Ook je identiteitsbewijs verkocht?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Ik heb net mijn stembiljet voor ¤10 verkocht in de binnenstad van Utrecht
Matige troll.quote:
Dapper dat je dat durft te bekennen, wel een verloren stemquote:
Paul is stiekem Hans Spekman he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
Stage: heb ik zelf moeten betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stage, lezingen , talentontwikkeling, werk.
Het is een periode waarin je weinig verdient en waar je ook veel moet lenen binnenkort, laat dat tenminste intact.
Het is een bezuiniging van 20 miljoen
Terwijl het zo iets goeds is. En de zorg kost 70 miljard...
Nee hoor. Hij wil de studenten die hebben betaald helemaal niet compenseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Hij wilde er vanaf maar dan moest het gat van 400 miljoen dat daardoor ontstond wel opgevuld worden. Dat is helaas niet gelukt maar ik heb goede hoop dat er alsnog een regeling komt.
Je wist het daarvoor al hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bullshit. Die uitwonende studenten maken weer andere kosten. Je kan beter gewoon iedereen dan 100 euro geven ofzo, kan de thuiswonende student dan mooi uitgeven aan OV, en de uitwonende aan z'n huur ofzo.
En dat weet je 100% zeker?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt ook niet een dure studie te betalen
Lol dat scheelt niet zoveel dat je de kosten eruit haaltquote:Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?
Oh, dus alleen de stufi voor thuiswonenden wordt afgeschaft?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je krijgt als uitwonende een verhoogde beurs he?
Gewoon aangeven bij oom Fred (van de VVD)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar. We hebben je ip
Jawelquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Lol dat scheelt niet zoveel dat je de kosten eruit haalt
Dat lijkt me ook niet de bedoeling van zoiets.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ja he, ik heb hem verder nog niet voorbij zien komen zolang ik dit topic volg.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dapper dat je dat durft te bekennen, wel een verloren stem
Dan moet je ook niet in het centrum willen wonenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Dat hangt geheel van de studie af.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ga ik vanuit, want als je wel studeert hoef je dat niet allemaal zelf te betalen
Een, sociaal leenstelsel icm een trajectkaart lijkt me primaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef HeavenSmiles het volgende:
Sociaal leenstelsel is een goed idee.
Ik vind daarnaast dat een vorm van de OV-kaart in stand moet worden gehouden als de huidige OV-jaarkaart financieel niet haalbaar blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |