Dat was bij de landelijke polls ook al zo.quote:
alleen stemt het hele land.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dieenebart het volgende:
Piraten gaan goed in diverse polls.
Ik zie ze wel een zeteltje pakkenquote:
Weet ik, maar blijft apart.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was bij de landelijke polls ook al zo.
Yup. Denk ook niet dat ze tien procent van de stemmen gaan halenquote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie ze wel een zeteltje pakken
Maar een zeteltje houden is moeilijker.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal er niet op stemmen, maar zal er zeker niet om treuren als de Piratenpartij iig een statement kan maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voorspelbaar, de werkende mensen komen thuisquote:
Je gaat zeker SP stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef Xetran het volgende:
Ben veel te lui, tegen een uurtje of 8 klap ik wel die kant op.
Wat dan?quote:
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.quote:
Dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Piratenpartij doet het ook goed op Tweakers.
Rutte voor koningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
quote:Poll
Verkiezingen
Er zijn weer verkiezingen voor de Tweede Kamer en Tweakers.net zette de standpunten van partijen over ict en technologie al op een rijtje. Waarop ga jij stemmen?
VVD
22,6%
PiratenPartij
13,0%
D66
12,3%
Partij van de Arbeid
12,0%
Ik ga/mag/kan niet stemmen
8,4%
Partij voor de Vrijheid
7,7%
Ik weet het nog niet
7,6%
SP
6,7%
Een andere partij
5,7%
GroenLinks
2,7%
CDA
1,5%
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
Mwah, dan liever Wim-Lex.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij moet wel de zoon van Robijn48 zijn
Dan gaat NL naar de klote.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Hoe reken jij?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Precies, dus geen meerderheidquote:
Ja dat soort doomscenario's hoor je altijd. Met de vorige rechtse coalitie zou Nederland naar de klote gaan volgens links en we leven nog precies hetzelfde als voor die coalitie. Met CDA, PvdA en Christenunie zou nederland naar de donder gaan alsdus veel rechtsen. Is ook niet gebeurd. Die soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:
Misschien wel als je die blanco stemmers en ik mag niet stemmers eruit filtertquote:
Het enige wat Nederland nodig heeft is een kabinet zonder religieuze partijen. Wat voor partijen er voor de rest dan nog in zitten maakt geen donder uit, de weg naar vooruitgang zal dan sowieso open staan.quote:
Het draait bij de VVD niet allemaal om jouquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.quote:
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
Dat is nog geen meerderheidquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
De VVD is juist tegen egoistische uitkeringstrekkers die hun handje ophouden zoals jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terugquote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terug
Ik ga zo op CDA stemmen, word weer een leuke coalitie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Als we dan toch willekeurig onze koning gaan kiezen heb ik liever prince Harry.quote:
Dat zou je toch sowieso doen?quote:
Ik wou het maar niet zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Zorro het volgende:
Leuk om te zien dat nu de werktijd begint af te lopen de VVD wegloopt bij de PvdA. Toeval? Lijkt me sterk
Mooi he.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dit blijft toch het trieste elke keer, van die nalullers....
voor welk partij zou je stemmen?quote:
D66.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
voor welk partij zou je stemmen?
ja, zag hem al in een apart topicquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Kwam dit tegen: http://www.rijswijk.vvd.nl/nieuws_4162/49115/
Zeer goed uitgelegd.
Nee want die gaat doodvermoord worden door de tabilbanners.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we dan toch willekeurig onze koning gaan kiezen heb ik liever prince Harry.
Ik lulde het dus juist niet naquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef 99.999 het volgende:
[..].
Dit blijft toch het trieste elke keer, van die nalullers....
Nou hey wat een goed verhaal!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Zeer goed uitgelegd.
Het klopt precies wat er staat.quote:
Is het NOG niet eenvoudig genoeg?quote:
Ja zo een kan ik er ook wel maken van de hypotheekrenteaftrek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het klopt precies wat er staat.
Ik hoop dat hij dan zo'n baardmans naakt in het gezicht springt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee want die gaat doodvermoord worden door de tabilbanners.
Doe dat eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo een kan ik er ook wel maken van de hypotheekrenteaftrek.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan zo'n baardmans naakt in het gezicht springt.
Je geeft dus aan dat de stelling van zorro onzin isquote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lulde het dus juist niet na.
Zelfs dat verhaal moet de VVD jatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi he.
Zeer goed uitgelegd.
Je valt voor iedere facebook-hype?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat de stelling van zorro onzin is?
Dus omdat het een FB hype is klopt het niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je valt voor iedere facebook-hype?
Nu werktijd begint af te lopen? Is de VVD dan zo populair onder raamambtenaren?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Zorro het volgende:
Leuk om te zien dat nu de werktijd begint af te lopen de VVD wegloopt bij de PvdA. Toeval? Lijkt me sterk
Laat me raden; jij zit hier al de hele dag een beetje te posten.quote:
Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden; jij zit hier al de hele dag een beetje te posten.
VVD = zure druivenpartij? Of zijn de niet-VVD: zure druiven?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Staat de VVD soms een tikkeltje voor? Ik bespeur wat zure druiven hier
Meestal onder iedereen die werkt. Ook raamambtenaren gaan er op vooruit bij de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nu werktijd begint af te lopen? Is de VVD dan zo populair onder raamambtenaren?
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
VVD+PvdA+CDA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
quote:
De vraag is of het kan, niet of het mag.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?.
Dat is geen paars meer dan hèquote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is geen paars meer dan hè
Maar Rutte blijft iig de premier, ik voel het aan mijn water
Nou ja, dat weten we natuurlijk al lang.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat het kabinet Rutte II het niet lang houdt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.
Je komt naïef over.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
blauw + rood is al paarsquote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verderquote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat het een FB hype is klopt het niet?
Stabiliteit enzo. Denk dat wordt ingezet op een brede coalitie. En ik vermoed dat Samsom D66 erbij wil hebben, indien de samenwerking wordt gezocht met het CDA en de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Onder paars versta ik toch net iets anders dan een PvdA/VVD kabinet angevuld met een willekeurige derde partij.quote:
Een ex-crimineel als premier van Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik hoop hetPaars krijgen we toch wel, maar Samsom als premier moet ik niet aan denken
je bedoeldequote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Typisch een riedeltje dat is verzonnen dat zo'n type dat nog nooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Je lult er om heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daarquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zeker
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?
Mooi, heb je toch nog kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Godshand het volgende:
Vanochtend mn stempas verloren en blijkbaar had iemand hem op straat gevonden, en bij mijn geadviseerde stembureau afgegeven. Daar alsnog SP kunnen stemmen
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
Piratenpartij
Je gaat toch niet stemmen op die billenlikkers die morgen hand in hand over het plein huppelen???
Precies, op die lui kun altijd rekenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |