Ook voor mensen met AD(H)D bijvoorbeeld. Als rechts de scepter gaat zwaaien moeten mensen met deze aandoening zowaar nog werken!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:27 schreef stilaandeoverkant het volgende:
[..]
waarom heb je dan wajong? die is toch voor speciaale mensjes
Oh noes! Hij is een k vergeten!quote:
Regent het al bij hem dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
een vriend van me gaat dus niet stemmenniet slim
Mag ik zijn stembiljet? Doe ik ff pvda ermee stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
Wel in het sprookje van de sociale partijquote:
Uhu!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel in het sprookje van de sociale partij.
En dan wel overal op klagen, domme mensen stemmen niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef stilaandeoverkant het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]goed gedaan jongen, ben trots op je. Proficiat.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wilde op PvdA stemmen maar toen zag ik de UI van Paul dus meteen maar op VVD gestemd.
Je hebt het er maar moeilijk mee hè? Niet in dit topic zowat overal op het forum en de FP.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
De mods geven bepaald niet het goede voorbeeld nee.
Ja vast, daarom loop je al de hele je op te winden over de PvdA.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wilde op PvdA stemmen maar toen zag ik de UI van Paul dus meteen maar op VVD gestemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Paul is idd nou niet echt een stemmentrekker voor de PvdAquote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |