Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Waar blijft het mannelijk schoon dat leuke teksten komt posten hier?
Dat is wel heel veel gevraagd hoor Evie straks wil je ook nog dat hij voor je kookt en naar je luistertquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Present en gaat niet gebeuren. Te moe.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.
Goede vodka of zuipvodka?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn wodkafles is opgegaan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, ik ben druk bezig mijn verdriet te verdrinken.
Dat doen ze alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel gevraagd hoor Evie straks wil je ook nog dat hij voor je kookt en naar je luistert
Кедровица. Tot welke categorie die behoort mag je zelf beslissen.quote:
Ik wil een vrouw die dat voor mij doet, dan doe ik dat ook voor haarquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]wat is er aan de hand?
[..]
Dat doen ze al
Ja, ik weet het niet zo goed, dat is wel lastig. Maar ik voel me toch niet zo op me gemak, zal wel met mijn werk te maken hebben. Dat gaat gewoon allemaal wat minder lekker.quote:
Tsja, ik vind Vodka niet echt om te zuipen, dus kan er weinig over zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Кедровица. Tot welke categorie die behoort mag je zelf beslissen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zo goed, dat is wel lastig. Maar ik voel me toch niet zo op me gemak, zal wel met mijn werk te maken hebben. Dat gaat gewoon allemaal wat minder lekker.
Ik zie een gezamelijk zuipparty op komst!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faalde vandaag best wel hard op mijn werk
Nog steeds in de Snackbar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faalde vandaag best wel hard op mijn werk
Vodka is een beetje lastig, omdat veel eigenlijk gewoon niet lekker is en het veroudert ook snel in de fles. Maar het kan heel lekker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik vind Vodka niet echt om te zuipen, dus kan er weinig over zeggen.
Het is al een tijdje terug dat ik het heb gehad, om mee te koken vind ik het wel heerlijk trouwens!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vodka is een beetje lastig, omdat veel eigenlijk gewoon niet lekker is en het veroudert ook snel in de fles. Maar het kan heel lekker zijn.
Vertelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is al een tijdje terug dat ik het heb gehad, om mee te koken vind ik het wel heerlijk trouwens!
Miss PeuRac is extreem druk met een festival waar ze voor werkt, maar ga d'r een paar dagen helpen zodat ik d'r toch nog zie komend weekendquote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel... En hoe is het met mss peurac?
Dat is een erg goed plan, alles, tot die laatste regel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
Oplossing voor het donorregistratiegezeik.. dat je de mevrouw of meneer achter de balie bij de gemeente als je toch je id moet vernieuwen je meteen even vragen of je donor wilt zijn ja of nee, en dat registreren. Weten ze ook meteen dat jij het echt bent. En dat dan promoten met een spotje op teeveee...
O ik moet de politiek in
Jongeuh ik ben toch niet van financieen ...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een erg goed plan, alles, tot die laatste regel.
Dan kan mijn partij nooit meer bezuinigenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Jongeuh ik ben toch niet van financieen ...
Geef mij maar onderwijs en gezondheidszorg in handen dan![]()
Zie ik bedenk nu al prima materiaal
![]()
Dan kan jouw partij nooit meer het onderwijs de gezondheidszorg en uiteindelijk de economie om zeep helpen voor de komende 30 jaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan mijn partij nooit meer bezuinigen
Dat dus, een troost, hele grote kans dat de langstudeerboete terug gedraait gaat worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kan jouw partij nooit meer het onderwijs de gezondheidszorg en uiteindelijk de economie om zeep helpen voor de komende 30 jaar??
kreeg ik toch al niet. Ik ben voor op moment dat ze hem correct invoeren. Dat wil zeggen: mensen met een goede reden ontzien. En het niet met terugwerkende kracht invoeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, een troost, hele grote kans dat de langstudeerboete terug gedraait gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |