Ontken ik iets?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat ontkennen?
Kan het zijn dat ik je niet begrijp?quote:Of je bevestigt het idee dat rechts heeft dat mensen in dit land teveel gratis geld krijgen.[
Wat is het nou?
Ik vind 'm matig, hij mag nog wel wat pakkender.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een nepliberaal is iemand die vindt dat hij teveel belasting betaald maar ondertussen zich wel rond en vet wil vreten uit de schatkist
En jij snapt weer eens niet hoe het hier werkt. Ik ben geen mod van VKZ en gewoon een gebruiker met een mening hier. Feitenkennis, niet echt jouw ding ook he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
De mods geven bepaald niet het goede voorbeeld nee.
Graagquote:Op woensdag 12 september 2012 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
Je wilt gewoon een gratis tablet he?
Ik ben nou eenmaal verheven boven de rest ja, het is een gavequote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn mods, en Heatwave.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal verheven boven de rest ja, het is een gave
Dat heb ik precies met die van jou. je punt? Jij mag het wel, ik niet want je bent het niet met me eens?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef Robijn48 het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden. Alsjeblieft geen
[..]
Bij jou heb ik echt zo iets als: jij weer. Door je posthistorie. Niet bepaald florissant.
Jongen. Laaaat een ander zijn keuze maken, en zit daar niet bovenop als je het jou niet uitkomt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik precies met die van jou. je punt? Jij mag het wel, ik niet want je bent het niet met me eens?
Klinkt een beetje als censuur he?
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bentquote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen. Laaaat een ander zijn keuze maken, en zit daar niet bovenop als je het jou niet uitkomt.
'Ik stem SP want iedereen die dat niet doet is een vieze egoist, o wee als je daar wat over zegt!'quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bent.
Nee dat ben ik niet. Lees terug dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oude vrouw, verwijt anderen niet van gedrag waar je net zo hard zelf schuldig aan bent.
Want? Je moet me overtuigen van jouw gelijk in deze, iets dat IK niet mag doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Lees terug dan.
Je bent wel een oude vrouw.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Lees terug dan.
Ik hoef niets te overtuigen. Ik heb enkel gelijk gezegd: laat een ander in zijn waarde. Maar dat schijn jij niet te kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Je moet me overtuigen van jouw gelijk in deze, iets dat IK niet mag doen?
het is nu nog mooi weer, als het zo gaat regenen houdt het op met de stemmen voor de pvda.quote:
jow dude serieusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef jonkeau het volgende:
SP. Ik wil natuurlijk wel mijn wajong uitkering kunnen behouden, werken is niet aan mijn besteed.
Het is inderdaad ironisch hoeveel vrijheid liefhebbende, schijnheilige moraalriddertjes hier rondhangen. Pretenderen het braafste jongetje van de klas te zijn maar ondertussen elke afwijkende mening van anderen de grond instampen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen. Laaaat een ander zijn keuze maken, en zit daar niet bovenop als je het jou niet uitkomt.
Nee dank je, ik hoef geen DM gepost met Heatwave. En trouwens Netsplitter: jij kan er ook wat van.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we stoppen met de HW/Robijn solo discussie?
Zet die maar lekker voort via pm/dm.
En ja, het is een retorische vraag.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De uitkeringtrekkers worden wakker?
Waarom zouden alleen PvdA-stemmers zich laten weerhouden door de regen?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is nu nog mooi weer, als het zo gaat regenen houdt het op met de stemmen voor de pvda.
Dit klopt wel ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is nu nog mooi weer, als het zo gaat regenen houdt het op met de stemmen voor de pvda.
Ach ga dan gewoon naar de keuken, ga koken, da's veel beter.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef geen DM gepost met Heatwave. En trouwens Netsplitter: jij kan er ook wat van.
De mods geven hier bepaald niet het goede voorbeeld zoals ik al zei.
waarom heb je dan wajong? die is toch voor speciaale mensjesquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Gratis geld is altijd welkom, of niet dan?
Daarom geef ik nu wel het goede voorbeeld en maak een einde aan dit geneuzel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef geen DM gepost met Heatwave. En trouwens Netsplitter: jij kan er ook wat van.
De mods geven hier bepaald niet het goede voorbeeld zoals ik al zei.
Niet doorschuiven, maar aanpakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom geef ik nu wel het goede voorbeeld en maak een einde aan dit geneuzel.
Dus geen gebash meer, van welke kant uit dan ook en naar wie dan ook.
gesprekenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef stilaandeoverkant het volgende:
hahaha jezus wat een gespreken hiero
Ook voor mensen met AD(H)D bijvoorbeeld. Als rechts de scepter gaat zwaaien moeten mensen met deze aandoening zowaar nog werken!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:27 schreef stilaandeoverkant het volgende:
[..]
waarom heb je dan wajong? die is toch voor speciaale mensjes
Oh noes! Hij is een k vergeten!quote:
Regent het al bij hem dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
een vriend van me gaat dus niet stemmenniet slim
Mag ik zijn stembiljet? Doe ik ff pvda ermee stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
Wel in het sprookje van de sociale partijquote:
Uhu!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel in het sprookje van de sociale partij.
En dan wel overal op klagen, domme mensen stemmen niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]goed gedaan jongen, ben trots op je. Proficiat.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wilde op PvdA stemmen maar toen zag ik de UI van Paul dus meteen maar op VVD gestemd.
Je hebt het er maar moeilijk mee hè? Niet in dit topic zowat overal op het forum en de FP.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
De mods geven bepaald niet het goede voorbeeld nee.
Ja vast, daarom loop je al de hele je op te winden over de PvdA.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wilde op PvdA stemmen maar toen zag ik de UI van Paul dus meteen maar op VVD gestemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Paul is idd nou niet echt een stemmentrekker voor de PvdAquote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
why die keuze?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook gestemd: op de ChristenUnie.
Bij het lezen van niet slim moest ik denken aan die FOK! docu.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
Je moet als moet ook alleen staatspolitie zijn, eigen mening is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:33 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee hè? Niet in dit topic zowat overal op het forum en de FP.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Paul is idd nou niet echt een stemmentrekker voor de PvdA
Jawel, Paul heeft mij over de streep getrokken.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Paul is idd nou niet echt een stemmentrekker voor de PvdA
Kap eens met janken, waar bash ik dan? Heb enkel mijn mening gegeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn vooral de VVD'ers die het er moeilijk mee hebben, maar omdat dat mods zijn mogen zij wel bashen
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jawel, Paul heeft mij over de streep getrokken.
Een goede vriend van ons heeft ADHD en werkt al jarenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:30 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Ook voor mensen met AD(H)D bijvoorbeeld. Als rechts de scepter gaat zwaaien moeten mensen met deze aandoening zowaar nog werken!
Boehoe, het is allemaal niet eerlijk, het moet anders, het moet socialer...quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn vooral de VVD'ers die het er moeilijk mee hebben, maar omdat dat mods zijn mogen zij wel bashen
Yep, verheug me al op vanavond voor de buis hangenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
Erg benieuwd wat de uiteindelijke uitslag zal zijn. Erg belangrijk voor het land.
nop, zeg het hem.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een goede vriend van ons heeft ADHD en werkt al jaren. Dat had hij dus helemaal niet hoeven doen?
Eerste uitslag van, jawel, Schiermonnikoog. Altijd leuk jaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep, verheug me al op vanavond voor de buis hangen
okequote:Op woensdag 12 september 2012 11:30 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Ook voor mensen met AD(H)D bijvoorbeeld. Als rechts de scepter gaat zwaaien moeten mensen met deze aandoening zowaar nog werken!
Ben het zowaar een keer met een post van je eensquote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
Erg benieuwd wat de uiteindelijke uitslag zal zijn. Erg belangrijk voor het land.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb ook voor mijn oma gestemd trouwens, moest PvdA stemmen van haar, is stiekem VVD geworden. Niet verder vertellen
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoe, het is allemaal niet eerlijk, het moet anders, het moet socialer...
Gewoon doorgaan. Geweldig dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik niet, zal mij allemaal worst wezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
Haha, baas.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb ook voor mijn oma gestemd trouwens, moest PvdA stemmen van haar, is stiekem VVD geworden. Niet verder vertellen
ja hoor vraag maar aan hemquote:Op woensdag 12 september 2012 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag ik zijn stembiljet? Doe ik ff pvda ermee stemmen
Idem.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
Groenlinks. Mevrouw Van Tongeren, nummer 3
Stond PvdA niet het hoogst?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou aan FOK! zal het niet liggen dat de VVD de grootste wordt
Dat is 100% waar.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
*proest* mijn koffie!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die stemmen voor de internetgestapo van Fred Teevenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Geweldig dit.
Netsplitter had al het bashen toch verboden zojuist ? Leuk ook die eenzijdige vrijheid van meningsuiting.
Ouwe relnichtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef De_Guidance het volgende:
Ik moest VVD stemmen van mijn oma maar uiteraard op PvdA gestemd.
Ja inderdaad, het moet nog socialer, want ik begin dit 3 slaapkamer appartement waar ik in m'n eentje op kosten van de staat in woon wat klein te vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed gedaan kerel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
ben jij nou echt zo eenkennig blind? JIJ basht hier de mods hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Netsplitter had al het bashen toch verboden zojuist ? Leuk ook die eenzijdige vrijheid van meningsuiting.
Sinds wanneer valt zoiets onder bashen??quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hè.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ouwe relnicht
Das niet sociaal van je
ja das waar want hij zeik ook er over haha hij zegt heeft geen nut het stemmen want ze doen er toch niks mee en ga zo ma doorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan wel overal op klagen, domme mensen stemmen niet.
VVD![]()
Je oma belde net. Je bent uit haar testament geschrapt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ach die oude mensen kijken toch niet meer naar de toekomst, dus dat doe ik dan maar voor haarquote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goed gedaan kerel.![]()
Logisch ook dat jij haar keuze hebt omgezet in die van de VVD.
Zouden ze bij al die seniele PvdA stemmers moeten doen.
Dat is het enige grote nadeel van de VVD, die idioot.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die stemmen voor de internetgestapo van Fred Teeven
True.... er valt hier nog veel werk te verzettenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou aan FOK! zal het niet liggen dat de VVD de grootste wordt
Waar in principe natuurlijk niets mis mee is, met een goeie crewbash op zn tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben jij nou echt zo eenkennig blind? JIJ basht hier de mods hoor.
Waar precies zie je bashen? Of ben je gewoon niets gewend qua tegengas? Zeker SP stemmer?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind een beetje discussie wel leuk, zolang het respectvol en niet op de man gaat moet het wel kunnen toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we anders gewoon zeggen wat we hebben gestemd, zonder een oordeel te vellen over wat een ander heeft gestemd?
Ontopic: nog niet gestemd, duurt ook nog even (eerst werken tot 18.00 uur) en nog geen flauw idee wat ik gá stemmen.
aaah dat vind ik zielig!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt zoiets onder bashen??
Dit zijn ludieke steekjes.
In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.quote:
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt gevenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het enige grote nadeel van de VVD, die idioot.
Voordelen kan je ook bij andere partijen vinden. Ik kijk zelf altijd naar het grootste nadeel van een partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het moet nog socialer, want ik begin dit 3 slaapkamer appartement waar ik in m'n eentje op kosten van de staat in woon wat klein te vinden.
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind een beetje discussie wel leuk, zolang het respectvol en niet op de man gaat moet het wel kunnen toch?
Dat zou wat zijn, stemmen a la Reddit. Per stemmer één upvote en één downvotequote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt geven
Uiteraard nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar in principe natuurlijk niets mis mee is, met een goeie crewbash op zn tijd
Ik zal je mijn rekeningnummer PMen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.
Daarom stem ik ook totaal niet op mijn eigen belang, maar op de partij waarvan ik denk dat het land er beter van gaat worden. Ik kan wel een paar tientjes per jaar missen hoor.
Er zijn nog mensen die GL stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Yakamoz het volgende:
GL (Linda Voortman, vijfde op de lijst).
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je oma belde net. Je bent uit haar testament geschrapt.
Ik vind dat een beetje bashen in dit topic moet kunnen. Vond het daarom vreemd dat Netsplitter het ineens had verboden omdat een bepaalde user te kritisch werd richting de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef static het volgende:
[..]
Waar precies zie je bashen? Of ben je gewoon niets gewend qua tegengas? Zeker SP stemmer?
Die poll hoef je volgens mij ook niet heel serieus te nemen, aangezien veel mensen meerdere keren stemmen (thuis, mobiel, op het werk etc.).quote:
Zo is datquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar niet gaan janken als een mod terugbashed natuurlijk, dat het allemaal zo oneerlijk is.
Zeg Heatwave, voor de derde keer nu: graag verduidelijking.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef Verbal het volgende:
Over mods gesproken:
[..]
Ontken ik iets?
[..]
Kan het zijn dat ik je niet begrijp?
V.
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt geven
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekeningnummer PMen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?
"gelukkig"quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die GL stemmen
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederlandquote:
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.
Daarom stem ik ook totaal niet op mijn eigen belang, maar op de partij waarvan ik denk dat het land er beter van gaat worden. Ik kan wel een paar tientjes per jaar missen hoor.
Ohai!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die GL stemmen
Nee hoor, eigen meningquote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.
hhhaha ik ga stuk om dit filmpje hahahahhahahquote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij het lezen van niet slim moest ik denken aan die FOK! docu.
Ok ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Veel jongeren hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat de Piratenpartij en D66 zoveel stemmen trekken hier
Dan wordt D66 ineens de grootste en alle andere partijen strepen elkaar wegquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.
GTST en leedvermaakprogramma's zijn ook vermakelijker, gezien de kijkcijfers.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic is nog vermakelijker dan de debatten met die clowns.
Dat is omdat ze zo nerveus zijn voor de uitslag en daarom de reacties proberen te overstemmen. Zijn 4 of 5 mensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.
Ah, m'n emoticon was weggebleven in m'n reactie, nu kom ik zo scherp over.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederland
Echter vind ik het achterlijk dat dat überhaupt mogelijk is, dus dat het nog socialer moet was sarcastisch bedoeld.
Dit. Daarom moeten de peilingen een aantal dagen voor de verkiezingen verboden worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.
Dan heb je het niet best gedaan, ik ken een bijstandsmoeder die een een grote nieuwbouw hoekwoning woont op kosten van de staat.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederland
Echter vind ik het achterlijk dat dat überhaupt mogelijk is, dus dat het nog socialer moet was sarcastisch bedoeld.
Doe eens sociaal dan kwiwi en laat eens wat zwervers bij je slapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daarom heet het toch ook leedvermaak?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
GTST en leedvermaakprogramma's zijn ook vermakelijker, gezien de kijkcijfers.
Ook meer dan genoeg ouwe lullen van boven de 30 en 40 hier hoorquote:
Owquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah, m'n emoticon was weggebleven in m'n reactie, nu kom ik zo scherp over.
We snappen elkaar![]()
Shitquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan heb je het niet best gedaan, ik ken een bijstandsmoeder die een een grote nieuwbouw hoekwoning woont op kosten van de staat.
nee waarschijndelijk dus niet dus gauw vertellen dan kan die nog honderde euro's krijgen van het uwv hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een goede vriend van ons heeft ADHD en werkt al jaren. Dat had hij dus helemaal niet hoeven doen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Dawn... ik ga hier ook helemaal stukquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef stilaandeoverkant het volgende:
[..]
hhhaha ik ga stuk om dit filmpje hahahahhahah
Sterkte Rob!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Vast.quote:
Ja, lijkt me best interessantquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.
En 8 TV-debatten in 3 weken tijd hebben nou ook niet echt veel vuurwerk gebracht. Stelletje herkauwers.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Daarom moeten de peilingen een aantal dagen voor de verkiezingen verboden worden.
in 2070 wel meer banenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Niemand met het vermogen om een eigen mening te vormen stemt op VVD.
Debiele oneliners en de huizemarkt op slot gooien doe je niet met verstand.
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SP. Want ik wil niet 3000 euro gaan betalen.
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigendquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigend.
VVDers, hebben ze een goeie baan, hoog opgeleid en ze hebben geld, dat is echt een raadsel, dat ze zoveel verdienen, echt puur toeval allemaal.
Zie mij vanavond een traantje wegpinken voor de camera als we van 10 naar 4 zetels zakkenquote:
Ik denk dat de meeste Tweakers idd op de PP zullen stemmen. Veel in elk geval welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef robdriessen het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat alle FOK!kers en Tweakers als 'internetgrootgebruikers' PP zouden stemmen. Elke vrijdag rum bij de vrimibo
VVD is toch nog steeds voor?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.
Ik moet hem ook betalen
Kun je mij uitleggen waarom? Ik snap het niet dat er nog zoveel zwevende kiezers zijn tot het laatste moment.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we anders gewoon zeggen wat we hebben gestemd, zonder een oordeel te vellen over wat een ander heeft gestemd?
Ontopic: nog niet gestemd, duurt ook nog even (eerst werken tot 18.00 uur) en nog geen flauw idee wat ik gá stemmen.
Ah, het moment waarop de discussiedeelnemer het niet meer weet en persoonlijk gaat schelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.
Ik heb niets tegen mensen die op de SP of PvdA of andere partij stemmen maar jij komt gewoon continu met kut argumenten. Je bent gewoon een slechte trol of niet lekker in je krentenbol.quote:
Nee. Heb je je uberhaupt verdiept op stem je gewoon op Samson omdat ie zo lief lacht?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
VVD is toch nog steeds voor?
Heb je gelezen waar hij op heeft gereageerd?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.
Niet eens met dit soort democratie. ( Te veel keuze ) En over een paar maanden hebben we weer een coalitie met 4 partijen ofzo. De één wilt dit, de andere wilt dat en vervolgens gebeurd er weer geen fuck.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit intrigeert me. Vertel eens waarom?
Nee, ze heeft nogal een rode waas voor dr ogenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb je gelezen waar hij op heeft gereageerd?
Natuurlijk. Maar deze keer moet 1 zetel mogelijk zijn; heel misschien zelfs wel 2quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn verwachting is dat de Piratenpartij landelijk tegen gaat vallen mbt de FOK!poll.
Sommige mensen hebben gewoon behoefte aan een sterke leider, dat hebben we we toch wel eerder gezien. Wat voor een onzin en lulkoek zo'n leider er uitgooit maakt niet uit als het de mensen maar het gevoel geeft dat er iemand staat die weet wat hij doet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
Peilingen: 0quote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar deze keer moet 1 zetel mogelijk zijn; heel misschien zelfs wel 2
*kuch*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Samson, ja? Ik baseerde me op de antwoorden van Zijlstra hier op fok betreffende de boete. VVD was sowieso al afgevallen voor me op andere punten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Heb je je uberhaupt verdiept op stem je gewoon op Samson omdat ie zo lief lacht?
Je gaat toch niet beweren dat Lachende Rutte onze Grote Leider is?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon behoefte aan een sterke leider, dat hebben we we toch wel eerder gezien. Wat voor een onzin en lulkoek zo'n leider er uitgooit maakt niet uit als het de mensen maar het gevoel geeft dat er iemand staat die weet wat hij doet.
Daar is onze leider... onze aanvoerder...
Maar de geschiedenis heeft ook uitgewezen dat zulk soort demagogen ons uiteindelijk in een onmetelijke ellende zullen storten met hun waanzin.
De VVD naait de studenten het hardst, op alle mogelijke fronten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.
Ik moet hem ook betalen
Peilingen zeggen niets. Er is pas vanavond iets over te zeggen bij de eerste exitpollsquote:
Denk jequote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn verwachting is dat de Piratenpartij landelijk tegen gaat vallen mbt de FOK!poll.
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn voornamelijk de HBO'ers die VVD stemmen, niet de WO'ers. Helaas valt HBO onder hoogopgeleid.
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nogal een rode waas voor dr ogen.
Alsof er nog een partij is die je serieus kan nemen die wel voor de studenten is.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De VVD naait de studenten het hardst, op alle mogelijke fronten.
Die Zijlstra van die partij waar jij op stemt handhaaft de boete en gaat daarna pas het sociale leenstelsel invoeren.
En die zelfde Zijlstra heeft op zeer asociale wijze bij het invoeren niet rekening gehouden met terugwerkende kracht noch de februari-regeling.
Maar gewoon erop blijven stemmen.
PvdA hanteert ook een "sociaal" leenstelsel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die Zijlstra van die partij waar jij op stemt handhaaft de boete en gaat daarna pas het sociale leenstelsel invoeren.
En die zelfde Zijlstra heeft op zeer asociale wijze bij het invoeren niet rekening gehouden met terugwerkende kracht noch de februari-regeling.
Nee, je bent vanaf nu mijn favoriete user, ik ga je volgen als op twitterquote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.
De boete komt van het CDA. Zijlstra is staatssecretaris van Onderwijs.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, mooi wordt dat, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef De_Guidance het volgende:
Het leukste is nog dat ze samen in een coalitie gaan , die PvdA en VVD.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook meer dan genoeg ouwe lullen van boven de 30 en 40 hier hoor
PvdA, SP, CDA, D66, GLquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef De_Guidance het volgende:
Het leukste is nog dat ze samen in een coalitie gaan , die PvdA en VVD.
Je hoeft het toch ook niet eens te zijn met iemands keuze. Het is niet voor niets een keuze. Als we geen keus hadden dan hadden we geen democratie maar een dictatuur. Ben blij dat er wat te kiezen valt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.
Dat gaat vast lukken.quote:
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PvdA hanteert ook een "sociaal" leenstelsel.
Ouwe lul! Wat heb jij gestemd; dat is me even ontgaanquote:
Crewba.... oh, kutquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor je bent irl gewoon een aardige gozer
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeftquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ouwe lul! Wat heb jij gestemd; dat is me even ontgaan
Het zijn vooral mensen die zich ten onrechte als intellectueel bestempelen die voor de VVD kiezen, iedereen met een beetje verstand prikt direct door de leugens van demagoog Rutte heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn voornamelijk de HBO'ers die VVD stemmen, niet de WO'ers. Helaas valt HBO onder hoogopgeleid.
Godsklere.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeft
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
Wat is daar mis mee? Studenten behoren gratis te reizen tussen universiteit en woonplaats en niet willekeurig door heel Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
quote:
Ik schaar mezelf ook onder de ouwe lullen met mn 35 hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Arme Remlof...
Trouwens, ik ben ook een ouwe, een ouwe taart dan
Het komt door Paul hèquote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeft
Stage, familiebezoek, werk (BANEN BANEN BANEN) , nee, van de OV blijf je af!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Alsof een student het gehele land door moet crossen voor z'n studie.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Arme Remlof...
Trouwens, ik ben ook een ouwe, een ouwe taart dan
Hij (VVD'er) gaf niet thuis toen het CDA de boete wilde terugdraaien.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De boete komt van het CDA. Zijlstra is staatssecretaris van Onderwijs.
ChristenUnie.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Wat heb jij gestemd?
Politici kunnen maar niet begrijpen dat bezuinigingen op onderwijs leidt tot erosie van de kenniseconomie. Misschien moeten ze net als Denemarken eens topeconomen gaan inhuren voor advies, want zelf hebben ze te weinig economische bagage om goede besluiten te nemen die Nederland ook op lange termijn een sterke concurrentiepositie verschaffen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof er nog een partij is die je serieus kan nemen die wel voor de studenten is.
Wat is er mis met een traject ov? Je hoeft alleen maar op en neer naar de uni/hogeschool. Het blijft een studenten-ov. En elke partij wil de langstudeerboete terugdraaien, ook de vvd.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was als student wel blij met mijn OV-jaarkaart. Met een trajectkaart was ik flink op de kosten gejaagd. Bv. omdat ik wel eens naar andere universiteitssteden moest voor boeken, of tijdens m'n stage.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Studenten behoren gratis te reizen tussen universiteit en woonplaats en niet willekeurig door heel Nederland.
Ze mogen van mij die hele OV kaart wel afschaffen. Geef dat geld maar op een andere manier aan de studenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat godsklere niet over je keuze, ik bedoelde dat ik overduidelijk de slaap nog in de ogen hebquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Wat heb jij gestemd?
Heeft allemaal niks met de studie te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Stage, familiebezoek, werk (BANEN BANEN BANEN) , nee, van de OV blijf je af!
Ik moet ook op familie bezoek, betaald de overheid ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.quote:
Jawel. Hij wilde er vanaf maar dan moest het gat van 400 miljoen dat daardoor ontstond wel opgevuld worden. Dat is helaas niet gelukt maar ik heb goede hoop dat er alsnog een regeling komt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij (VVD'er) gaf niet thuis toen het CDA de boete wilde terugdraaien.
De VVD heeft compleet lak aan studenten en ziet ze ook niet als electoraal interessant.
Overigens vinden de meeste partijen studenten niet boeiend, maar de VVD op de meest schofterige manier tot nu toe.
Stage, lezingen , talentontwikkeling, werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Alsof een student het gehele land door moet crossen voor z'n studie.
Als ik naar familie of naar mijn werk ga, dan moet ik daar ook gewoon voor betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
irl moet hij het ook doen zonder moderatie rechtenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor je bent irl gewoon een aardige gozer
nah, voor thuiswonende studenten is het handig. Voor de uitwonende gewoon geen ov kaart meer verlenen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze mogen van mij die hele OV kaart wel afschaffen. Geef dat geld maar op een andere manier aan de studenten.
Vandaar de PI, uiteraard weet ik hoeveel jij je inzet voor de PvdA en daar heb ik respect voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
Haha. "Hey, jij bent toch die fokker?"quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
Nee, maar jij hebt ook niet een dure studie te betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik moet ook op familie bezoek, betaald de overheid ook niet.
Ik moet ook naar werk, betaald de overheid ook niet.
Dan ben je strafbaar. We hebben je ipquote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Ik heb net mijn stembiljet voor ¤10 verkocht in de binnenstad van Utrecht
Bij stages/werk krijg je veelal een stagevergoeding en/of reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Lekker half jaartje brommen voor 10 euro.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Bullshit. Die uitwonende studenten maken weer andere kosten. Je kan beter gewoon iedereen dan <insert bedrag> euro geven ofzo, kan de thuiswonende student dan mooi uitgeven aan OV, en de uitwonende aan z'n huur ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, voor thuiswonende studenten is het handig. Voor de uitwonende gewoon geen ov kaart meer verlenen.
Ook je identiteitsbewijs verkocht?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Matige troll.quote:
Dapper dat je dat durft te bekennen, wel een verloren stemquote:
Paul is stiekem Hans Spekman he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Stage: heb ik zelf moeten betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stage, lezingen , talentontwikkeling, werk.
Het is een periode waarin je weinig verdient en waar je ook veel moet lenen binnenkort, laat dat tenminste intact.
Het is een bezuiniging van 20 miljoen
Terwijl het zo iets goeds is. En de zorg kost 70 miljard...
Nee hoor. Hij wil de studenten die hebben betaald helemaal niet compenseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Hij wilde er vanaf maar dan moest het gat van 400 miljoen dat daardoor ontstond wel opgevuld worden. Dat is helaas niet gelukt maar ik heb goede hoop dat er alsnog een regeling komt.
Je wist het daarvoor al hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bullshit. Die uitwonende studenten maken weer andere kosten. Je kan beter gewoon iedereen dan 100 euro geven ofzo, kan de thuiswonende student dan mooi uitgeven aan OV, en de uitwonende aan z'n huur ofzo.
En dat weet je 100% zeker?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt ook niet een dure studie te betalen
Lol dat scheelt niet zoveel dat je de kosten eruit haaltquote:Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?
Oh, dus alleen de stufi voor thuiswonenden wordt afgeschaft?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?
Gewoon aangeven bij oom Fred (van de VVD)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar. We hebben je ip
Jawelquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Lol dat scheelt niet zoveel dat je de kosten eruit haalt
Dat lijkt me ook niet de bedoeling van zoiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ja he, ik heb hem verder nog niet voorbij zien komen zolang ik dit topic volg.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dapper dat je dat durft te bekennen, wel een verloren stem
Dan moet je ook niet in het centrum willen wonenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Dat hangt geheel van de studie af.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ga ik vanuit, want als je wel studeert hoef je dat niet allemaal zelf te betalen
Een, sociaal leenstelsel icm een trajectkaart lijkt me primaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef HeavenSmiles het volgende:
Sociaal leenstelsel is een goed idee.
Ik vind daarnaast dat een vorm van de OV-kaart in stand moet worden gehouden als de huidige OV-jaarkaart financieel niet haalbaar blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |