Je hoeft het toch ook niet eens te zijn met iemands keuze. Het is niet voor niets een keuze. Als we geen keus hadden dan hadden we geen democratie maar een dictatuur. Ben blij dat er wat te kiezen valt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.
Dat gaat vast lukken.quote:
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PvdA hanteert ook een "sociaal" leenstelsel.
Ouwe lul! Wat heb jij gestemd; dat is me even ontgaanquote:
Crewba.... oh, kutquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor je bent irl gewoon een aardige gozer
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeftquote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ouwe lul! Wat heb jij gestemd; dat is me even ontgaan
Het zijn vooral mensen die zich ten onrechte als intellectueel bestempelen die voor de VVD kiezen, iedereen met een beetje verstand prikt direct door de leugens van demagoog Rutte heen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn voornamelijk de HBO'ers die VVD stemmen, niet de WO'ers. Helaas valt HBO onder hoogopgeleid.
Godsklere.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeft
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
Wat is daar mis mee? Studenten behoren gratis te reizen tussen universiteit en woonplaats en niet willekeurig door heel Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar wil de langstudeerboete terugdraaien.
De VVD naait de studenten op alle fronten, ze willen ook een traject-OV invoeren...
quote:
Ik schaar mezelf ook onder de ouwe lullen met mn 35 hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Arme Remlof...
Trouwens, ik ben ook een ouwe, een ouwe taart dan
Het komt door Paul hèquote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn avatar wel een hint weggeeft
Stage, familiebezoek, werk (BANEN BANEN BANEN) , nee, van de OV blijf je af!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Alsof een student het gehele land door moet crossen voor z'n studie.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Arme Remlof...
Trouwens, ik ben ook een ouwe, een ouwe taart dan
Hij (VVD'er) gaf niet thuis toen het CDA de boete wilde terugdraaien.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De boete komt van het CDA. Zijlstra is staatssecretaris van Onderwijs.
ChristenUnie.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Wat heb jij gestemd?
Politici kunnen maar niet begrijpen dat bezuinigingen op onderwijs leidt tot erosie van de kenniseconomie. Misschien moeten ze net als Denemarken eens topeconomen gaan inhuren voor advies, want zelf hebben ze te weinig economische bagage om goede besluiten te nemen die Nederland ook op lange termijn een sterke concurrentiepositie verschaffen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof er nog een partij is die je serieus kan nemen die wel voor de studenten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |