quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die GL stemmen
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederlandquote:
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.
Daarom stem ik ook totaal niet op mijn eigen belang, maar op de partij waarvan ik denk dat het land er beter van gaat worden. Ik kan wel een paar tientjes per jaar missen hoor.
Ohai!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die GL stemmen
Nee hoor, eigen meningquote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.
hhhaha ik ga stuk om dit filmpje hahahahhahahquote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij het lezen van niet slim moest ik denken aan die FOK! docu.
Ok ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?
Veel jongeren hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat de Piratenpartij en D66 zoveel stemmen trekken hier
Dan wordt D66 ineens de grootste en alle andere partijen strepen elkaar wegquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.
GTST en leedvermaakprogramma's zijn ook vermakelijker, gezien de kijkcijfers.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic is nog vermakelijker dan de debatten met die clowns.
Dat is omdat ze zo nerveus zijn voor de uitslag en daarom de reacties proberen te overstemmen. Zijn 4 of 5 mensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.
Ah, m'n emoticon was weggebleven in m'n reactie, nu kom ik zo scherp over.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederland
Echter vind ik het achterlijk dat dat überhaupt mogelijk is, dus dat het nog socialer moet was sarcastisch bedoeld.
Dit. Daarom moeten de peilingen een aantal dagen voor de verkiezingen verboden worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die niet meelopen met de meute als een stel schapen.
Dan heb je het niet best gedaan, ik ken een bijstandsmoeder die een een grote nieuwbouw hoekwoning woont op kosten van de staat.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik kan serieus in zo'n appartement wonen dankzij de belastingbetalers in Nederland
Echter vind ik het achterlijk dat dat überhaupt mogelijk is, dus dat het nog socialer moet was sarcastisch bedoeld.
Doe eens sociaal dan kwiwi en laat eens wat zwervers bij je slapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daarom heet het toch ook leedvermaak?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
GTST en leedvermaakprogramma's zijn ook vermakelijker, gezien de kijkcijfers.
Ook meer dan genoeg ouwe lullen van boven de 30 en 40 hier hoorquote:
Owquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah, m'n emoticon was weggebleven in m'n reactie, nu kom ik zo scherp over.
We snappen elkaar![]()
Shitquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan heb je het niet best gedaan, ik ken een bijstandsmoeder die een een grote nieuwbouw hoekwoning woont op kosten van de staat.
nee waarschijndelijk dus niet dus gauw vertellen dan kan die nog honderde euro's krijgen van het uwv hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een goede vriend van ons heeft ADHD en werkt al jaren. Dat had hij dus helemaal niet hoeven doen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Dawn... ik ga hier ook helemaal stukquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef stilaandeoverkant het volgende:
[..]
hhhaha ik ga stuk om dit filmpje hahahahhahah
Sterkte Rob!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Vast.quote:
Ja, lijkt me best interessantquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.
En 8 TV-debatten in 3 weken tijd hebben nou ook niet echt veel vuurwerk gebracht. Stelletje herkauwers.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Daarom moeten de peilingen een aantal dagen voor de verkiezingen verboden worden.
in 2070 wel meer banenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Niemand met het vermogen om een eigen mening te vormen stemt op VVD.
Debiele oneliners en de huizemarkt op slot gooien doe je niet met verstand.
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SP. Want ik wil niet 3000 euro gaan betalen.
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigendquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigend.
VVDers, hebben ze een goeie baan, hoog opgeleid en ze hebben geld, dat is echt een raadsel, dat ze zoveel verdienen, echt puur toeval allemaal.
Zie mij vanavond een traantje wegpinken voor de camera als we van 10 naar 4 zetels zakkenquote:
Ik denk dat de meeste Tweakers idd op de PP zullen stemmen. Veel in elk geval welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef robdriessen het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat alle FOK!kers en Tweakers als 'internetgrootgebruikers' PP zouden stemmen. Elke vrijdag rum bij de vrimibo
VVD is toch nog steeds voor?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.
Ik moet hem ook betalen
Kun je mij uitleggen waarom? Ik snap het niet dat er nog zoveel zwevende kiezers zijn tot het laatste moment.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we anders gewoon zeggen wat we hebben gestemd, zonder een oordeel te vellen over wat een ander heeft gestemd?
Ontopic: nog niet gestemd, duurt ook nog even (eerst werken tot 18.00 uur) en nog geen flauw idee wat ik gá stemmen.
Ah, het moment waarop de discussiedeelnemer het niet meer weet en persoonlijk gaat schelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.
Ik heb niets tegen mensen die op de SP of PvdA of andere partij stemmen maar jij komt gewoon continu met kut argumenten. Je bent gewoon een slechte trol of niet lekker in je krentenbol.quote:
Nee. Heb je je uberhaupt verdiept op stem je gewoon op Samson omdat ie zo lief lacht?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
VVD is toch nog steeds voor?
Heb je gelezen waar hij op heeft gereageerd?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.
Niet eens met dit soort democratie. ( Te veel keuze ) En over een paar maanden hebben we weer een coalitie met 4 partijen ofzo. De één wilt dit, de andere wilt dat en vervolgens gebeurd er weer geen fuck.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit intrigeert me. Vertel eens waarom?
Nee, ze heeft nogal een rode waas voor dr ogenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb je gelezen waar hij op heeft gereageerd?
Natuurlijk. Maar deze keer moet 1 zetel mogelijk zijn; heel misschien zelfs wel 2quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn verwachting is dat de Piratenpartij landelijk tegen gaat vallen mbt de FOK!poll.
Sommige mensen hebben gewoon behoefte aan een sterke leider, dat hebben we we toch wel eerder gezien. Wat voor een onzin en lulkoek zo'n leider er uitgooit maakt niet uit als het de mensen maar het gevoel geeft dat er iemand staat die weet wat hij doet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
Peilingen: 0quote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar deze keer moet 1 zetel mogelijk zijn; heel misschien zelfs wel 2
*kuch*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn vooral de VVD'ers die het er moeilijk mee hebben, maar omdat dat mods zijn mogen zij wel bashen
Samson, ja? Ik baseerde me op de antwoorden van Zijlstra hier op fok betreffende de boete. VVD was sowieso al afgevallen voor me op andere punten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Heb je je uberhaupt verdiept op stem je gewoon op Samson omdat ie zo lief lacht?
Je gaat toch niet beweren dat Lachende Rutte onze Grote Leider is?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon behoefte aan een sterke leider, dat hebben we we toch wel eerder gezien. Wat voor een onzin en lulkoek zo'n leider er uitgooit maakt niet uit als het de mensen maar het gevoel geeft dat er iemand staat die weet wat hij doet.
Daar is onze leider... onze aanvoerder...
Maar de geschiedenis heeft ook uitgewezen dat zulk soort demagogen ons uiteindelijk in een onmetelijke ellende zullen storten met hun waanzin.
De VVD naait de studenten het hardst, op alle mogelijke fronten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.
Ik moet hem ook betalen
Peilingen zeggen niets. Er is pas vanavond iets over te zeggen bij de eerste exitpollsquote:
Denk jequote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn verwachting is dat de Piratenpartij landelijk tegen gaat vallen mbt de FOK!poll.
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn voornamelijk de HBO'ers die VVD stemmen, niet de WO'ers. Helaas valt HBO onder hoogopgeleid.
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nogal een rode waas voor dr ogen.
Alsof er nog een partij is die je serieus kan nemen die wel voor de studenten is.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De VVD naait de studenten het hardst, op alle mogelijke fronten.
Die Zijlstra van die partij waar jij op stemt handhaaft de boete en gaat daarna pas het sociale leenstelsel invoeren.
En die zelfde Zijlstra heeft op zeer asociale wijze bij het invoeren niet rekening gehouden met terugwerkende kracht noch de februari-regeling.
Maar gewoon erop blijven stemmen.
PvdA hanteert ook een "sociaal" leenstelsel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die Zijlstra van die partij waar jij op stemt handhaaft de boete en gaat daarna pas het sociale leenstelsel invoeren.
En die zelfde Zijlstra heeft op zeer asociale wijze bij het invoeren niet rekening gehouden met terugwerkende kracht noch de februari-regeling.
Nee, je bent vanaf nu mijn favoriete user, ik ga je volgen als op twitterquote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Je zit iedereen af te kraken die niet met je VVD keus eens is. De argumenten kunnen je niet schelen, hou toch op.
De boete komt van het CDA. Zijlstra is staatssecretaris van Onderwijs.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, mooi wordt dat, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef De_Guidance het volgende:
Het leukste is nog dat ze samen in een coalitie gaan , die PvdA en VVD.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook meer dan genoeg ouwe lullen van boven de 30 en 40 hier hoor
PvdA, SP, CDA, D66, GLquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef De_Guidance het volgende:
Het leukste is nog dat ze samen in een coalitie gaan , die PvdA en VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |