Net zoals nu...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond het wat amateuristisch, zeg maar bonte-avond niveau.
volgens mij moet ie nu te vaak iemand doen die hem niet goed genoeg ligt. Want soms is ie echt geniaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
De imitaties van Muiswinkel worden ook met de dag slechter.
Je mist minder dan je ziet.quote:
Zou ik ook zijn. Tenenkrommend dit.quote:
quote:
Eerst grappige tv fragmenten en daarna perciflages.. helaas was kopspijkers beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel erg op Kopspijkers zo.
Of Van Raaijquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Muizenwinkel Van Hanegem niet doen? Godverdimme.
Maar een extreem matige variant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar dan zonder voorbereiding en zonder grappen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt er niet helemaal op, maar hij speelt inderdaad goedquote:
Roemer was in dat filmpje paar dagen terug (?) wel grappig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Die Roemer wordt ook echt steeds slechter.
Gelukkig Rutten wel okee!
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
Ben ik dan weer de enige die dit wel leuk vind?
Ja vrijdag, dat was veel beter dan dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Roolio het volgende:
[..]
Roemer was in dat filmpje paar dagen terug (?) wel grappig.
Paul Groot als Pim.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een extreem matige variant.
Daar deden ze nog veel moeite om iets te laten lijken, en Paul Groot was de beste.
Roemer was zijn stem vergeten ofzo.... weet het niet helemaal..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja vrijdag, dat was veel beter dan dit.
Kloptquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook een speech van Van Der Staaij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |