99.999 (wat vlak voor 100.000 komt, trouwens) schijnt puik te kunnen modereren.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Jeetje, kun je ook iets anders doen dan flauwe sarcastische opmerkingen?
FA's verrijken zich over de rug van ons gewone users, schande!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuig die FA'sHet is dat er geen partij is die FA's wil afschaffen maar anders...............
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn er ook verstandige moderators.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
99.999 (wat vlak voor 100.000 komt, trouwens) schijnt puik te kunnen modereren.
Noem eens 5 verstandige users?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn er ook verstandige moderators.
Er is gewoon geen alternatief voor de VVD, zeker nu niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel knap vinden van Rutte als de VVD de grootste wordt, aangezien zijn kabinet gevallen is en mensen daardoor normaal vrij snel het vertrouwen in een partij kwijt zijn.
Balkenende is dat twee keer geluktquote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel knap vinden van Rutte als de VVD de grootste wordt, aangezien zijn kabinet gevallen is en mensen daardoor normaal vrij snel het vertrouwen in een partij kwijt zijn.
*meldtquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem eens 5 verstandige users?.
Jawel, dat is namelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Er is gewoon geen alternatief voor de VVD, zeker nu niet.
qftquote:
VVDquote:
er zijn zat alternatieven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een grotere prestatie om dat te voor elkaar te krijgen als je van de VVD bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Balkenende is dat twee keer gelukt
Balkenende anyone?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
VVD is ook niet de partij voor Liberalisme, dat is d66, het is de partij voor Sadomasochisme!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Waar heb je die vandaan dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerste exitpoll van 17.00: PVDA op kop, VVD nipt tweede, PVV onverwachts groot met 22 zetels.
Jij bent een goede modquote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens leuk dat slechte mod hetzelfde is als "iemand die niet op mijn partij stemt".
Een vraag met een vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem eens 5 verstandige users?.
Ik noem het verstandig wanneer je de partijprogramma's bekijkt en die tegenover elkaar zet om daar (voor jou) een logische keuze uit te maken. Dit in plaats van mensen die enkel op het gezicht of een gare stemwijzer afgaan. Dit noem ik verstandig.quote:
Daarom is het ook verstandig dat VVD zich heeft opgeworpen als alternatief voor de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |