Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden; jij zit hier al de hele dag een beetje te posten.
VVD = zure druivenpartij? Of zijn de niet-VVD: zure druiven?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Staat de VVD soms een tikkeltje voor? Ik bespeur wat zure druiven hier
Meestal onder iedereen die werkt. Ook raamambtenaren gaan er op vooruit bij de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nu werktijd begint af te lopen? Is de VVD dan zo populair onder raamambtenaren?
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
VVD+PvdA+CDA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
quote:
De vraag is of het kan, niet of het mag.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt daar een conclusie aan te mogen verbinden?.
Dat is geen paars meer dan hèquote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat nergens voor nodig is. We krijgen hoe dan ook een Paarse coalitie. Waarschijnlijk aangevuld met het CDA.
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is geen paars meer dan hè
Maar Rutte blijft iig de premier, ik voel het aan mijn water
Nou ja, dat weten we natuurlijk al lang.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat het kabinet Rutte II het niet lang houdt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar ook de toevoeging 'aangevuld'. Anders had ik wel genoegen genomen met het begrip 'Paars'.
Je komt naïef over.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het klopt precies wat er staat.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
blauw + rood is al paarsquote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verderquote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat het een FB hype is klopt het niet?
Stabiliteit enzo. Denk dat wordt ingezet op een brede coalitie. En ik vermoed dat Samsom D66 erbij wil hebben, indien de samenwerking wordt gezocht met het CDA en de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom D66 er dan bij? Die is dan nergens meer voor nodig.
Onder paars versta ik toch net iets anders dan een PvdA/VVD kabinet angevuld met een willekeurige derde partij.quote:
Een ex-crimineel als premier van Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik hoop hetPaars krijgen we toch wel, maar Samsom als premier moet ik niet aan denken
je bedoeldequote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Typisch een riedeltje dat is verzonnen dat zo'n type dat nog nooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Je lult er om heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het klopt vooral niet omdat het erg kinderachtig en simplistisch is. Als dat je wereldbeeld is, prima. De meeste mensen kijken iets verder
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]nee,
ik
lulde
hem
gewoon
niet
na
.
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Ja, enorm, dat was precies was ik deed daarquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het was dus geen nalullen maar dom in de kont kruipen?
Sinds wanneer stemt 99.999 PvdA?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de VVD loopt uit op de PvdA. Nu weet ik het zeker
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Rekenkundig klopt het allemaal gewoon, wat wil je nog meer?
Mooi, heb je toch nog kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Godshand het volgende:
Vanochtend mn stempas verloren en blijkbaar had iemand hem op straat gevonden, en bij mijn geadviseerde stembureau afgegeven. Daar alsnog SP kunnen stemmen
Dan kun je beter SGP stemmen, die zijn tegen billenlikkers die hand in hand lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
Piratenpartij
Je gaat toch niet stemmen op die billenlikkers die morgen hand in hand over het plein huppelen???
Precies, op die lui kun altijd rekenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er moeten meer wiskundigen in de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |