Whut geen jurkje en suede laarsen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon gympen, tight jeans en leuk shirtje
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van kleren.
Of dit soort prachtstukken:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut geen jurkje en suede laarsen?
Bruin en zwart combinerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte sportsokken onder een kostuumNet zo erg als bruine schoenen onder een zwart kostuum
Niet warm worden van hoge hakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeven laarzen en high heels niet zo. Kan er niet warm van worden.
too ugly to display zegt ie hier..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of dit soort prachtstukken:
[ afbeelding ]
Bad tastequote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeven laarzen en high heels niet zo. Kan er niet warm van worden.
Beige en bruin kan wel toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte sportsokken onder een kostuumNet zo erg als bruine schoenen onder een zwart kostuum
Oh, ik vind die dingen gewoon zo intens gaaf, maarja, ik ben dan ook een rare jongen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
too ugly to display zegt ie hier..
[..]
Bad tasteof ben je gewoon klein?
Dat lijkt me wel, hangt af van het soort bruin en beige lijkt me.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beige en bruin kan wel toch?
Ik dacht dat zelfs even dat je "polsen" als werkwoord als "poolsen" schreef omdat het van poolshoogte nemen moest komen. Maarja. Dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Laarsen is hetzelfde als gestemt?
Jeetje, elementary school grammar.
Ja, best wel. Ze zijn echt heel lelijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik vind die dingen gewoon zo intens gaaf, maarja, ik ben dan ook een rare jongen.
Beter dan elementary school brainquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Laarsen is hetzelfde als gestemt?
Jeetje, elementary school grammar.
Het woord pools in poolshoogte komt toch niet van het meervoud van pols?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat zelfs even dat je "polsen" als werkwoord als "poolsen" schreef omdat het van poolshoogte nemen moest komen. Maarja. Dat was dus niet zo.
Ja. Maar ik weet wel hoe je laarzen en gestemd schrijft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter dan elementary school brainBlond?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ze zijn echt heel lelijk...
Nee nee, maar ik dacht andersom dus wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord pools in poolshoogte komt toch niet van het meervoud van pols?
Niet mijn smaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan?
Ach zoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, maar ik dacht andersom dus wel.
Nee, halfuur geleden. Alhoewel ik toen ook klein was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Maar toen was je klein toch
?
Goed merk, lelijk model.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan?
Beige pak, bruine schoenen. Zit me alleen af te vragen welke kleuren overhemden erbij zullen matchenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hangt af van het soort bruin en beige lijkt me.
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, halfuur geleden. Alhoewel ik toen ook klein was.
Ohcool, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAALEENPAARMAAND!
Nou ja, bijna dan.
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogtequote:
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogensquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet wel hoe je laarzen en gestemd schrijft.
Ja mooiquote:
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
wil nog niks zeggen over een mens zijn verstandelijke vermogens
Krijgen we geen sappige details?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je bij dezen helemaal op de hoogte.
Wij gaan Prometheus kijken. Of zoiets.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Echter zijn het wel domme fouten.
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Vooral dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Hoe hard ie me laat klaarkomen? Hoe groot z'n piemel is?
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragenquote:
Grijze pakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere kleuren staan beter. Bijvoorbeeld zwart en grijs.
Nee, hoor. Ik heb domme foutjes verbeteren niet nodig om me slim te voelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]blij dat je me eens ergens op terug kon pakken, voel je je vast veel slimmer door
Ik vond Prometheus erg tofquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgen we geen sappige details?
Klinkt niet als een toffe film, maar stiekem weet ik ook helemaal niets van films.
Niks mis met een grijs kostuumquote:
En die stropdas dan zo? Is dat mode?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi pak. Maar ik had er geen trui onder gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |