Dat was bij de landelijke polls ook al zo.quote:
alleen stemt het hele land.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dieenebart het volgende:
Piraten gaan goed in diverse polls.
Ik zie ze wel een zeteltje pakkenquote:
Weet ik, maar blijft apart.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was bij de landelijke polls ook al zo.
Yup. Denk ook niet dat ze tien procent van de stemmen gaan halenquote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie ze wel een zeteltje pakken
Maar een zeteltje houden is moeilijker.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal er niet op stemmen, maar zal er zeker niet om treuren als de Piratenpartij iig een statement kan maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voorspelbaar, de werkende mensen komen thuisquote:
Je gaat zeker SP stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef Xetran het volgende:
Ben veel te lui, tegen een uurtje of 8 klap ik wel die kant op.
Wat dan?quote:
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.quote:
Dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Piratenpartij doet het ook goed op Tweakers.
Rutte voor koningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
quote:Poll
Verkiezingen
Er zijn weer verkiezingen voor de Tweede Kamer en Tweakers.net zette de standpunten van partijen over ict en technologie al op een rijtje. Waarop ga jij stemmen?
VVD
22,6%
PiratenPartij
13,0%
D66
12,3%
Partij van de Arbeid
12,0%
Ik ga/mag/kan niet stemmen
8,4%
Partij voor de Vrijheid
7,7%
Ik weet het nog niet
7,6%
SP
6,7%
Een andere partij
5,7%
GroenLinks
2,7%
CDA
1,5%
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Psst! De VVD is nogal Koningsgezind.
Mwah, dan liever Wim-Lex.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij moet wel de zoon van Robijn48 zijn
Dan gaat NL naar de klote.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Hoe reken jij?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef oxylus11 het volgende:
Inmiddels is een Fokcoalitie mogelijk van PvdA (19), D66 (15) , Piratenpartij (13) en Groen-Links (3). Dat zou IRL best een werkzame coalitie zijn.
Precies, dus geen meerderheidquote:
Ja dat soort doomscenario's hoor je altijd. Met de vorige rechtse coalitie zou Nederland naar de klote gaan volgens links en we leven nog precies hetzelfde als voor die coalitie. Met CDA, PvdA en Christenunie zou nederland naar de donder gaan alsdus veel rechtsen. Is ook niet gebeurd. Die soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:
Misschien wel als je die blanco stemmers en ik mag niet stemmers eruit filtertquote:
Het enige wat Nederland nodig heeft is een kabinet zonder religieuze partijen. Wat voor partijen er voor de rest dan nog in zitten maakt geen donder uit, de weg naar vooruitgang zal dan sowieso open staan.quote:
Het draait bij de VVD niet allemaal om jouquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.quote:
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
Dat is nog geen meerderheidquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
De procenten bij elkaar optellen. Dat correspondeert aardig met het aantal zetels. 50% is waarschijnlijk 75 zetels.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
De VVD is juist tegen egoistische uitkeringstrekkers die hun handje ophouden zoals jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terugquote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als we nou allemaal op de Piraten stemmen krijgen we de VOC-mentaliteit weer terug
Ik ga zo op CDA stemmen, word weer een leuke coalitie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we nu allemaal VVD stemmen dan zijn we samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |