Goed merk, lelijk model.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan?
Beige pak, bruine schoenen. Zit me alleen af te vragen welke kleuren overhemden erbij zullen matchenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hangt af van het soort bruin en beige lijkt me.
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, halfuur geleden. Alhoewel ik toen ook klein was.
Ohcool, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAALEENPAARMAAND!
Nou ja, bijna dan.
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogtequote:
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogensquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet wel hoe je laarzen en gestemd schrijft.
Ja mooiquote:
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogens
Krijgen we geen sappige details?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogte.
Wij gaan Prometheus kijken. Of zoiets.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Vooral dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragenquote:
Grijze pakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere kleuren staan beter. Bijvoorbeeld zwart en grijs.
Nee, hoor. Ik heb domme foutjes verbeteren niet nodig om me slim te voelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]blij dat je me eens ergens op terug kon pakken, voel je je vast veel slimmer door
Ik vond Prometheus erg tofquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Niks mis met een grijs kostuumquote:
En die stropdas dan zo? Is dat mode?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |