Idem.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
Groenlinks. Mevrouw Van Tongeren, nummer 3
Stond PvdA niet het hoogst?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou aan FOK! zal het niet liggen dat de VVD de grootste wordt
Dat is 100% waar.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:
Erg benieuwd wat de uiteindelijke uitslag zal zijn. Erg belangrijk voor het land.
*proest* mijn koffie!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoe, het is allemaal niet eerlijk, het moet anders, het moet socialer...
Wat verwacht je van mensen die stemmen voor de internetgestapo van Fred Teevenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Geweldig dit.
Netsplitter had al het bashen toch verboden zojuist ? Leuk ook die eenzijdige vrijheid van meningsuiting.
Ouwe relnichtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef De_Guidance het volgende:
Ik moest VVD stemmen van mijn oma maar uiteraard op PvdA gestemd.
Ja inderdaad, het moet nog socialer, want ik begin dit 3 slaapkamer appartement waar ik in m'n eentje op kosten van de staat in woon wat klein te vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoe, het is allemaal niet eerlijk, het moet anders, het moet socialer...
Goed gedaan kerel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb ook voor mijn oma gestemd trouwens, moest PvdA stemmen van haar, is stiekem VVD geworden. Niet verder vertellen
ben jij nou echt zo eenkennig blind? JIJ basht hier de mods hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Netsplitter had al het bashen toch verboden zojuist ? Leuk ook die eenzijdige vrijheid van meningsuiting.
Sinds wanneer valt zoiets onder bashen??quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hè.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ouwe relnicht
Das niet sociaal van je
ja das waar want hij zeik ook er over haha hij zegt heeft geen nut het stemmen want ze doen er toch niks mee en ga zo ma doorquote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan wel overal op klagen, domme mensen stemmen niet.
VVD![]()
Je oma belde net. Je bent uit haar testament geschrapt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb ook voor mijn oma gestemd trouwens, moest PvdA stemmen van haar, is stiekem VVD geworden. Niet verder vertellen
Ach die oude mensen kijken toch niet meer naar de toekomst, dus dat doe ik dan maar voor haarquote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goed gedaan kerel.![]()
Logisch ook dat jij haar keuze hebt omgezet in die van de VVD.
Zouden ze bij al die seniele PvdA stemmers moeten doen.
Dat is het enige grote nadeel van de VVD, die idioot.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die stemmen voor de internetgestapo van Fred Teeven
True.... er valt hier nog veel werk te verzettenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou aan FOK! zal het niet liggen dat de VVD de grootste wordt
Waar in principe natuurlijk niets mis mee is, met een goeie crewbash op zn tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben jij nou echt zo eenkennig blind? JIJ basht hier de mods hoor.
Waar precies zie je bashen? Of ben je gewoon niets gewend qua tegengas? Zeker SP stemmer?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn vooral de VVD'ers die het er moeilijk mee hebben, maar omdat dat mods zijn mogen zij wel bashen
Ik vind een beetje discussie wel leuk, zolang het respectvol en niet op de man gaat moet het wel kunnen toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we anders gewoon zeggen wat we hebben gestemd, zonder een oordeel te vellen over wat een ander heeft gestemd?
Ontopic: nog niet gestemd, duurt ook nog even (eerst werken tot 18.00 uur) en nog geen flauw idee wat ik gá stemmen.
aaah dat vind ik zielig!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt zoiets onder bashen??
Dit zijn ludieke steekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |