet niet of ik er bij in zou stappen
Mag best, alleen als je op TV bent en je bent niet leuk komt het een beetje raar over.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Waarom mag je jezelf niet leuk vinden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |