Dat was bij de landelijke polls ook al zo.quote:
alleen stemt het hele land.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dieenebart het volgende:
Piraten gaan goed in diverse polls.
Ik zie ze wel een zeteltje pakkenquote:
Weet ik, maar blijft apart.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was bij de landelijke polls ook al zo.
Yup. Denk ook niet dat ze tien procent van de stemmen gaan halenquote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie ze wel een zeteltje pakken
Maar een zeteltje houden is moeilijker.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal er niet op stemmen, maar zal er zeker niet om treuren als de Piratenpartij iig een statement kan maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voorspelbaar, de werkende mensen komen thuisquote:
Je gaat zeker SP stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef Xetran het volgende:
Ben veel te lui, tegen een uurtje of 8 klap ik wel die kant op.
Wat dan?quote:
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.quote:
Dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Piratenpartij doet het ook goed op Tweakers.
Rutte voor koningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
quote:Poll
Verkiezingen
Er zijn weer verkiezingen voor de Tweede Kamer en Tweakers.net zette de standpunten van partijen over ict en technologie al op een rijtje. Waarop ga jij stemmen?
VVD
22,6%
PiratenPartij
13,0%
D66
12,3%
Partij van de Arbeid
12,0%
Ik ga/mag/kan niet stemmen
8,4%
Partij voor de Vrijheid
7,7%
Ik weet het nog niet
7,6%
SP
6,7%
Een andere partij
5,7%
GroenLinks
2,7%
CDA
1,5%
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
Mwah, dan liever Wim-Lex.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij moet wel de zoon van Robijn48 zijn
Dan gaat NL naar de klote.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Hoe reken jij?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Precies, dus geen meerderheidquote:
Ja dat soort doomscenario's hoor je altijd. Met de vorige rechtse coalitie zou Nederland naar de klote gaan volgens links en we leven nog precies hetzelfde als voor die coalitie. Met CDA, PvdA en Christenunie zou nederland naar de donder gaan alsdus veel rechtsen. Is ook niet gebeurd. Die soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:
Misschien wel als je die blanco stemmers en ik mag niet stemmers eruit filtertquote:
Het enige wat Nederland nodig heeft is een kabinet zonder religieuze partijen. Wat voor partijen er voor de rest dan nog in zitten maakt geen donder uit, de weg naar vooruitgang zal dan sowieso open staan.quote:
Het draait bij de VVD niet allemaal om jouquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.quote:
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
Dat is nog geen meerderheidquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
De VVD is juist tegen egoistische uitkeringstrekkers die hun handje ophouden zoals jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terugquote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terug
Ik ga zo op CDA stemmen, word weer een leuke coalitie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Als we dan toch willekeurig onze koning gaan kiezen heb ik liever prince Harry.quote:
Dat zou je toch sowieso doen?quote:
Ik wou het maar niet zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Zorro het volgende:
Leuk om te zien dat nu de werktijd begint af te lopen de VVD wegloopt bij de PvdA. Toeval? Lijkt me sterk
Mooi he.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dit blijft toch het trieste elke keer, van die nalullers....
voor welk partij zou je stemmen?quote:
D66.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
voor welk partij zou je stemmen?
ja, zag hem al in een apart topicquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Kwam dit tegen: http://www.rijswijk.vvd.nl/nieuws_4162/49115/
Zeer goed uitgelegd.
Nee want die gaat doodvermoord worden door de tabilbanners.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we dan toch willekeurig onze koning gaan kiezen heb ik liever prince Harry.
Ik lulde het dus juist niet naquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef 99.999 het volgende:
[..].
Dit blijft toch het trieste elke keer, van die nalullers....
Nou hey wat een goed verhaal!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Zeer goed uitgelegd.
Het klopt precies wat er staat.quote:
Is het NOG niet eenvoudig genoeg?quote:
Ja zo een kan ik er ook wel maken van de hypotheekrenteaftrek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het klopt precies wat er staat.
Ik hoop dat hij dan zo'n baardmans naakt in het gezicht springt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee want die gaat doodvermoord worden door de tabilbanners.
Doe dat eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo een kan ik er ook wel maken van de hypotheekrenteaftrek.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan zo'n baardmans naakt in het gezicht springt.
Je geeft dus aan dat de stelling van zorro onzin isquote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lulde het dus juist niet na.
Zelfs dat verhaal moet de VVD jatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Zeer goed uitgelegd.
Je valt voor iedere facebook-hype?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat de stelling van zorro onzin is?
Dus omdat het een FB hype is klopt het niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je valt voor iedere facebook-hype?
Nu werktijd begint af te lopen? Is de VVD dan zo populair onder raamambtenaren?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Zorro het volgende:
Leuk om te zien dat nu de werktijd begint af te lopen de VVD wegloopt bij de PvdA. Toeval? Lijkt me sterk
Laat me raden; jij zit hier al de hele dag een beetje te posten.quote:
Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden; jij zit hier al de hele dag een beetje te posten.
VVD = zure druivenpartij? Of zijn de niet-VVD: zure druiven?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Staat de VVD soms een tikkeltje voor? Ik bespeur wat zure druiven hier
Meestal onder iedereen die werkt. Ook raamambtenaren gaan er op vooruit bij de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nu werktijd begint af te lopen? Is de VVD dan zo populair onder raamambtenaren?
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
VVD+PvdA+CDA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
quote:
De vraag is of het kan, niet of het mag.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?.
Dat is geen paars meer dan hèquote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is geen paars meer dan hè
Maar Rutte blijft iig de premier, ik voel het aan mijn water
Nou ja, dat weten we natuurlijk al lang.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat het kabinet Rutte II het niet lang houdt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.
Je komt naïef over.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
blauw + rood is al paarsquote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verderquote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat het een FB hype is klopt het niet?
Stabiliteit enzo. Denk dat wordt ingezet op een brede coalitie. En ik vermoed dat Samsom D66 erbij wil hebben, indien de samenwerking wordt gezocht met het CDA en de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Onder paars versta ik toch net iets anders dan een PvdA/VVD kabinet angevuld met een willekeurige derde partij.quote:
Een ex-crimineel als premier van Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik hoop hetPaars krijgen we toch wel, maar Samsom als premier moet ik niet aan denken
je bedoeldequote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Typisch een riedeltje dat is verzonnen dat zo'n type dat nog nooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Je lult er om heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daarquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zeker
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?
Mooi, heb je toch nog kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Godshand het volgende:
Vanochtend mn stempas verloren en blijkbaar had iemand hem op straat gevonden, en bij mijn geadviseerde stembureau afgegeven. Daar alsnog SP kunnen stemmen
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
Piratenpartij
Je gaat toch niet stemmen op die billenlikkers die morgen hand in hand over het plein huppelen???
Precies, op die lui kun altijd rekenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.
Maar ze likken Rutte's billen natuurlijk net zo hardquote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopen
hahahaha de eerste leuke politieke grap van vandaagquote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopen
Dat 'moeten we niet willen met zijn allen'.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een ex-crimineel als premier van Nederland![]()
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijndequote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je lult er om heen.
ik vraag of het gewoon klopt en dat doet het.
Dat het simplistisch uitgelegd wordt doet daar werkelijk niks aan af.
Precies, zou de ondergang van het land zijn. Men zal geen zaken meer met ons willen doen. Oh nee wacht, dat gaat alleen op bij de PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat 'moeten we niet willen met zijn allen'.
Als vvd, of vvd zijnde. Als je mensen gaat aanvallen op spelling etc...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijnde.
Ook in de praktijk klopt deze vergelijking overigens niet bepaald. En de claim dat 10% van de mensen gaat vertrekken als de belasting iets hoger wordt kan men al helemaal niet waarmaken.
Ach gossie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijnde.
Ook in de praktijk klopt deze vergelijking overigens niet bepaald. En de claim dat 10% van de mensen gaat vertrekken als de belasting iets hoger wordt kan men al helemaal niet waarmaken.
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daar.
Volgens Scorpie is het zelfs SP.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Twijfel je nog, stem dan PvdA. Je wil toch niet dat de arme mensen armer worden, en de rijken rijker?
PvdA is de oplossing, WANT HET MOET EERLIJKER!
Ik wil juist wel dat armen armer worden en rijken rijkerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Twijfel je nog, stem dan PvdA. Je wil toch niet dat de arme mensen armer worden, en de rijken rijker?
Ik was er nog niet helemaal uit. Nu wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Met welk leger?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oost-Indië plunderen? Valt daar nog wat te halen dan?
Sorry maar dat viel gewoon op. En het spijt me dat ik niet alles van de VVD als zoete koek slikquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Je weet dat ik gelijk heb, dus ga je maar op spelvauten zitten mekkeren.
Dat dachten ze in Frankrijk ook en daar vreest men toch ook voor een exodus...
Ik wil dat mensen die niet werken (en dus nu wellicht arm zijn) arm blijven en mensen die werken (en nu wellicht rijker zijn) ook zo rijk blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
STEM PVDAAN NAAR 3434!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
Dat zie ik eigenlijk nooit. Ik zie voornamelijk mensen die op de VVD stemmen zonder direct persoonlijk belang.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich moet ik wel lachen om mensen die VVD stemmen. Vooral wanneer als argumentatie wordt gebruikt dat de lasten al hoog genoeg zijn.
We hebben immers allemaal gezien hoe snel de VVD van zijn geloof in lastenverlichting af kan vallen.
Geen enkele partij kan zich aan zijn standpunten houden als er een coalitie gevormd moet worden, zo simpel is dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich moet ik wel lachen om mensen die VVD stemmen. Vooral wanneer als argumentatie wordt gebruikt dat de lasten al hoog genoeg zijn.
We hebben immers allemaal gezien hoe snel de VVD van zijn geloof in lastenverlichting af kan vallen.
ik vond het nogal typerend dat rutte gister tegen die vrouw zo wazig stond te bazelen. en jammer dat hij samsom kon na-apen met het feit dat je simpelweg geen garanties kunt geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerste exitpoll van 17.00: PVDA op kop, VVD nipt tweede, PVV onverwachts groot met 22 zetels.
Valt nog mee, later in de dag wordt de VVD altijd groterquote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerste exitpoll van 17.00: PVDA op kop, VVD nipt tweede, PVV onverwachts groot met 22 zetels.
Ach, als we er toch weer een kermis van maken.quote:
Net zoals op FOK!, zometeen gaan de harde werkers stemmen en staat de VVD aan kopquote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wel. En nu?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nooit. Ik zie voornamelijk mensen die op de VVD stemmen zonder direct persoonlijk belang.
Nooit geweten dat de PvdA de WW dan wel de stufi wil verhogen.quote:Lange termijnvisie ipv "mijn stufi, ww gaat er 50 euro op vooruit met de pvda" of "de zorgkosten worden voor mij zo hoog met de VVD"
Nog 25 minuten dan ga ik dineren en naar de stembussen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als we er toch weer een kermis van maken.
de VVD;ers zijn pas nu vrij en gaan nu pas stemmen, komt nog wel goed.
Nu niets hoor, zoals met alles hier op FOK!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wel. En nu?
[..]
Nooit geweten dat de PvdA de WW dan wel de stufi wil verhogen.
Ik heb in de lunchpauze even gestemd, ga straks gewoon naar de kroegquote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog 25 minuten dan ga ik dineren en naar de stembussen.
Ik heb een verjaardag.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb in de lunchpauze even gestemd, ga straks gewoon naar de kroeg.
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef PizzaMizza het volgende:
D66 =![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die mensen bestaan inderdaad. Ik vermoed dat een HRA-ontvanger bijvoorbeeld eerder geneigd is VVD te stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Het waren voorbeelden van kortzichtig in je eigen straatje stemmen.
Ja, ik weet dat je een mongool bent. D66 = Nog meer macht overdragen aan Europa, en studenten nog meer ficken in de aarsch.quote:
Aardige knul ben je ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je een mongool bent. D66 = Nog meer macht overdragen aan Europa, en studenten nog meer ficken in de aarsch.
Het altijd betrouwbare twitter.quote:
De VVD-stemmer is geheel onbaatzuchtig en enkel geïnteresseerd het beste voor ons land op de lange termijn. Dat snap je toch onderhand welquote:Op woensdag 12 september 2012 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die mensen bestaan inderdaad. Ik vermoed dat een HRA-ontvanger bijvoorbeeld eerder geneigd is VVD te stemmen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het altijd betrouwbare twitter.
Jeetje, kun je ook iets anders doen dan flauwe sarcastische opmerkingen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VVD-stemmer is geheel onbaatzuchtig en enkel geïnteresseerd het beste voor ons land op de lange termijn. Dat snap je toch onderhand wel?
hou het even ontopic gaarne.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef Netsplitter het volgende:
Ik lees btw de TT als De FOK! exploit.
Jij moet echt de politiek in, dingen lekker in je eigen straatje uitleggen kan je uitstekendquote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VVD-stemmer is geheel onbaatzuchtig en enkel geïnteresseerd het beste voor ons land op de lange termijn. Dat snap je toch onderhand wel?
Volgens mij niet, maar als die jongen op deze manier met z'n angsten om kan gaan dan laat hem lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Jeetje, kun je ook iets anders doen dan flauwe sarcastische opmerkingen?
Het valt me gewoon op, moeten moderators niet een soort voorbeeldfunctie hebben ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als die jongen op deze manier met z'n angsten om kan gaan dan laat hem lekker
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Vlemmix is geweigerd bij een stembureau in Eindhoven. De lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst woont weliswaar in die gemeente, maar staat officieel nog ingeschreven in de gemeente Huissen. 'Voor een lijsttrekker is dit wel een beetje dom', zegt hij tegen Omroep Brabant.
Alleen als ze mod zijn van het forum waar ze in posten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op, moeten moderators niet een soort voorbeeldfunctie hebben ofzo?
Mods ja, FA's daar in tegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op, moeten moderators niet een soort voorbeeldfunctie hebben ofzo?
Tuig die FA'squote:Op woensdag 12 september 2012 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mods ja, FA's daar in tegen.
SPer!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mods ja, FA's daar in tegen.
99.999 (wat vlak voor 100.000 komt, trouwens) schijnt puik te kunnen modereren.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Jeetje, kun je ook iets anders doen dan flauwe sarcastische opmerkingen?
FA's verrijken zich over de rug van ons gewone users, schande!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuig die FA'sHet is dat er geen partij is die FA's wil afschaffen maar anders...............
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn er ook verstandige moderators.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
99.999 (wat vlak voor 100.000 komt, trouwens) schijnt puik te kunnen modereren.
Noem eens 5 verstandige users?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn er ook verstandige moderators.
Er is gewoon geen alternatief voor de VVD, zeker nu niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel knap vinden van Rutte als de VVD de grootste wordt, aangezien zijn kabinet gevallen is en mensen daardoor normaal vrij snel het vertrouwen in een partij kwijt zijn.
Balkenende is dat twee keer geluktquote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel knap vinden van Rutte als de VVD de grootste wordt, aangezien zijn kabinet gevallen is en mensen daardoor normaal vrij snel het vertrouwen in een partij kwijt zijn.
*meldtquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem eens 5 verstandige users?.
Jawel, dat is namelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Er is gewoon geen alternatief voor de VVD, zeker nu niet.
qftquote:
VVDquote:
er zijn zat alternatieven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een grotere prestatie om dat te voor elkaar te krijgen als je van de VVD bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Balkenende is dat twee keer gelukt
Balkenende anyone?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
VVD is ook niet de partij voor Liberalisme, dat is d66, het is de partij voor Sadomasochisme!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Waar heb je die vandaan dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij bent een goede modquote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens leuk dat slechte mod hetzelfde is als "iemand die niet op mijn partij stemt".
Een vraag met een vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem eens 5 verstandige users?.
Ik noem het verstandig wanneer je de partijprogramma's bekijkt en die tegenover elkaar zet om daar (voor jou) een logische keuze uit te maken. Dit in plaats van mensen die enkel op het gezicht of een gare stemwijzer afgaan. Dit noem ik verstandig.quote:
Daarom is het ook verstandig dat VVD zich heeft opgeworpen als alternatief voor de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
D66: voor vele veel te links en progressief.quote:
CU 2 zetels? GL 7?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Zetel verdeling op basis van tweets.
[ afbeelding ]
Hoe groter het vakje hoe meer mensen "gestemt" hebben op die partij.
O....M....Gquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gestemt?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zegt niks want heeeel veel mensen gebruiken geen twitterquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GestemTquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vvd: in zee met pvv, geen deels verantwoordelijkheid nemen voor het mislukken van de gedoogcoalitie en het catshuis, geen afstand van het moe-landermeldpunt, de kamer verkeerd informeren aangaande europa, anti-liberaal want geflirt met sgp, claims dat ze niets aan de hra doen terwijl dat stilzwijgend wel wordt gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
D66: voor vele veel te links en progressief.
CDA: losers van het moment, te sociaal.
PVV: lachtertje van de politiek, te links.
"Gestemt"quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat sowieso nergens over, want het is gebaseerd op naamsvermeldingen. Als ik tweet: mijn stem gaat nooit naar de #pvda, dan telt dat hier als 'stem' voor de pvdaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zegt niks want heeeel veel mensen gebruiken geen twitter
Dus dat grafiekje was in elkaar gezet door PVV-ers?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV.
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Duurt ook wel langer voor de uitslag officieel is.
De BES Eilanden moeten ook nog stemmen, die bussen gaan rond middernacht dicht daar.
Gouverneur! Net als vroeger! En dan eentje van de PVV met een hekel aan alles wat niet Oer-Hollands isquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.
Wat dat betreft vind ik het ook maar raar dat ze de gemeentestatus hebben, kunnen ze niet beter een lokaal parlement daar opzetten, met aan het hoofd een gekozen gouverneur ofzo?
Weet ik, maar dat vind ik ook knapquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Balkenende is dat twee keer gelukt
Ik denk dat ze bedoelen: mensen die niet kunnen kiezen tussen links en rechts. Ik ben zelf ook gematigd rechts-progressief en D66 past inderdaad het beste bij mij. Echter na het feministische optreden van Pechtold in het EenVandaag debat aan de Erasmus Universiteit, waarbij hij het woord gaf aan een vrouw die niet aan de beurt was, heb ik besloten om niet op zijn partij maar op de VVD te stemmen Na D66 ben ik het qua standpunten het meest eens met VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
D66 wordt het weer, na nog wat leeswerk vandaag. De woningmarkt en het onderwijs moeten een schop krijgen.
Ik snap alleen dat gezeur over D66 is voor mensen die niet kunnen kiezen niet. Ik ben gematigd rechts-progressief en het meest eens met hun standpunten, sue me.
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:11:52Morgen begint de campagne voor de volgende verkiezingen. Zin in. reageer retweet
gewoon weg ermee. klote antilianenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.
Wat dat betreft vind ik het ook maar raar dat ze de gemeentestatus hebben, kunnen ze niet beter een lokaal parlement daar opzetten, met aan het hoofd een gekozen gouverneur ofzo?
21:00 uur en niet eerderquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Doodloper het volgende:
Is er al ergens een officiële exitpoll ofzo?
tss dat kunnen ze nu toch al doenquote:
ALS DIE HEM MAAR NIET KAPOT MAAKTquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat Herman allemaal op zijn coole Touchscreen 3D scherm schien
En dan zijn er vast mensen die stemmen op basis van de Exitpollquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
tss dat kunnen ze nu toch al doenmaarja die geven ook altijd vertekende beelden want de helft durft het niet te zeggen enzo
De exit polls waren de vorige keren zeer betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
tss dat kunnen ze nu toch al doenmaarja die geven ook altijd vertekende beelden want de helft durft het niet te zeggen enzo
ja maar iedereen loopt maar ruzie te maken. Stem je SP krijg je de wind van voren stem je PVV krijg je de wind van voren. Dus veel mensen zeggen niks meer ;pquote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De exit polls waren de vorige keren zeer betrouwbaar.
Dat was vorige keren natuurlijk ook zo. Ik weet niet hoe ze precies de exit poll afnemen, maar ik neem aan dat het anoniem gebeurt (briefje in een tweede stembus buiten oid).quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar iedereen loopt maar ruzie te maken. Stem je SP krijg je de wind van voren stem je PVV krijg je de wind van voren. Dus veel mensen zeggen niks meer ;p
Nee hoor, het gebeurd niet anoniem en in het verleden is gebleken dat het zeker niet zo heel betrouwbaar is. Dat het vorige keer wel zo was zegt niets over de toekomst.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was vorige keren ook zo. Ik weet niet hoe ze precies de exit poll afnemen, maar ik neem aan dat het anoniem gebeurt (briefje in een tweede stembus buiten oid).
Hij ontweek mijn vragenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Hero Brinkman heeft zich een uur lang uit de naad getypt om zo veel mogelijk te beantwoorden hier, heeft er van de 1350 mensen tot nu toe 1 (!!) persoon hier op hem gestemd![]()
quote:Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV.
by Redactie NU.nl 5:00 PM
Nou ik heb het even opgezocht en het gaat dus wel zo:quote:Op woensdag 12 september 2012 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, het gebeurd niet anoniem en in het verleden is gebleken dat het zeker niet zo heel betrouwbaar is. Dat het vorige keer wel zo was zegt niets over de toekomst.
http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=522quote:Nog eens stemmen
Een exitpoll is een schaduwverkiezing. We selecteren 40 stembureaus, verspreid over Nederland. Onze medewerkers vragen kiezers die het stemlokaal verlaten of zij nogmaals willen ‘stemmen’. De kiezer krijgt een stembiljet met daarop dezelfde partijen als op het officiële stembiljet. De kiezers kunnen hun stembiljet vervolgens anoniem deponeren in de ‘stembus’ van onze medewerker.
twitter:tifie073 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 16:38:12me moeder wou sp stemme maar wist nie hoe ze moest stemme k uitlegge hoe da moest en wees geer wilders aan nu het ze op wilders gestemt :-p reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Ties02 het volgende:
twitter:tifie073 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 16:38:12me moeder wou sp stemme maar wist nie hoe ze moest stemme k uitlegge hoe da moest en wees geer wilders aan nu het ze op wilders gestemt :-p reageer retweet
![]()
waarom mag dat stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
Waarom mag ie mee het hokje in? Dat hoort toch een medewerker van het stembureau te zijn? Ik vermoed een trol...quote:
Waarom mag dat internetten...een veel belangrijkere vraag.quote:
hele consequente troll dan, dat dan weer welquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom mag ie mee het hokje in? Dat hoort toch een medewerker van het stembureau te zijn? Ik vermoed een trol...
mja, waarom mag het ademhalen, dat is nog belangrijkerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom mag dat internetten...een veel belangrijkere vraag.
40 stembureaus vind ik nou niet echt een betrouwbare methode.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou ik heb het even opgezocht en het gaat dus wel zo:
[..]
http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=522
Een betrouwbare methode en dat biedt wel vrij goede zekerheid over de uitslag (met natuurlijk een kleine foutmarge).
Ach SP en PVV willen toch nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Jammer dat niet goed te herleiden wie zijn moeder is, maar het stembureau zou erop aangesproken moeten worden, indien het werkelijk gebeurd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
hele consequente troll dan, dat dan weer wel
https://twitter.com/tifie073
en die ene was waarschijnlijk nog Hero zelf ookquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Hero Brinkman heeft zich een uur lang uit de naad getypt om zo veel mogelijk te beantwoorden hier, heeft er van de 1350 mensen tot nu toe 1 (!!) persoon hier op hem gestemd![]()
![]()
Als je 40 plekken uitkiest waar de uitslag gemiddeld genomen dicht bij de landelijke uitslag ligt is dat best betrouwbaar. Je moet plaatsen als Wassenaar natuurlijk niet meenemenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
40 stembureaus vind ik nou niet echt een betrouwbare methode.
Plaats eens 40 stippen op de kaart van nederland, dan kan je nooit alles echt goed pakken, een goede spreiding van pvda stem gebieden, vvd stemgebied etc ... laat staan de kleine partijen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef TLC het volgende:
[..]
en die ene was waarschijnlijk nog Hero zelf ook![]()
De stembureaus zullen wel geselecteerd zijn zodat het een representatieve steekproef is, denk je zelf ook niet? Als je het onderzoek goed uitvoert dan is dat meer dan voldoende, ik heb wel vertrouwen in Ipsos Synovate wat dit betreft.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
40 stembureaus vind ik nou niet echt een betrouwbare methode.
Plaats eens 40 stippen op de kaart van nederland, dan kan je nooit alles echt goed pakken, een goede spreiding van pvda stem gebieden, vvd stemgebied etc ... laat staan de kleine partijen.
Muah alleen de grote partijen krijg je dan een goede steekproef van, de kleinere partijen lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De stembureaus zullen wel geselecteerd zijn zodat het een representatieve steekproef is, denk je zelf ook niet? Als je het onderzoek goed uitvoert dan is dat meer dan voldoende, ik heb wel vertrouwen in Ipsos Synovate wat dit betreft.
En de piratenpartij is beduidend groter hierquote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef OeJ het volgende:
FOK! volgt in ieder geval bij de VVD/PvdA en SP/PVV wel redelijk de landelijke trend. Alleen D66 is hier beduidend groter, en CDA weer te klein.
21.01quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef Zemi77 het volgende:
hoe laat is de eerste officiële exit poll eigenlijk
Je hebt met 40 stembureaus vele duizenden kiezers te pakken. Hier en daar kan je dan een zetel er naast zitten, maar je zult (als je een representatieve steekproef hebt, wat je met deze methode wel kan krijgen) er niet ver naast zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah alleen de grote partijen krijg je dan een goede steekproef van, de kleinere partijen lijkt me niet.
Van mij mag het CDA wel weer een keer in de oppositie plaatsnemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ben wel voor een samenwerking met VVD en PVDA. Beter dan de SP en beter dan een Christenunie of een andere linkse partij. Haal er het CDA (of d66?) bij en je hebt een mooi kabinet.
bestaat die nog na die uitspraak over verkrachting?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef June. het volgende:
Die 9 idioten die op de SGP hebben gestemd
Je moet je stembureaus dan wel goed uitkiezen, of corrigeren mbv eerdere uitslagen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je hebt met 40 stembureaus vele duizenden kiezers te pakken. Hier en daar kan je dan een zetel er naast zitten, maar je zult (als je een representatieve steekproef hebt, wat je met deze methode wel kan krijgen) er niet ver naast zitten.
Tenminste een partij die wel haar (of is het in dit geval 'zijn'?) beloftes na komtquote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef June. het volgende:
Ik heb wat dat betreft wel vertrouwen in Ipsos Synovatequote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef freako het volgende:
[..]
Je moet je stembureaus dan wel goed uitkiezen, of corrigeren mbv eerdere uitslagen.
Rechtlijnigere partijen bestaan er niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef June. het volgende:
Leg uit? Hoe wil je met een paar zetels een belofte nakomen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tenminste een partij die wel haar (of is het in dit geval 'zijn'?) beloftes na komt
Waarom stemmen zij niet zelf?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Eigen stem: pvda
Voor mijn oom gestemd: pvda
Voor mijn tante gestemd: sp
Alsof dat de achterban iets uitmaakt. Die zijn het juist eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
bestaat die nog na die uitspraak over verkrachting?
Dat lukt ook altijd als je in de oppositie zit. Maar als je een coalitie vormt moet je toch compromissen sluiten..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tenminste een partij die wel haar (of is het in dit geval 'zijn'?) beloftes na komt
Ze waaien niet met elke wind mee en houden zich verre van populistisch gedrag, itt alle andere partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Leg uit? Hoe wil je met een paar zetels een belofte nakomen?
Zoals de pvda en vvd zeiden: we kunnen niets garanderen. Dit is een land van coalities en er moeten compromissen gesloten worden.
of ze zijn ziek en kunnen zelf niet. Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou kunnen, vroeg het me gewoon afHoewel, je kon al vanaf 7.30 vanochtend gaan natuurlijk.
Zij zijn niet erg participerend in dit soort dingen, ze zijn ook al best oud (55+). Mijn tante had wel de voorkeur voor sp, mijn oom liet de keuze aan mij over.quote:
Was gewoon benieuwd zei ik al. En vragen staat vrij tochquote:Op woensdag 12 september 2012 17:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
of ze zijn ziek en kunnen zelf niet. Wat maakt het uit?
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zij zijn niet erg participerend in dit soort dingen, ze zijn ook al best oud (55+). Mijn tante had wel de voorkeur voor sp, mijn oom liet de keuze aan mij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |