Ik vind die van Ipsos ook beter.quote:
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook PvdA stemmen morgen.
Notquote:
Verschil van mening, kan gebeuren.quote:
Ze hebben allemaal het beste voor met het land, dat geloof ik wel. Alleen hebben zij allemaal een andere mening over wat het beste is voor dit Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrijwel alle partijen hebben het beste met het land voor hoor. En PvdA is vrij midden.
Ach, als je niet op een echt extreme partij stemt zal het uiteindelijk niet heel veel verschil maken op de lange termijn. Daarom snap ik die links-rechtsgevechten ook nooit zo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal het beste voor met het land, dat geloof ik wel. Alleen hebben zij allemaal een andere mening over wat het beste is voor dit Nederland.
quote:
rustigquote:
geen ideequote:
dat heb je toch nooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer helemaal niks aan jou
quote:
een bendequote:
Ah arme jijquote:Op woensdag 12 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bende
ik mis mn spulletjes en mag nog steeds niet in mn nieuwe bed slapen
hij ziet er echt te comfi uitquote:
lekker eerder wegquote:Op woensdag 12 september 2012 07:55 schreef Mystikvm het volgende:
Uur eerder begonnen vandaag. Bevalt me nu al goed
Precies, moet nog wat dingen doen vanmiddag (stemmen enzo) en daarna de trein in. Alles wat ik nog moet doen, moet ik anders in 20 minuten doen en dat red ik nietquote:
Haha dat zou anders wel heel weinig tijd zijn ja. Nu heb je zeeen van tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, moet nog wat dingen doen vanmiddag (stemmen enzo) en daarna de trein in. Alles wat ik nog moet doen, moet ik anders in 20 minuten doen en dat red ik niet
Kut, dat heb ik natuurlijk ookquote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mijn baas kwam net bij me.. of ik eens een dag niet wilde fokken
Omdat door de automatische refresh nogal wat hits geeft op de rapportages die gedraaid worden en ik zon 2800 hits persoonlijk heb tegen zon 800 van t gehele bedrijf samen
Dat zou heel goed kunnen :pquote:
Nou, vaarwelquote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen :p
Enhier wordt t vanaf nu allemaal beetje bijgehouden en afgeschermd enzo. Dus ook de rapportages zijn nieuw
Gelukkig zei mn baas.. ik weet dat t een handige site is en dat er veel op staat enzo
Gadver moet ik echt werken
zet dan in ieder geval die refresh uit...... en blijf in 1 of 2 topics... nou als dat niet werktquote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Omdat door de automatische refresh nogal wat hits geeft op de rapportages die gedraaid worden en ik zon 2800 hits persoonlijk heb tegen zon 800 van t gehele bedrijf samen
Whehehehequote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmen
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ja die refresh moet dan zeker uit. Maar laat ik even weekje braaf zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
zet dan in ieder geval die refresh uit...... en blijf in 1 of 2 topics... nou als dat niet werkt
Ik heb er langer over getwijfeld, maar uiteindelijk inderdaad niet gedaan. Dat heeft verder overigens niets met Drommel te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmen
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squattenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Met je gezicht naar het oosten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je gezicht naar het oosten.
STOP DE BOUW VAN SPORTSCHOLEN. Een tsunami van mooiboys in dit land!
Mooi. En blijf weg!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?
Wat een liefde weer zeg.quote:
Ik geloof dat je baas/sting het er niet mee eens isquote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja even wat rust in de kop en niet tig dingen tegelijk
Wat heb je gedaan, Sjaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga kapot.... in een hel van pijn en ellende
Niet zoveel Henkquote:
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet zoveel Henk
Het is bijna 5u en ik wil gewoon heel graag naar huis, en ik hou van melodramatisch doen
Pijn is niet fijnquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard vanquote:
Mag het ook 666 zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard van
Dat mag natuurlijkquote:
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.
Wat ben je ook een schatje.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
[..]
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?quote:
Ja, heel erg.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Dit is waar....quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Klopt jaquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is waar....
Je liep echter wel weg bij het restaurant zonder te betalen.... maar hey, shit happens right?![]()
whahahahaha prachtigquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt jaEn het is besmettelijk geloof ik....die ober bij wie dat gebeurde deed het een aantal weken geleden zelf ook toen we met een stel mensen aan het eten waren
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisartsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Damn you, drommel!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
Ik ben er uitEn de stem is geplaatst
[..]
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisarts
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?quote:
Vertel, op wie?quote:
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verrichtquote:
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verricht![]()
En in mijn rijtje is het de tweede geworden
Dank je voor de goedkeuringquote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.
Nee is veel te lang 3*45 minuten een HELE training in de week is meer dan genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?
Altijd weer die squatters.. ze maken een troepje van ons mooie landje.... maar gelukkig wel met mooi achterwerk![]()
Ik kan gewoon naar de ambassade hoor. 10 minuutjes lopen vanaf mijn werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso gaat het lastig stemmen worden vanuit Malta
Serieus?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan gewoon naar de ambassade hoor. 10 minuutjes lopen vanaf mijn werk.
Ambassades zijn er toch voor om bereikbaar te zijn?quote:
Nou ja, bij de vorige verkiezingen bleek dat een behoorlijk aantal expats niet op tijd een stempas had ontvangen. Dus je kunt pech hebben jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat dacht je dan? als je niet in nl woont heb je pech gehad?
Behalve in Libië danquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ambassades zijn er toch voor om bereikbaar te zijn?
Dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Wellicht later (10-15 jaar), ik wil me sowieso eerst ontwikkelen in de financiële/commerciële sector.quote:
tuurlijk maar dat is organisatorisch. niet een onmogelijkheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, bij de vorige verkiezingen bleek dat een behoorlijk aantal expats niet op tijd een stempas had ontvangen. Dus je kunt pech hebben ja
als je serieus de politiek in wilt zou ik daar nu al mee beginnen. sluit je aan bij de jongerenbeweging van d66, en ga netwerken, werk voor de fractie doen etc, politiek draait ook vooral om je netwerk, beetje het oude jongens krentenbrood-idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja
[..]
Wellicht later (10-15 jaar), ik wil me sowieso eerst ontwikkelen in de financiële/commerciële sector.
Oioioi, ik zie nu serieus zo´n glad vastgoedmannetje voor me die "die suffe politici wel eens even zal laten zien hoe je dingen gedaan krijgt"quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja
[..]
Wellicht later (10-15 jaar), ik wil me sowieso eerst ontwikkelen in de financiële/commerciële sector.
Dit... en vooral af en toe een pak dragen zodat de vrouwtjesquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
als je serieus de politiek in wilt zou ik daar nu al mee beginnen. sluit je aan bij de jongerenbeweging van d66, en ga netwerken, werk voor de fractie doen etc, politiek draait ook vooral om je netwerk, beetje het oude jongens krentenbrood-idee.
Hij deed pijn die flash.. stop m terug!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oioioi, ik zie nu serieus zo´n glad vastgoedmannetje voor me die "die suffe politici wel eens even zal laten zien hoe je dingen gedaan krijgt"....hold on.....incoming......LPF flashback!
Ik schijn trouwens sinds een paar maanden ook Maltees stemrecht te hebben. Moet er alleen wel om vragen. Zal ik?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk maar dat is organisatorisch. niet een onmogelijkheid.
Gestemt nog wel. Ik heb gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
omg mn zusje heeft ook al op de pvdd gestemt![]()
Doen en dan tegen de buitenlanders (jezelf) stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn trouwens sinds een paar maanden ook Maltees stemrecht te hebben. Moet er alleen wel om vragen. Zal ik?
Ik vind het wel apart, je woont niet in NL, waarom zou je dan stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
als ie er niet meer als een menneke uitziet, anders wordt ie zo nagestaard.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit... en vooral af en toe een pak dragen zodat de vrouwtjeskunnen doen!
The nationalist partyquote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Doen en dan tegen de buitenlanders (jezelf) stemmenwould be nice
misschien ben je expat en is het verblijf tijdelijk, heb je familie hier wonen en wil je dat die het goed hebben, of gewoon omdat het toch je vaderland blijft. als je emigreert staat nederland nog steeds op alle wereldkaarten hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart, je woont niet in NL, waarom zou je dan stemmen.
whehehequote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
als ie er niet meer als een menneke uitziet, anders wordt ie zo nagestaard.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The nationalist partyDie leven soms vrijwel letterlijk in 1900
Precies dat dusquote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien ben je expat en is het verblijf tijdelijk, heb je familie hier wonen en wil je dat die het goed hebben, of gewoon omdat het toch je vaderland blijft. als je emigreert staat nederland nog steeds op alle wereldkaarten hoor.
Klopt, denk ook dat ik dit jaar lid ga wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
als je serieus de politiek in wilt zou ik daar nu al mee beginnen. sluit je aan bij de jongerenbeweging van d66, en ga netwerken, werk voor de fractie doen etc, politiek draait ook vooral om je netwerk, beetje het oude jongens krentenbrood-idee.
4 dagen per weekquote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit... en vooral af en toe een pak dragen zodat de vrouwtjeskunnen doen!
Ja, natuurlijk. Maar als je echt geemigreerd bent, waarom nog stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien ben je expat en is het verblijf tijdelijk, heb je familie hier wonen en wil je dat die het goed hebben, of gewoon omdat het toch je vaderland blijft. als je emigreert staat nederland nog steeds op alle wereldkaarten hoor.
Ik weet ook nog niet of ik zal blijven stemmen hoor. Een neef van me woont al jaren in Amerika, die stemt bijvoorbeeld niet meer bij Nederlandse verkiezingen. Maar nu nog even welquote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar als je echt geemigreerd bent, waarom nog stemmen.
Ik zie zelf het nut niet zo. Maar dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik zal blijven stemmen hoor. Een neef van me woont al jaren in Amerika, die stemt bijvoorbeeld niet meer bij Nederlandse verkiezingen. Maar nu nog even wel
Nee, bezet zijn...brrrrquote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vergeet je niet een paar mensen?
kijk naar de tijdenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]Had dat nog niet eens gezien.
nouja, daarom dus. het is geen verplichting of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar als je echt geemigreerd bent, waarom nog stemmen.
Als ik ooit een mooie wil vraag ik jou wel om met me mee te shoppenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een beetje leuk pak, of meer een in elkaar geplakt ding?
Oooh, dat is goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik ooit een mooie wil vraag ik jou wel om met me mee te shoppen![]()
O vertel.. wat voor een schoentjes moet ik dragen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dat is goed.
Zoals vrouwen allang weten, zijn schoenen heel belangrijk. Dat maakt of breekt eigenlijk alles (en haal je het gespuis er gelijk tussenuit). Bonus zijn witte sportsokken natuurlijk.
Ligt natuurlijk aan wat er boven zit. Maar om te beginnen moeten ze eruitzien alsof je ze goed verzorgt. Dat is belangrijk. Dus haal de poetsborstels van zolder.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
O vertel.. wat voor een schoentjes moet ik dragen?
Witte sportsokken onder een kostuumquote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dat is goed.
Zoals vrouwen allang weten, zijn schoenen heel belangrijk. Dat maakt of breekt eigenlijk alles (en haal je het gespuis er gelijk tussenuit). Bonus zijn witte sportsokken natuurlijk.
Moet dat?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan wat er boven zit. Maar om te beginnen moeten ze eruitzien alsof je ze goed verzorgt. Dat is belangrijk. Dus haal de poetsborstels van zolder.
Nee, je kunt het ook laten doen bij een irakees op de straathoek of elke keer nieuwe kopen.quote:
Prima pak, heb 2 pakken waarvan 1 een maatpak isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een beetje leuk pak, of meer een in elkaar geplakt ding?
Ik houd eigenlijk helemaal niet van kleren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon gympen, tight jeans en leuk shirtje
Whut geen jurkje en suede laarsen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon gympen, tight jeans en leuk shirtje
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van kleren.
Of dit soort prachtstukken:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut geen jurkje en suede laarsen?
Bruin en zwart combinerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte sportsokken onder een kostuumNet zo erg als bruine schoenen onder een zwart kostuum
Niet warm worden van hoge hakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeven laarzen en high heels niet zo. Kan er niet warm van worden.
too ugly to display zegt ie hier..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of dit soort prachtstukken:
[ afbeelding ]
Bad tastequote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeven laarzen en high heels niet zo. Kan er niet warm van worden.
Beige en bruin kan wel toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte sportsokken onder een kostuumNet zo erg als bruine schoenen onder een zwart kostuum
Oh, ik vind die dingen gewoon zo intens gaaf, maarja, ik ben dan ook een rare jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
too ugly to display zegt ie hier..
[..]
Bad tasteof ben je gewoon klein?
Dat lijkt me wel, hangt af van het soort bruin en beige lijkt me.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beige en bruin kan wel toch?
Ik dacht dat zelfs even dat je "polsen" als werkwoord als "poolsen" schreef omdat het van poolshoogte nemen moest komen. Maarja. Dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Laarsen is hetzelfde als gestemt?
Jeetje, elementary school grammar.
Ja, best wel. Ze zijn echt heel lelijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik vind die dingen gewoon zo intens gaaf, maarja, ik ben dan ook een rare jongen.
Beter dan elementary school brainquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Laarsen is hetzelfde als gestemt?
Jeetje, elementary school grammar.
Het woord pools in poolshoogte komt toch niet van het meervoud van pols?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat zelfs even dat je "polsen" als werkwoord als "poolsen" schreef omdat het van poolshoogte nemen moest komen. Maarja. Dat was dus niet zo.
Ja. Maar ik weet wel hoe je laarzen en gestemd schrijft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter dan elementary school brainBlond?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ze zijn echt heel lelijk...
Nee nee, maar ik dacht andersom dus wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord pools in poolshoogte komt toch niet van het meervoud van pols?
Niet mijn smaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan?
Ach zoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, maar ik dacht andersom dus wel.
Nee, halfuur geleden. Alhoewel ik toen ook klein was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Maar toen was je klein toch
?
Goed merk, lelijk model.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan?
Beige pak, bruine schoenen. Zit me alleen af te vragen welke kleuren overhemden erbij zullen matchenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hangt af van het soort bruin en beige lijkt me.
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, halfuur geleden. Alhoewel ik toen ook klein was.
Ohcool, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAALEENPAARMAAND!
Nou ja, bijna dan.
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogtequote:
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogensquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet wel hoe je laarzen en gestemd schrijft.
Ja mooiquote:
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogens
Krijgen we geen sappige details?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogte.
Wij gaan Prometheus kijken. Of zoiets.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Vooral dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragenquote:
Grijze pakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere kleuren staan beter. Bijvoorbeeld zwart en grijs.
Nee, hoor. Ik heb domme foutjes verbeteren niet nodig om me slim te voelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]blij dat je me eens ergens op terug kon pakken, voel je je vast veel slimmer door
Ik vond Prometheus erg tofquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Niks mis met een grijs kostuumquote:
En die stropdas dan zo? Is dat mode?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragen
Roze, donkerblauw, of zelfs donkerblauw met knalrode tinten (knoopsgatstiksels ofzo).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beige pak, bruine schoenen. Zit me alleen af te vragen welke kleuren overhemden erbij zullen matchen
Als ik een stropdas draag, dan vrijwel nooit zo. Maar ik geloof wel dat het op dit moment mode is ja. Meestal draag ik een pochet welke hetzelfde is als het shirt als ik geen stropdas draag.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En die stropdas dan zo? Is dat mode?
Ziet er anders uitquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb domme foutjes verbeteren niet nodig om me slim te voelen.
Gewoon geen interesse in. Vond hakken zelfs hinderlijk. Rondlopen in een winkelcentrum en dan om wat scheven stenen heen moeten en tempo laag houden omdat ze zo nodig dingen aan moest met een hak zo lang als een flink zwaard. Dat was gewoon klote. Maar goed, ze is niet zo groot dus wellicht dat ze daarom die hakken nodig had.quote:
Ze niet optillen als het oppervlak niet glad is, wat een gentleman ben jijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse in. Vond hakken zelfs hinderlijk. Rondlopen in een winkelcentrum en dan om wat scheven stenen heen moeten en tempo laag houden omdat ze zo nodig dingen aan moest met een hak zo lang als een flink zwaard. Dat was gewoon klote. Maar goed, ze is niet zo groot dus wellicht dat ze daarom die hakken nodig had.
Kan er prima mee lopen hoor, en tempo makenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse in. Vond hakken zelfs hinderlijk. Rondlopen in een winkelcentrum en dan om wat scheven stenen heen moeten en tempo laag houden omdat ze zo nodig dingen aan moest met een hak zo lang als een flink zwaard. Dat was gewoon klote. Maar goed, ze is niet zo groot dus wellicht dat ze daarom die hakken nodig had.
Altijd grappig gezichtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan er prima mee lopen hoor, en tempo maken
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Bobik hoef niks meer te presenteren naast mijn scriptie vent
De besten zijn die ook de lessen volgen in pakquote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ken echt genoeg van die hbo'ers die zichzelf helemaal geweldig vinden om dan in pak een presentatie te gaan houden over een stukje inhoudsloos werk dat ze hebben afgeleverd.
Het kan ook verplicht zijn om in pak te presenteren hequote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ken echt genoeg van die hbo'ers die zichzelf helemaal geweldig vinden om dan in pak een presentatie te gaan houden over een stukje inhoudsloos werk dat ze hebben afgeleverd.
Precies en dan komen de balletjes van het corps, die gewoon spijkerbroekje en overhemd aan hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De besten zijn die ook de lessen volgen in pak
Meen je dat?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan ook verplicht zijn om in pak te presenteren he
Desondanks geef ik (bij dames) de voorkeur aan plat schoeisel. In bed geen schoeisel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan er prima mee lopen hoor, en tempo maken
MIquote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies en dan komen de balletjes van het corps, die gewoon spijkerbroekje en overhemd aan hebben
Je hebt daar helaas ook een groot stel veel te arrogante zakken tussen zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
MIen ze zijn ook echt allemaal lekker
![]()
Ik heb zoveel verplichte aangelegenheden die in pak moetenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meen je dat?
Dat zou echt sad zijnHet is maar school.
Is natuurlijk ook niet zo functioneel in bed ..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Desondanks geef ik (bij dames) de voorkeur aan plat schoeisel. In bed geen schoeisel.
Zouden ze op zichzelf stemmen of op hun holmaatjequote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef STING het volgende:
Waarom is het altijd zo interessant om te zien hoe lijsttrekkers hun stem uitbrengen
Wat een onzin zichquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zoveel verplichte aangelegenheden die in pak moeten
Naar Evie zwaaien enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind zelf black tie leuker dan "gewoon" in pak.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat Bos en Bolkestein altijd op de hoogste vrouw van hun respectievelijke partijen stemmen. Dus...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zouden ze op zichzelf stemmen of op hun holmaatje
Slijmballenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat Bos en Bolkestein altijd op de hoogste vrouw van hun respectievelijke partijen stemmen. Dus...
1.85 ongeveer. Mag je zelf uitmaken of je dat dwerglike vindquote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo functioneel in bed ..
Klein mannetjeik ben er uit
Wilde ik ook doen (behalve dat ik geen partij "heb") maar die was wel echt heel lelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat Bos en Bolkestein altijd op de hoogste vrouw van hun respectievelijke partijen stemmen. Dus...
met 10 cm hakken ben je wel 1 cm korter jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1.85 ongeveer. Mag je zelf uitmaken of je dat dwerglike vind
Evie wanneer zie ik jou eigenlijk weer?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
[..]
met 10 cm hakken ben je wel 1 cm korter ja
nou over 2 weekjes begint mijn sleur weer in jouw woonplaats, dan kunnen we zeker een keer meeten en een biertje doen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Evie wanneer zie ik jou eigenlijk weer?
Ooh dat klinkt als een puik idee!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
nou over 2 weekjes begint mijn sleur weer in jouw woonplaats, dan kunnen we zeker een keer meeten en een biertje doen natuurlijk!
ik moet ook nog een keer de jooooopeuhkerk oid zien van binnen hoorde ik... maar is dat wat aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt als een puik idee!
Ja is leuk hoor hebben ze lekkere biertjes maar je moet niet op vrijdagavond/zaterdagavond want dan is het echt kontedruk.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
ik moet ook nog een keer de jooooopeuhkerk oid zien van binnen hoorde ik... maar is dat wat aan?
Komt goedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor hebben ze lekkere biertjes maar je moet niet op vrijdagavond/zaterdagavond want dan is het echt kontedruk.
Goed zoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik braaf ben geweest, maar ik heb wel gestemd.
Kan in één keer de fik erin!quote:
Rumor has itquote:
Ik blijf liever binnen zitten als je het goed vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een buitengemeen goede avond meneer.
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf liever binnen zitten als je het goed vind.
Dank u wel mijnheer voor deze zegen.quote:
Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Waar blijft het mannelijk schoon dat leuke teksten komt posten hier?
Dat is wel heel veel gevraagd hoor Evie straks wil je ook nog dat hij voor je kookt en naar je luistertquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Present en gaat niet gebeuren. Te moe.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.
Goede vodka of zuipvodka?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn wodkafles is opgegaan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.
Dat doen ze alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel gevraagd hoor Evie straks wil je ook nog dat hij voor je kookt en naar je luistert
Кедровица. Tot welke categorie die behoort mag je zelf beslissen.quote:
Ik wil een vrouw die dat voor mij doet, dan doe ik dat ook voor haarquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]wat is er aan de hand?
[..]
Dat doen ze al
Ja, ik weet het niet zo goed, dat is wel lastig. Maar ik voel me toch niet zo op me gemak, zal wel met mijn werk te maken hebben. Dat gaat gewoon allemaal wat minder lekker.quote:
Tsja, ik vind Vodka niet echt om te zuipen, dus kan er weinig over zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Кедровица. Tot welke categorie die behoort mag je zelf beslissen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zo goed, dat is wel lastig. Maar ik voel me toch niet zo op me gemak, zal wel met mijn werk te maken hebben. Dat gaat gewoon allemaal wat minder lekker.
Ik zie een gezamelijk zuipparty op komst!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faalde vandaag best wel hard op mijn werk
Nog steeds in de Snackbar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faalde vandaag best wel hard op mijn werk
Vodka is een beetje lastig, omdat veel eigenlijk gewoon niet lekker is en het veroudert ook snel in de fles. Maar het kan heel lekker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik vind Vodka niet echt om te zuipen, dus kan er weinig over zeggen.
Het is al een tijdje terug dat ik het heb gehad, om mee te koken vind ik het wel heerlijk trouwens!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vodka is een beetje lastig, omdat veel eigenlijk gewoon niet lekker is en het veroudert ook snel in de fles. Maar het kan heel lekker zijn.
Vertelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is al een tijdje terug dat ik het heb gehad, om mee te koken vind ik het wel heerlijk trouwens!
Miss PeuRac is extreem druk met een festival waar ze voor werkt, maar ga d'r een paar dagen helpen zodat ik d'r toch nog zie komend weekendquote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel... En hoe is het met mss peurac?
Dat is een erg goed plan, alles, tot die laatste regel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
Oplossing voor het donorregistratiegezeik.. dat je de mevrouw of meneer achter de balie bij de gemeente als je toch je id moet vernieuwen je meteen even vragen of je donor wilt zijn ja of nee, en dat registreren. Weten ze ook meteen dat jij het echt bent. En dat dan promoten met een spotje op teeveee...
O ik moet de politiek in
Jongeuh ik ben toch niet van financieen ...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een erg goed plan, alles, tot die laatste regel.
Dan kan mijn partij nooit meer bezuinigenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Jongeuh ik ben toch niet van financieen ...
Geef mij maar onderwijs en gezondheidszorg in handen dan![]()
Zie ik bedenk nu al prima materiaal
![]()
Dan kan jouw partij nooit meer het onderwijs de gezondheidszorg en uiteindelijk de economie om zeep helpen voor de komende 30 jaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan mijn partij nooit meer bezuinigen
Dat dus, een troost, hele grote kans dat de langstudeerboete terug gedraait gaat worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan jouw partij nooit meer het onderwijs de gezondheidszorg en uiteindelijk de economie om zeep helpen voor de komende 30 jaar??
kreeg ik toch al niet. Ik ben voor op moment dat ze hem correct invoeren. Dat wil zeggen: mensen met een goede reden ontzien. En het niet met terugwerkende kracht invoeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, een troost, hele grote kans dat de langstudeerboete terug gedraait gaat worden.
Dat gebeurt toch ook, met goede reden krijg je toch ontheffing? Alleen zouden ze een bestuursjaar ook als reden moeten accepteren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
kreeg ik toch al niet. Ik ben voor op moment dat ze hem correct invoeren. Dat wil zeggen: mensen met een goede reden ontzien. En het niet met terugwerkende kracht invoeren.
Nee dat gebeurt niet helemaal. Sommige mensen hebben met goede reden meer dan 1 jaar vertraging. Bovendien moet je ook kijken naar studies waarbinnen wachttijden heel gewoon zijn. Moet je kijken naar meer dingen en moet het bedrag dat je dient te betalen leenbaar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook, met goede reden krijg je toch ontheffing? Alleen zouden ze een bestuursjaar ook als reden moeten accepteren.
Ben het allemaal met je eensquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet helemaal. Sommige mensen hebben met goede reden meer dan 1 jaar vertraging. Bovendien moet je ook kijken naar studies waarbinnen wachttijden heel gewoon zijn. Moet je kijken naar meer dingen en moet het bedrag dat je dient te betalen leenbaar zijn.
Bovendien denk ik dat je de mensen die zo gedreven zijn dat ze 2 studies doen niet moet korten. Tenzij je echt onze "kenniseconomie" de nek om wilt draaien.
Ze hebben begin dit jaar nog een R&D belastingaftrek ingesteld!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet helemaal. Sommige mensen hebben met goede reden meer dan 1 jaar vertraging. Bovendien moet je ook kijken naar studies waarbinnen wachttijden heel gewoon zijn. Moet je kijken naar meer dingen en moet het bedrag dat je dient te betalen leenbaar zijn.
Bovendien denk ik dat je de mensen die zo gedreven zijn dat ze 2 studies doen niet moet korten. Tenzij je echt onze "kenniseconomie" de nek om wilt draaien.
?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben begin dit jaar nog een R&D belastingaftrek ingesteld!
Omdat ik op dit moment voor de economie stem, als de ecnomie goed draait, mag links zich uitleven.quote:
economische groei en groei van banen heeft de vvd met zijn plannen pas in 2040, als we dus al grotendeels van het ouderenprobleem en de niet betaalbare zorg af zijn. Dan is tegen die tijd ons onderwijs flink verder verpaupert en zit iedereen die zou kunnen functioneren met de zorg van een familielid opgescheept omdat die voorzieningen zijn weggevallenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment voor de economie stem, als de ecnomie goed draait, mag links zich uitleven.
Nee, nee en nog eens nee. Vertraging om een goede reden is een uitzondering, daar kun je wat voor inregelen. Mensen die lamballen, een jaartje bestuur doen is prima, maar betaal dat dan ook zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
Wat betreft lamballen en mensen die een jaar bestuur willen doen ben ik het met je eens. Met een goede reden moet je echter vrijstelling kunnen krijgen. (Dat kan nu echter niet als je langer dan een jaar vertraging bent opgelopen).quote:Op woensdag 12 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Vertraging om een goede reden is een uitzondering, daar kun je wat voor inregelen. Mensen die lamballen, een jaartje bestuur doen is prima, maar betaal dat dan ook zelf.
Wachttijden staan los van de tijd die je nodig hebt om een studie af te ronden. Dus wat wil je daarmee zeggen?
'Leenbaar' is een rekbaar begrip. Wat ga je daar als uitgangspunt hanteren? Potentiële inkomen in de toekomst? De huidige financiële situatie van de student?
Voor zover zijn kennis reikt zijn daar op dit moment ook al coulanceregelingen voor. Regelingen die ervoor zorgen dat de stufi niet wordt omgezet in een boete. Ik kan mij niet voorstellen dat het voor die boete heel anders gaat werken.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef Evie het volgende:
Wat betreft lamballen en mensen die een jaar bestuur willen doen ben ik het met je eens. Met een goede reden moet je echter vrijstelling kunnen krijgen.
Dan wil je in deze situatie het wachttijdenprobleem oplossen, niet een langstudeerboete afschaffen. Bestrijd het probleem, niet het symptoom.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef Evie het volgende:
Die wachttijden staan niet los van de tijd die je nodig hebt een studie af te ronden, aangezien je in die wachttijden (zoals bijvoorbeeld op vervolgcoschappen binnen de geneeskunde) vaak niet de mogelijkheid hebt om je uit te schrijven (onzekere wachttijden e.d.) Dit rekken mogen ze wettelijk doen tot een bepaalde hoogte. En zorgt dus wel voor studievertraging op je eigen rekening.
Onderwijs is voor iedereen toegankelijk. Alleen niet iedereen is bereid om na zijn/haar studie de investering die daarvoor nodig is, terug te betalen. Als je dan rijke ouders hebt, heb je mazzel. Heb je de niet, dan moet je na afloop terugbetalen. En wees eerlijk, het gebrek aan rente en de terugbetaaltijd is zeeer coulant.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef Evie het volgende:
Ik denk dat je een leenstelsel voor die boete ook in moet voeren. En waarom, nou omdat onderwijs toegankelijk moet zijn of je nu wel of niet een rijke pappa of mamma hebt. (wel zo handig als je een echte studie volgt en er niet naast kan werken). Als men toch al het geheel om wil toveren tot lening.. waarom dit er dan niet bij?!
De coulanceregeling is er alleen voor 1 iaar per master of bachelor. Er zijn ook mensen die meer dan die jaren vertraging hebben opgelopen buiten hun schuld om. Daar moet ook iets voor te regelen zijn vind ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover zijn kennis reikt zijn daar op dit moment ook al coulanceregelingen voor. Regelingen die ervoor zorgen dat de stufi niet wordt omgezet in een boete. Ik kan mij niet voorstellen dat het voor die boete heel anders gaat werken.
[..]
Dan wil je in deze situatie het wachttijdenprobleem oplossen, niet een langstudeerboete afschaffen. Bestrijd het probleem, niet het symptoom.
[..]
Onderwijs is voor iedereen toegankelijk. Alleen niet iedereen is bereid om na zijn/haar studie de investering die daarvoor nodig is, terug te betalen. Als je dan rijke ouders hebt, heb je mazzel. Heb je de niet, dan moet je na afloop terugbetalen. En wees eerlijk, het gebrek aan rente en de terugbetaaltijd is zeeer coulant.
Kortom, met een reële coulance- en een goede terugbetalingsregeling vind je de langstudeerboete best een aardig idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Evie het volgende:
De coulanceregeling is er alleen voor 1 iaar per master of bachelor. Er zijn ook mensen die meer dan die jaren vertraging hebben opgelopen buiten hun schuld om. Daar moet ook iets voor te regelen zijn vind ik.
Of bestrijd het probleem, en zorg voor een vrijstelling van die maanden voor de gedupeerden![]()
Ik zeg ook alleen dat een leenstelsel voor het bedrag van de boete erbij alleen garandeert dat onderwijs voor een ieder toegankelijk blijft. Ik heb niks tegen het terugbetalen van het geld wat nodig was voor je opleiding.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, met een reële coulance- en een goede terugbetalingsregeling vind je de langstudeerboete best een aardig idee.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
kreeg ik toch al niet. Ik ben voor op moment dat ze hem correct invoeren. Dat wil zeggen: mensen met een goede reden ontzien. En het niet met terugwerkende kracht invoeren.
Teruglezen is niet mijn ding, afgezien van de topless/naakte FOK!kers topics.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Evie het volgende:
zie mijn eerdere post
Mijn post waar je op reageerde waren alleen wat fouten aan de invoering mijn inziens![]()
Had je ook uit de context kunnen halen van mijn postquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teruglezen is niet mijn ding, afgezien van de topless/naakte FOK!kers topics.
Helaas, ik ben een tietenman.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Evie het volgende:
Had je ook uit de context kunnen halen van mijn post![]()
![]()
Ok speciaal voor jou vandaag:
Had je ook uit de context kont tekst kunnen halen van mijn post![]()
Die maken mij ook een stuk zelfverzekerder over het algemeenquote:
Meer dan je denkt. Je durft het alleen niet toe te geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Evie het volgende:
Die maken mij ook een stuk zelfverzekerder over het algemeen![]()
Blij dat er nog een stukje liefde in onze haat haat verhouding zit![]()
Checkquote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tetten, hele grote tetten, veel tetten overal tetten *hips*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |