quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Dawn... ik ga hier ook helemaal stukquote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef stilaandeoverkant het volgende:
[..]
hhhaha ik ga stuk om dit filmpje hahahahhahah
Sterkte Rob!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ohai!Ook groetjes van Tchock en HeavenSmiles
Lief dat je ons zo'n warm hart toedraagt.
Vast.quote:
Ja, lijkt me best interessantquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.
En 8 TV-debatten in 3 weken tijd hebben nou ook niet echt veel vuurwerk gebracht. Stelletje herkauwers.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Daarom moeten de peilingen een aantal dagen voor de verkiezingen verboden worden.
in 2070 wel meer banenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Niemand met het vermogen om een eigen mening te vormen stemt op VVD.
Debiele oneliners en de huizemarkt op slot gooien doe je niet met verstand.
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SP. Want ik wil niet 3000 euro gaan betalen.
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigendquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vast.
Niemand met het vermogen om een eigen mening te vormen stemt op VVD.
Debiele oneliners en de huizemarkt op slot gooien doe je niet met verstand.
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan had je nog veel andere partijen tot je beschikking.
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jouw argumenten zijn zoooooo overtuigend.
VVDers, hebben ze een goeie baan, hoog opgeleid en ze hebben geld, dat is echt een raadsel, dat ze zoveel verdienen, echt puur toeval allemaal.
Zie mij vanavond een traantje wegpinken voor de camera als we van 10 naar 4 zetels zakkenquote:
Ik denk dat de meeste Tweakers idd op de PP zullen stemmen. Veel in elk geval welquote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef robdriessen het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat alle FOK!kers en Tweakers als 'internetgrootgebruikers' PP zouden stemmen. Elke vrijdag rum bij de vrimibo
VVD is toch nog steeds voor?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Allemaal want iedereen is tegen de boete inmiddels.
Ik moet hem ook betalen
Kun je mij uitleggen waarom? Ik snap het niet dat er nog zoveel zwevende kiezers zijn tot het laatste moment.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we anders gewoon zeggen wat we hebben gestemd, zonder een oordeel te vellen over wat een ander heeft gestemd?
Ontopic: nog niet gestemd, duurt ook nog even (eerst werken tot 18.00 uur) en nog geen flauw idee wat ik gá stemmen.
Ah, het moment waarop de discussiedeelnemer het niet meer weet en persoonlijk gaat schelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je NIET respecteren van andermans keus. Sukkel.
Ik heb niets tegen mensen die op de SP of PvdA of andere partij stemmen maar jij komt gewoon continu met kut argumenten. Je bent gewoon een slechte trol of niet lekker in je krentenbol.quote:
Nee. Heb je je uberhaupt verdiept op stem je gewoon op Samson omdat ie zo lief lacht?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
VVD is toch nog steeds voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |