Met je gezicht naar het oosten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je gezicht naar het oosten.
STOP DE BOUW VAN SPORTSCHOLEN. Een tsunami van mooiboys in dit land!
Mooi. En blijf weg!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?
Wat een liefde weer zeg.quote:
Ik geloof dat je baas/sting het er niet mee eens isquote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja even wat rust in de kop en niet tig dingen tegelijk
Wat heb je gedaan, Sjaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga kapot.... in een hel van pijn en ellende
Niet zoveel Henkquote:
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet zoveel Henk
Het is bijna 5u en ik wil gewoon heel graag naar huis, en ik hou van melodramatisch doen
Pijn is niet fijnquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard vanquote:
Mag het ook 666 zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard van
Dat mag natuurlijkquote:
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.
Wat ben je ook een schatje.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
[..]
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |