Ik vind die van Ipsos ook beter.quote:
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook PvdA stemmen morgen.
Notquote:
Verschil van mening, kan gebeuren.quote:
Ze hebben allemaal het beste voor met het land, dat geloof ik wel. Alleen hebben zij allemaal een andere mening over wat het beste is voor dit Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrijwel alle partijen hebben het beste met het land voor hoor. En PvdA is vrij midden.
Ach, als je niet op een echt extreme partij stemt zal het uiteindelijk niet heel veel verschil maken op de lange termijn. Daarom snap ik die links-rechtsgevechten ook nooit zo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal het beste voor met het land, dat geloof ik wel. Alleen hebben zij allemaal een andere mening over wat het beste is voor dit Nederland.
quote:
rustigquote:
geen ideequote:
dat heb je toch nooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer helemaal niks aan jou
quote:
een bendequote:
Ah arme jijquote:Op woensdag 12 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een bende
ik mis mn spulletjes en mag nog steeds niet in mn nieuwe bed slapen
hij ziet er echt te comfi uitquote:
lekker eerder wegquote:Op woensdag 12 september 2012 07:55 schreef Mystikvm het volgende:
Uur eerder begonnen vandaag. Bevalt me nu al goed
Precies, moet nog wat dingen doen vanmiddag (stemmen enzo) en daarna de trein in. Alles wat ik nog moet doen, moet ik anders in 20 minuten doen en dat red ik nietquote:
Haha dat zou anders wel heel weinig tijd zijn ja. Nu heb je zeeen van tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, moet nog wat dingen doen vanmiddag (stemmen enzo) en daarna de trein in. Alles wat ik nog moet doen, moet ik anders in 20 minuten doen en dat red ik niet
Kut, dat heb ik natuurlijk ookquote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Mijn baas kwam net bij me.. of ik eens een dag niet wilde fokken
Omdat door de automatische refresh nogal wat hits geeft op de rapportages die gedraaid worden en ik zon 2800 hits persoonlijk heb tegen zon 800 van t gehele bedrijf samen
Dat zou heel goed kunnen :pquote:
Nou, vaarwelquote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen :p
Enhier wordt t vanaf nu allemaal beetje bijgehouden en afgeschermd enzo. Dus ook de rapportages zijn nieuw
Gelukkig zei mn baas.. ik weet dat t een handige site is en dat er veel op staat enzo
Gadver moet ik echt werken
zet dan in ieder geval die refresh uit...... en blijf in 1 of 2 topics... nou als dat niet werktquote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Omdat door de automatische refresh nogal wat hits geeft op de rapportages die gedraaid worden en ik zon 2800 hits persoonlijk heb tegen zon 800 van t gehele bedrijf samen
Whehehehequote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmen
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ja die refresh moet dan zeker uit. Maar laat ik even weekje braaf zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
zet dan in ieder geval die refresh uit...... en blijf in 1 of 2 topics... nou als dat niet werkt
Ik heb er langer over getwijfeld, maar uiteindelijk inderdaad niet gedaan. Dat heeft verder overigens niets met Drommel te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Niet voor D66 gestemd? Ik vind D66 een reële mogelijkheid, maar omdat Drommel het met zijn gedrammel zo heeft zitten pushen is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om straks D66 te gaan stemmen
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squattenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Met je gezicht naar het oosten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je gezicht naar het oosten.
STOP DE BOUW VAN SPORTSCHOLEN. Een tsunami van mooiboys in dit land!
Mooi. En blijf weg!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer terug naar Nederland, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?
Wat een liefde weer zeg.quote:
Ik geloof dat je baas/sting het er niet mee eens isquote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja even wat rust in de kop en niet tig dingen tegelijk
Wat heb je gedaan, Sjaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga kapot.... in een hel van pijn en ellende
Niet zoveel Henkquote:
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet zoveel Henk
Het is bijna 5u en ik wil gewoon heel graag naar huis, en ik hou van melodramatisch doen
Pijn is niet fijnquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard vanquote:
Mag het ook 666 zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je 1st world problems toch ook, open gironummer 555
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geen pijn. Nou ja, arbeidsontwijkende fantoompijntjes. Maar daar wordt ´ie hard van
Dat mag natuurlijkquote:
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vriendelijk tegen die arme jongen.
Wat ben je ook een schatje.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
[..]
Zie? Ik ben best heul aardig tegen die arme jongen.
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?quote:
Ja, heel erg.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Dit is waar....quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs onderdak en drank aangeboden, das toch aardig?
Klopt jaquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is waar....
Je liep echter wel weg bij het restaurant zonder te betalen.... maar hey, shit happens right?![]()
whahahahaha prachtigquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt jaEn het is besmettelijk geloof ik....die ober bij wie dat gebeurde deed het een aantal weken geleden zelf ook toen we met een stel mensen aan het eten waren
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisartsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik D66 stem ik dan verplicht 3 maal daags een uur moet gaan squatten
Damn you, drommel!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
Ik ben er uitEn de stem is geplaatst
[..]
En als je er dan last van krijgt eigen risico moet gaan betalen voor je bezoekje aan de huisarts
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?quote:
Vertel, op wie?quote:
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verrichtquote:
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Was in de twijfel over sp, pvda en d66. Pvdd is een principekwestie dat ik er niet op stem. Levert denk ik ook vrij weinig op, al zag ik wel wat in de standpunten! Dus prima werk verricht![]()
En in mijn rijtje is het de tweede geworden
Dank je voor de goedkeuringquote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag d66 staan en toen schrok ik toch wel even. goed gedaan.
Nee is veel te lang 3*45 minuten een HELE training in de week is meer dan genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
OMG heb je dat echt gedaan? Je stem in het vaarwater van de nietszeggendheid gesmeten?
Altijd weer die squatters.. ze maken een troepje van ons mooie landje.... maar gelukkig wel met mooi achterwerk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |