Wat is er mis met een traject ov? Je hoeft alleen maar op en neer naar de uni/hogeschool. Het blijft een studenten-ov. En elke partij wil de langstudeerboete terugdraaien, ook de vvd.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
Ik was als student wel blij met mijn OV-jaarkaart. Met een trajectkaart was ik flink op de kosten gejaagd. Bv. omdat ik wel eens naar andere universiteitssteden moest voor boeken, of tijdens m'n stage.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Studenten behoren gratis te reizen tussen universiteit en woonplaats en niet willekeurig door heel Nederland.
Ze mogen van mij die hele OV kaart wel afschaffen. Geef dat geld maar op een andere manier aan de studenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
Ik bedoelde dat godsklere niet over je keuze, ik bedoelde dat ik overduidelijk de slaap nog in de ogen hebquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Wat heb jij gestemd?
Heeft allemaal niks met de studie te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Stage, familiebezoek, werk (BANEN BANEN BANEN) , nee, van de OV blijf je af!
Ik moet ook op familie bezoek, betaald de overheid ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.quote:
Jawel. Hij wilde er vanaf maar dan moest het gat van 400 miljoen dat daardoor ontstond wel opgevuld worden. Dat is helaas niet gelukt maar ik heb goede hoop dat er alsnog een regeling komt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij (VVD'er) gaf niet thuis toen het CDA de boete wilde terugdraaien.
De VVD heeft compleet lak aan studenten en ziet ze ook niet als electoraal interessant.
Overigens vinden de meeste partijen studenten niet boeiend, maar de VVD op de meest schofterige manier tot nu toe.
Stage, lezingen , talentontwikkeling, werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Alsof een student het gehele land door moet crossen voor z'n studie.
Als ik naar familie of naar mijn werk ga, dan moet ik daar ook gewoon voor betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
irl moet hij het ook doen zonder moderatie rechtenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor je bent irl gewoon een aardige gozer
nah, voor thuiswonende studenten is het handig. Voor de uitwonende gewoon geen ov kaart meer verlenen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze mogen van mij die hele OV kaart wel afschaffen. Geef dat geld maar op een andere manier aan de studenten.
Vandaar de PI, uiteraard weet ik hoeveel jij je inzet voor de PvdA en daar heb ik respect voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
Haha. "Hey, jij bent toch die fokker?"quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter dat Paul een PvdA'er was toen ik 'm in mei ofzo tegenkwam op een partijbijeenkomst. Serieus.
Nee, maar jij hebt ook niet een dure studie te betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik moet ook op familie bezoek, betaald de overheid ook niet.
Ik moet ook naar werk, betaald de overheid ook niet.
Dan ben je strafbaar. We hebben je ipquote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Ik heb net mijn stembiljet voor ¤10 verkocht in de binnenstad van Utrecht
Bij stages/werk krijg je veelal een stagevergoeding en/of reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef the_ring het volgende:
[..]
Lekker half jaartje brommen voor 10 euro.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef paulgo het volgende:
Bullshit. Die uitwonende studenten maken weer andere kosten. Je kan beter gewoon iedereen dan <insert bedrag> euro geven ofzo, kan de thuiswonende student dan mooi uitgeven aan OV, en de uitwonende aan z'n huur ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, voor thuiswonende studenten is het handig. Voor de uitwonende gewoon geen ov kaart meer verlenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |