In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.quote:
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt gevenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het enige grote nadeel van de VVD, die idioot.
Voordelen kan je ook bij andere partijen vinden. Ik kijk zelf altijd naar het grootste nadeel van een partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje he?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het moet nog socialer, want ik begin dit 3 slaapkamer appartement waar ik in m'n eentje op kosten van de staat in woon wat klein te vinden.
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind een beetje discussie wel leuk, zolang het respectvol en niet op de man gaat moet het wel kunnen toch?
Dat zou wat zijn, stemmen a la Reddit. Per stemmer één upvote en één downvotequote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt geven
Uiteraard nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar in principe natuurlijk niets mis mee is, met een goeie crewbash op zn tijd
Ik zal je mijn rekeningnummer PMen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zoals ik al zei, zijn ideeen komen er toch niet door. Elke partij heeft een paar vreemde ideeen, er is er niet 1 die 100% aansluit op wat ik wil, de VVD ook niet.
Daarom stem ik ook totaal niet op mijn eigen belang, maar op de partij waarvan ik denk dat het land er beter van gaat worden. Ik kan wel een paar tientjes per jaar missen hoor.
Er zijn nog mensen die GL stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Yakamoz het volgende:
GL (Linda Voortman, vijfde op de lijst).
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je oma belde net. Je bent uit haar testament geschrapt.
Ik vind dat een beetje bashen in dit topic moet kunnen. Vond het daarom vreemd dat Netsplitter het ineens had verboden omdat een bepaalde user te kritisch werd richting de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef static het volgende:
[..]
Waar precies zie je bashen? Of ben je gewoon niets gewend qua tegengas? Zeker SP stemmer?
Die poll hoef je volgens mij ook niet heel serieus te nemen, aangezien veel mensen meerdere keren stemmen (thuis, mobiel, op het werk etc.).quote:
Zo is datquote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar niet gaan janken als een mod terugbashed natuurlijk, dat het allemaal zo oneerlijk is.
Zeg Heatwave, voor de derde keer nu: graag verduidelijking.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef Verbal het volgende:
Over mods gesproken:
[..]
Ontken ik iets?
[..]
Kan het zijn dat ik je niet begrijp?
V.
Kandidaten kunnen plussen of minnen bedoel je? Dat zou ik wel eens mee willen maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen afkeursstemmen kunt geven
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekeningnummer PMen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze wou PvdA stemmen, dacht je werkelijk dat er veel te erven viel?
"gelukkig"quote:Op woensdag 12 september 2012 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In de poll ja maar in de reactie lees ik vooral VVD, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |