Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?quote:
Ja, heel erg.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Dit is waar....quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Klopt jaquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is waar....
Je liep echter wel weg bij het restaurant zonder te betalen.... maar hey, shit happens right?![]()
whahahahaha prachtigquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt jaEn het is besmettelijk geloof ik....die ober bij wie dat gebeurde deed het een aantal weken geleden zelf ook toen we met een stel mensen aan het eten waren
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisartsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Damn you, drommel!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
Ik ben er uitEn de stem is geplaatst
[..]
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisarts
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?quote:
Vertel, op wie?quote:
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verrichtquote:
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verricht![]()
En in mijn rijtje is het de tweede geworden
Dank je voor de goedkeuringquote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.
Nee is veel te lang 3*45 minuten een HELE training in de week is meer dan genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Nee johquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?
Altijd weer die squatters.. ze maken een troepje van ons mooie landje.... maar gelukkig wel met mooi achterwerk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |