VVD is ook niet de partij voor Liberalisme, dat is d66, het is de partij voor Sadomasochisme!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel knap vinden van Rutte als de VVD de grootste wordt, aangezien zijn kabinet gevallen is en mensen daardoor normaal vrij snel het vertrouwen in een partij kwijt zijn.
Waar heb je die vandaan dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerste exitpoll van 17.00: PVDA op kop, VVD nipt tweede, PVV onverwachts groot met 22 zetels.
Jij bent een goede modquote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens leuk dat slechte mod hetzelfde is als "iemand die niet op mijn partij stemt".
Een vraag met een vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem eens 5 verstandige users?.
Ik noem het verstandig wanneer je de partijprogramma's bekijkt en die tegenover elkaar zet om daar (voor jou) een logische keuze uit te maken. Dit in plaats van mensen die enkel op het gezicht of een gare stemwijzer afgaan. Dit noem ik verstandig.quote:
Daarom is het ook verstandig dat VVD zich heeft opgeworpen als alternatief voor de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Er is gewoon geen alternatief voor de VVD, zeker nu niet.
D66: voor vele veel te links en progressief.quote:
CU 2 zetels? GL 7?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Zetel verdeling op basis van tweets.
[ afbeelding ]
Hoe groter het vakje hoe meer mensen "gestemt" hebben op die partij.
O....M....Gquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gestemt?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zegt niks want heeeel veel mensen gebruiken geen twitterquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GestemTquote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vvd: in zee met pvv, geen deels verantwoordelijkheid nemen voor het mislukken van de gedoogcoalitie en het catshuis, geen afstand van het moe-landermeldpunt, de kamer verkeerd informeren aangaande europa, anti-liberaal want geflirt met sgp, claims dat ze niets aan de hra doen terwijl dat stilzwijgend wel wordt gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
D66: voor vele veel te links en progressief.
CDA: losers van het moment, te sociaal.
PVV: lachtertje van de politiek, te links.
"Gestemt"quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat sowieso nergens over, want het is gebaseerd op naamsvermeldingen. Als ik tweet: mijn stem gaat nooit naar de #pvda, dan telt dat hier als 'stem' voor de pvdaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zegt niks want heeeel veel mensen gebruiken geen twitter
Dus dat grafiekje was in elkaar gezet door PVV-ers?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV.
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Duurt ook wel langer voor de uitslag officieel is.
De BES Eilanden moeten ook nog stemmen, die bussen gaan rond middernacht dicht daar.
Gouverneur! Net als vroeger! En dan eentje van de PVV met een hekel aan alles wat niet Oer-Hollands isquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.
Wat dat betreft vind ik het ook maar raar dat ze de gemeentestatus hebben, kunnen ze niet beter een lokaal parlement daar opzetten, met aan het hoofd een gekozen gouverneur ofzo?
Weet ik, maar dat vind ik ook knapquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Balkenende is dat twee keer gelukt
Ik denk dat ze bedoelen: mensen die niet kunnen kiezen tussen links en rechts. Ik ben zelf ook gematigd rechts-progressief en D66 past inderdaad het beste bij mij. Echter na het feministische optreden van Pechtold in het EenVandaag debat aan de Erasmus Universiteit, waarbij hij het woord gaf aan een vrouw die niet aan de beurt was, heb ik besloten om niet op zijn partij maar op de VVD te stemmen Na D66 ben ik het qua standpunten het meest eens met VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
D66 wordt het weer, na nog wat leeswerk vandaag. De woningmarkt en het onderwijs moeten een schop krijgen.
Ik snap alleen dat gezeur over D66 is voor mensen die niet kunnen kiezen niet. Ik ben gematigd rechts-progressief en het meest eens met hun standpunten, sue me.
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:11:52Morgen begint de campagne voor de volgende verkiezingen. Zin in. reageer retweet
gewoon weg ermee. klote antilianenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen hond gaat daar stemmen. Bijna niemand van de partijen heeft wat van de BES eilanden gezegd. Ik heb nou niet het gevoel dat de BES eilanden zich betrokken voelen bij onderwerpen als: bereikbaarheid Spoedeisende Hulp, openbaar vervoer, islam of het naderende hoge water door CO2.
Wat dat betreft vind ik het ook maar raar dat ze de gemeentestatus hebben, kunnen ze niet beter een lokaal parlement daar opzetten, met aan het hoofd een gekozen gouverneur ofzo?
21:00 uur en niet eerderquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Doodloper het volgende:
Is er al ergens een officiële exitpoll ofzo?
tss dat kunnen ze nu toch al doenquote:
ALS DIE HEM MAAR NIET KAPOT MAAKTquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat Herman allemaal op zijn coole Touchscreen 3D scherm schien
En dan zijn er vast mensen die stemmen op basis van de Exitpollquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
tss dat kunnen ze nu toch al doenmaarja die geven ook altijd vertekende beelden want de helft durft het niet te zeggen enzo
De exit polls waren de vorige keren zeer betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
tss dat kunnen ze nu toch al doenmaarja die geven ook altijd vertekende beelden want de helft durft het niet te zeggen enzo
ja maar iedereen loopt maar ruzie te maken. Stem je SP krijg je de wind van voren stem je PVV krijg je de wind van voren. Dus veel mensen zeggen niks meer ;pquote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De exit polls waren de vorige keren zeer betrouwbaar.
Dat was vorige keren natuurlijk ook zo. Ik weet niet hoe ze precies de exit poll afnemen, maar ik neem aan dat het anoniem gebeurt (briefje in een tweede stembus buiten oid).quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar iedereen loopt maar ruzie te maken. Stem je SP krijg je de wind van voren stem je PVV krijg je de wind van voren. Dus veel mensen zeggen niks meer ;p
Nee hoor, het gebeurd niet anoniem en in het verleden is gebleken dat het zeker niet zo heel betrouwbaar is. Dat het vorige keer wel zo was zegt niets over de toekomst.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was vorige keren ook zo. Ik weet niet hoe ze precies de exit poll afnemen, maar ik neem aan dat het anoniem gebeurt (briefje in een tweede stembus buiten oid).
Hij ontweek mijn vragenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Hero Brinkman heeft zich een uur lang uit de naad getypt om zo veel mogelijk te beantwoorden hier, heeft er van de 1350 mensen tot nu toe 1 (!!) persoon hier op hem gestemd![]()
quote:Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV.
by Redactie NU.nl 5:00 PM
Nou ik heb het even opgezocht en het gaat dus wel zo:quote:Op woensdag 12 september 2012 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, het gebeurd niet anoniem en in het verleden is gebleken dat het zeker niet zo heel betrouwbaar is. Dat het vorige keer wel zo was zegt niets over de toekomst.
http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=522quote:Nog eens stemmen
Een exitpoll is een schaduwverkiezing. We selecteren 40 stembureaus, verspreid over Nederland. Onze medewerkers vragen kiezers die het stemlokaal verlaten of zij nogmaals willen ‘stemmen’. De kiezer krijgt een stembiljet met daarop dezelfde partijen als op het officiële stembiljet. De kiezers kunnen hun stembiljet vervolgens anoniem deponeren in de ‘stembus’ van onze medewerker.
twitter:tifie073 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 16:38:12me moeder wou sp stemme maar wist nie hoe ze moest stemme k uitlegge hoe da moest en wees geer wilders aan nu het ze op wilders gestemt :-p reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |