Onder paars versta ik toch net iets anders dan een PvdA/VVD kabinet angevuld met een willekeurige derde partij.quote:
Een ex-crimineel als premier van Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik hoop hetPaars krijgen we toch wel, maar Samsom als premier moet ik niet aan denken
je bedoeldequote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Staat de VVD soms een tikkeltje voor? Ik bespeur wat zure druiven hier
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Typisch een riedeltje dat is verzonnen dat zo'n type dat nog nooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Je lult er om heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daarquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zeker
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?
Mooi, heb je toch nog kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Godshand het volgende:
Vanochtend mn stempas verloren en blijkbaar had iemand hem op straat gevonden, en bij mijn geadviseerde stembureau afgegeven. Daar alsnog SP kunnen stemmen
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
Piratenpartij
Je gaat toch niet stemmen op die billenlikkers die morgen hand in hand over het plein huppelen???
Precies, op die lui kun altijd rekenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.
Maar ze likken Rutte's billen natuurlijk net zo hardquote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopen
hahahaha de eerste leuke politieke grap van vandaagquote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopen
Dat 'moeten we niet willen met zijn allen'.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een ex-crimineel als premier van Nederland![]()
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijndequote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je lult er om heen.
ik vraag of het gewoon klopt en dat doet het.
Dat het simplistisch uitgelegd wordt doet daar werkelijk niks aan af.
Precies, zou de ondergang van het land zijn. Men zal geen zaken meer met ons willen doen. Oh nee wacht, dat gaat alleen op bij de PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat 'moeten we niet willen met zijn allen'.
Als vvd, of vvd zijnde. Als je mensen gaat aanvallen op spelling etc...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijnde.
Ook in de praktijk klopt deze vergelijking overigens niet bepaald. En de claim dat 10% van de mensen gaat vertrekken als de belasting iets hoger wordt kan men al helemaal niet waarmaken.
Ach gossie.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je al niet de moeite neemt een spellingscontrole over je verhaaltje heen te halen als VVD zijnde.
Ook in de praktijk klopt deze vergelijking overigens niet bepaald. En de claim dat 10% van de mensen gaat vertrekken als de belasting iets hoger wordt kan men al helemaal niet waarmaken.
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daar.
Volgens Scorpie is het zelfs SP.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Twijfel je nog, stem dan PvdA. Je wil toch niet dat de arme mensen armer worden, en de rijken rijker?
PvdA is de oplossing, WANT HET MOET EERLIJKER!
Ik wil juist wel dat armen armer worden en rijken rijkerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Twijfel je nog, stem dan PvdA. Je wil toch niet dat de arme mensen armer worden, en de rijken rijker?
Ik was er nog niet helemaal uit. Nu wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
Met welk leger?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oost-Indië plunderen? Valt daar nog wat te halen dan?
Sorry maar dat viel gewoon op. En het spijt me dat ik niet alles van de VVD als zoete koek slikquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Je weet dat ik gelijk heb, dus ga je maar op spelvauten zitten mekkeren.
Dat dachten ze in Frankrijk ook en daar vreest men toch ook voor een exodus...
Ik wil dat mensen die niet werken (en dus nu wellicht arm zijn) arm blijven en mensen die werken (en nu wellicht rijker zijn) ook zo rijk blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
STEM PVDAAN NAAR 3434!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef The_Avatar het volgende:
VVDDaar maak je het land kapot mee. Ik ik ik ik ik dat is de VVD alles draait om IK.
Dat zie ik eigenlijk nooit. Ik zie voornamelijk mensen die op de VVD stemmen zonder direct persoonlijk belang.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich moet ik wel lachen om mensen die VVD stemmen. Vooral wanneer als argumentatie wordt gebruikt dat de lasten al hoog genoeg zijn.
We hebben immers allemaal gezien hoe snel de VVD van zijn geloof in lastenverlichting af kan vallen.
Geen enkele partij kan zich aan zijn standpunten houden als er een coalitie gevormd moet worden, zo simpel is dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich moet ik wel lachen om mensen die VVD stemmen. Vooral wanneer als argumentatie wordt gebruikt dat de lasten al hoog genoeg zijn.
We hebben immers allemaal gezien hoe snel de VVD van zijn geloof in lastenverlichting af kan vallen.
ik vond het nogal typerend dat rutte gister tegen die vrouw zo wazig stond te bazelen. en jammer dat hij samsom kon na-apen met het feit dat je simpelweg geen garanties kunt geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerste exitpoll van 17.00: PVDA op kop, VVD nipt tweede, PVV onverwachts groot met 22 zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |