abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116695703
Zoals een goede burger het betaamd ben ik direct vanuit mijn werk gaan stemmen. Echter viel me iets op wat met de vorige verkiezingen nog niet zo was. Veel mensen keken me met afgunst aan. Wellicht omdat ik in pak liep en ze verwachten dat ik de parasitaire sector kapot wil stemmen. Belachelijk, ik kijk hun toch ook niet afgunst aan omdat ze op de partij stemmen waarvan ik verwacht dat zij de voorkeur hebben :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116695801
Verwar jij geil gestaar nu met afgunst? :P
dus
pi_116696076
Misschien moet je stoppen met denken te weten wat anderen denken.
NEXT!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_116696228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoals een goede burger het betaamd ben ik direct vanuit mijn werk gaan stemmen. Echter viel me iets op wat met de vorige verkiezingen nog niet zo was. Veel mensen keken me met afgunst aan. Wellicht omdat ik in pak liep en ze verwachten dat ik de parasitaire sector kapot wil stemmen. Belachelijk, ik kijk hun toch ook niet afgunst aan omdat ze op de partij stemmen waarvan ik verwacht dat zij de voorkeur hebben :')
Als je denkt te weten wat anderen denken dan denk je dat eigenlijk zelf. :Y

Kortom, koop een paar geitenwollen sokken en laat je baard staan en geef toe dat je diep van binnen eigenlijk een hippie bent.

pi_116696312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
een beetje zelfkennis mag ook hoor. Als je empathisch vermogen van nature laag is is het misschien handiger om je niet te vaak in een ander te verplaatsen
pi_116696364
waarschijnlijk zag je er in pak gewoon als een menneke uit en niet als een man en keken ze daarom. ~:)
  woensdag 12 september 2012 @ 18:25:34 #7
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116696437
Ze dachten waarschijnlijk dat je VVD zou stemmen, dan was het terecht geweest. Maar D66 _O_
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116696554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
waarschijnlijk zag je er in pak gewoon als een menneke uit en niet als een man en keken ze daarom. ~:)
Over afgunst gesproken :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116696585
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Over afgunst gesproken :')
op jou? right. :7
pi_116701211
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef dawg het volgende:

[..]

op jou? right. :7
Stiekem is het zo'n hbo-paupert die net een hippe kutpresentatie voor een een of ander kutvak heeft gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')