Als je denkt te weten wat anderen denken dan denk je dat eigenlijk zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoals een goede burger het betaamd ben ik direct vanuit mijn werk gaan stemmen. Echter viel me iets op wat met de vorige verkiezingen nog niet zo was. Veel mensen keken me met afgunst aan. Wellicht omdat ik in pak liep en ze verwachten dat ik de parasitaire sector kapot wil stemmen. Belachelijk, ik kijk hun toch ook niet afgunst aan omdat ze op de partij stemmen waarvan ik verwacht dat zij de voorkeur hebben
een beetje zelfkennis mag ook hoor. Als je empathisch vermogen van nature laag is is het misschien handiger om je niet te vaak in een ander te verplaatsenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoals een goede burger het betaamd ben ik direct vanuit mijn werk gaan stemmen. Echter viel me iets op wat met de vorige verkiezingen nog niet zo was. Veel mensen keken me met afgunst aan. Wellicht omdat ik in pak liep en ze verwachten dat ik de parasitaire sector kapot wil stemmen. Belachelijk, ik kijk hun toch ook niet afgunst aan omdat ze op de partij stemmen waarvan ik verwacht dat zij de voorkeur hebben
Over afgunst gesprokenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
waarschijnlijk zag je er in pak gewoon als een menneke uit en niet als een man en keken ze daarom.
Stiekem is het zo'n hbo-paupert die net een hippe kutpresentatie voor een een of ander kutvak heeft gegeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |