Nu al beter dan Dolf.quote:
Bassie & Adriaan: De Huilende Professorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Van welke film is dat muziekje ook alweer bij dat vliegen?
Thanks man. Godverdomme, wat kinderachtig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan: De Huilende Professor
Bij Dolf zit sowieso wel een steekje losquote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Spraakwaterval a la Dolf. Zou die ook borderline hebbon?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Van welke film is dat muziekje ook alweer bij dat vliegen?
Vond het zo zielig dat je geen reactie kreeg...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Thanks man. Godverdomme, wat kinderachtig.
Thanksquote:
Moet iemand dan blijven leven vanwege jouw morele opvattingen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een aso. Voor de trein springen....
Geen punt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Vond het zo zielig dat je geen reactie kreeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Soberso cultureel erfgoed natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef HalvinCarris het volgende:
Blijft een briljante film natuurlijk
Heeft een zelfmoordpoging gedaan en een boek geschreven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is die man die nu met Matthijs zit te praten?!
"Ik denk aan de honderden mensen met een uur vertraging!"quote:
Idd, iedere zin van die gast begint met 'nee'.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet Mathijs het boek voortaan lezen.
Matthijs heeft het boek gelezen, maar die gast zelf nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet Mathijs het boek voortaan lezen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ik denk aan de honderden mensen met een uur vertraging!"
[..]
[..]
[..]
Of mensen die heel hard gaan lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Er zou eigenlijk een nee-schudder moeten zitten.
Hij kan er toch ook niets aan doen dat hij borderline heeft?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop toch dat deze man al zijn zorgkosten zelf heeft mogen betalen
Whehehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan niet lopen.quote:
Goede medicijnenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt wel levenslustig over eigenlijk. Mooi.
Viespeuk!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zien we alleen de achterkant?Slim.
Ohw, thnx voor je antwoordquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef alors het volgende:
Heeft een zelfmoordpoging gedaan en een boek geschreven.
Welnee.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij ook gezegd als het een vrouw was geweest
Als je een autist bent, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |