abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116621989
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar soliciteer je op?
Een verpleegkundige functie in een academisch ziekenhuis.

En waarom geen donkere panty boven lichte schoenen? Moet ik dan een neutrale lichte panty aan?
  maandag 10 september 2012 @ 21:51:45 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116622069
Waar solliciteer je op? :)

Zelf zou ik voor iets meer klassiekers gaan, maar dat kan kwestie van smaak zijn. Dus minder franje bij schouders, minder blommen op de rok, en idd zwarte schoenen bij de zwarte panty.
Confidence through competence
pi_116622071
Ik vind dat juist wel leuk staan, zeker icm de witte rok :Y Wat zit er onder het jasje? Misschien leuker om het open te dragen (iets minder stijfjes)

Oh enneh: wat ben je mooi slank :D :Y
pi_116622096
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En waarom geen donkere panty boven lichte schoenen? Moet ik dan een neutrale lichte panty aan?
Waarom? Geen idee, vind het gewoon erg vreemd staan en heb het eerlijk gezegd nog nooit gezien.
Maar goed mijn kledingsmaak is ook niet altijd even goed hoor dus misschien moet je er niet naar luisteren.
  maandag 10 september 2012 @ 21:53:33 #6
55709 Stereotomy
pi_116622167
Ik denk dat je voor een sollicitatiegesprek zo min mogelijik polariserend moet kleden (dus: kans vermijden dat iemand het extreem leuk, of extreem niet leuk vindt). Netjes in the middle en zorgen dat ze je onthouden om wat je zegt. :)

Bedoel, tref je net die heks op het gesprek aan die een totaal andere smaak heeft dan jij, dan zou dat zonde zijn.
  maandag 10 september 2012 @ 21:54:52 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116622254
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vind het meer kleding voor een receptie functie bij een lokale aannemer of woningbouw vereniging, hoewel die doorgaans beter gekleed zijn...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_116622267
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat juist wel leuk staan, zeker icm de witte rok :Y Wat zit er onder het jasje? Misschien leuker om het open te dragen (iets minder stijfjes)

Oh enneh: wat ben je mooi slank :D :Y
Het is geen jasje maar een zwart bloesje.

En dankje, de teller staat nu op -9 *O*
pi_116622340
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is geen jasje maar een zwart bloesje.

En dankje, de teller staat nu op -9 *O*
_O_ netjes hoor!! En komt denk ik door de donkere foto, maar het lijkt een leuk jasje :Y
  maandag 10 september 2012 @ 21:56:21 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116622358
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat je voor een sollicitatiegesprek zo min mogelijik polariserend moet kleden (dus: kans vermijden dat iemand het extreem leuk, of extreem niet leuk vindt). Netjes in the middle en zorgen dat ze je onthouden om wat je zegt. :)

Bedoel, tref je net die heks op het gesprek aan die een totaal andere smaak heeft dan jij, dan zou dat zonde zijn.
Door jou krijg ik dus allemaal van die eenheidsworsten op gesprek }:|
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_116622410
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het meer kleding voor een receptie functie bij een lokale aannemer of woningbouw vereniging, hoewel die doorgaans beter gekleed zijn...
Oké. Nou, heb je dan misschien advies betreffende hoe ik mijn outfit kan verbeteren, zonder daarbij mijn tere ziel te krenken?
  maandag 10 september 2012 @ 21:57:14 #12
55709 Stereotomy
pi_116622422
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Door jou krijg ik dus allemaal van die eenheidsworsten op gesprek }:|
Mooi, kun je je concentreren op de inhoud ipv later op fok te moeten zetten hoe afschuwelijk iemand gekleed was op je gesprek. :P

Overigens hebben mannen het wel makkelijker dan vrouwen. Pak, nette schoenen, stropdas zonder Looney Tunes print, en je komt al een heel eind.

Bij vrouwen heb je wel iets meer variatie, zeker als je niet in mantelpakje komt.
pi_116622476
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oké. Nou, heb je dan misschien advies betreffende hoe ik mijn outfit kan verbeteren, zonder daarbij mijn tere ziel te krenken?
En dat vraag je aan Piet?? :D ;)

Zelf zou ik trouwens voor een neutrale panty kiezen (wel donker). De bloemen op de rok zouden voor mij frivool genoeg zijn :)
  maandag 10 september 2012 @ 21:58:19 #14
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116622494
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mooi, kun je je concentreren op de inhoud ipv later op fok te moeten zetten hoe afschuwelijk iemand gekleed was op je gesprek. :P
De inhoud van een sollicitatiegesprek :O
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 10 september 2012 @ 21:58:30 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_116622509
Er mag best wat lichts in je outfit zitten hoor. Helemaal stemmig zwart is zo begrafenis-achtig. Je komt daar tenslotte voor een functie waarbij je uiteindelijk mensen dient te verzorgen en niet vroegtijdig om te leggen. Hoewel, als ze heel erg vervelend zijn... :P
  maandag 10 september 2012 @ 21:59:01 #16
55709 Stereotomy
pi_116622552
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De inhoud van een sollicitatiegesprek :O
yadda yadaa leergierig teamplayer maar ook zelfstandig ambitieus open yadda :Y)
pi_116622578
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
En dat vraag je aan Piet?? :D ;)

Zelf zou ik trouwens voor een neutrale panty kiezen (wel donker). De bloemen op de rok zouden voor mij frivool genoeg zijn :)
Ik heb geen egale donkere panty. Wel een die een soort gouden gloed heeft, of anders hold-ups. Maar die heb ik eigenlijk niet gekocht om buitenshuis te dragen :')
  maandag 10 september 2012 @ 21:59:52 #18
55709 Stereotomy
pi_116622595
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Vork het volgende:
Er mag best wat lichts in je outfit zitten hoor. Helemaal stemmig zwart is zo begrafenis-achtig.
Maar begrafenissen worden toch altijd opgefleurd door bloemen?

Oh wacht...
  maandag 10 september 2012 @ 22:00:29 #19
45206 Pietverdriet
pi_116622640
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik kan niet in je klerenkast kijken, maar zou het conservatief houden.
pi_116622663
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb geen egale donkere panty. Wel een die een soort gouden gloed heeft, of anders hold-ups. Maar die heb ik eigenlijk niet gekocht om buitenshuis te dragen :')
:D spannend :P Wel een egale rok wellicht?
maar hey, uiteindelijk maakt het ook gewoon geen ruk uit wat wij er van vinden, zolang je maar iets draagt waar je je, naast representatief, ook prettig in voelt!
pi_116622665
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Overigens hebben mannen het wel makkelijker dan vrouwen. Pak, nette schoenen, stropdas zonder Looney Tunes print, en je komt al een heel eind.

Bij vrouwen heb je wel iets meer variatie, zeker als je niet in mantelpakje komt.
QFT
  maandag 10 september 2012 @ 22:01:02 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116622692
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

yadda yadaa leergierig teamplayer maar ook zelfstandig ambitieus open yadda :Y)
Precies :r

Nooit eens eerlijk: ik denk gewoon dat ik die simpele onderbetaalde pleurisbaan van je met de linkerhand aankan, maar dat is precies de bedoeling, want ik wil graag tijd overhouden voor leuke dingen.
pi_116622704
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En anders donkere schoenen?
pi_116622759
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Sarabi het volgende:
En anders donkere schoenen?
Paarse pumps. Of nog wittere. Anders afgetrapte sneakers. Niet chique, wel Lein :Y
pi_116622807
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Paarse pumps. Of nog wittere. Anders afgetrapte sneakers. Niet chique, wel Lein :Y
Donker paars? en ligt verder aan de kleurtjes in de panty.
pi_116622816
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
:D spannend :P Wel een egale rok wellicht?
maar hey, uiteindelijk maakt het ook gewoon geen ruk uit wat wij er van vinden, zolang je maar iets draagt waar je je, naast representatief, ook prettig in voelt!
Ja maar je kan niet altijd in sneakers, hooded sweater en jeans aan komen zetten :') Daar voel ik me prettig in.
pi_116622842
Hmm. Ok, outfit blijft hetzelfde, alleen dan een lichte panty. Opgelost :s)
  maandag 10 september 2012 @ 22:04:17 #28
55709 Stereotomy
pi_116622889
Wat is de meest conservatieve blazer + rok die je hebt? Als je daarmee begint kun je nog altijd uitbouwen met wat accessoires of die paarse pumps bijvoorbeeld.
pi_116622905
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar je kan niet altijd in sneakers, hooded sweater en jeans aan komen zetten :') Daar voel ik me prettig in.
Nee, maar je kunt wel iets kiezen waar je je iig een beetje fijn in voelt. Als je te veel niet jezelf zit te zijn tijdens een gesprek dan voelen ze dat aan de andere kant van de tafel. Dus als jij het een goede outfit vindt dan is het goed! Aangezien het niet heel extreem is... :Y
pi_116622925
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Ok, outfit blijft hetzelfde, alleen dan een lichte panty. Opgelost :s)
^O^ klinkt helemaal goed
pi_116623062
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest conservatieve blazer + rok die je hebt? Als je daarmee begint kun je nog altijd uitbouwen met wat accessoires of die paarse pumps bijvoorbeeld.
Ik doe niet conservatief. Dat is té misleidend. Ik ga al in een rok (!!!), bloesje (!!!), panty (!!!) en pumps (!!!). Er moet ook wel nog Lein in het plaatje passen :@ Anders is het net een verkleedfeestje ofzo.
pi_116623132
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik doe niet conservatief. Dat is té misleidend. Ik ga al in een rok (!!!), bloesje (!!!), panty (!!!) en pumps (!!!). Er moet ook wel nog Lein in het plaatje passen :@ Anders is het net een verkleedfeestje ofzo.
^O^ precies wat ik bedoel!! En je solliciteert niet naar een of ander economisch bobobaantje of wat dan ook, maar een sociale functie. Scheelt enorm natuurlijk :Y
  maandag 10 september 2012 @ 22:08:37 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116623161
quote:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga ook lekker niet volledig in pak woensdag, dan voel ik me net een student op zijn eerste stagedag :+
pi_116623219
*O* Jeej klankbord! Bedankt :s)
pi_116623352
U roept, wij draaien :s)

En natuurlijk veel succes en zo! ^O^
  maandag 10 september 2012 @ 22:12:35 #36
55709 Stereotomy
pi_116623420
quote:

[..]

Okee hoor :s) Maar je huidige outfit zou ik eerder associëren met een feestje of een andere sociale happening. Als je iemand treft zoals Sun of TAV op je gesprek dan zit je goed, als je Piet treft dan laat je dus een mindere indruk achter.

En dan heb ik het nog niet eens over dat je op je inhoud beoordeeld hoort te worden op je gesprek, want je hebt tijdens je werk toch standaard kleding aan. :')
  maandag 10 september 2012 @ 22:13:18 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116623458
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee hoor :s) Maar je huidige outfit zou ik eerder associëren met een feestje of een andere sociale happening. Als je iemand treft zoals Sun of TAV op je gesprek dan zit je goed, als je Piet treft dan laat je dus een mindere indruk achter.
In die sector acht ik de kans op een Sun groter dan op een Piet :P

Ik blijf erbij dat het gaat om een totaalbeeld, als je je totaal niet lekker voelt werkt dat meer in je nadeel dan wanneer je schoenen aan hebt het net niet helemaal zijn Binnen grenzen uiteraard, maar daar valt Lein met haar outfit moeiteloos binnen.
  maandag 10 september 2012 @ 22:15:00 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_116623568
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

buitenkant wel. binnenkant niet.
en over kleding kan ik niets zeggen, ben instaat om met afgetrapte werkschoenen naar een soll gesprek te gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 10 september 2012 @ 22:16:31 #39
55709 Stereotomy
pi_116623655
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mja :P Vrouwen kunnen best wel venijnig naar elkaar zijn, tenminste, ik neem aan dat Lein bij een vrouw op gesprek moet, en als je dan echt botst qua smaken kun je een probleem hebben.

Ik hou bijvoorbeeld bij vrouwen niet van schoenen met zo'n bandje bij mannen ook niet :'), maar Sun bijvoorbeeld wel, dus ik kan me voorstellen dat Sun wat meer naar deze outfit toe neigt. :Y

quote:
Ik blijf erbij dat het gaat om een totaalbeeld, als je je totaal niet lekker voelt werkt dat meer in je nadeel dan wanneer je schoenen aan hebt het net niet helemaal zijn
Ja, daar hebben we ook geen discissie over .

quote:
binnen grenzen uiteraard, maar daar valt Lein met haar outfit moeiteloos binnen.
Nou, dat weet ik dus eerlijk gezegd zo nog niet of het moeiteloos binnen is, maar laten we zeggen dat het ook niet lichtjaren er buiten is :P
  maandag 10 september 2012 @ 22:17:55 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116623748
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja :P Vrouwen kunnen best wel venijnig naar elkaar zijn, tenminste, ik neem aan dat Lein bij een vrouw op gesprek moet, en als je dan echt botst qua smaken kun je een probleem hebben.

Ik hou bijvoorbeeld bij vrouwen niet van schoenen met zo'n bandje, maar Sun bijvoorbeeld wel, dus ik kan me voorstellen dat Sun wat meer naar deze outfit toe neigt. :Y
Ik denk dat je het groter maakt dan het is.
pi_116623775
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik hou bijvoorbeeld bij vrouwen niet van schoenen met zo'n bandje bij mannen ook niet :'), maar Sun bijvoorbeeld wel, dus ik kan me voorstellen dat Sun wat meer naar deze outfit toe neigt. :Y
Ik zou dus gewoon niet op schoenen letten als iemand bij mij op gesprek komt geloof ik.. Maar dat kan aan mij liggen hoor :+ Algemene indruk (= goed verzorgd in dit geval), oogopslag en uitstraling deste meer..
pi_116623778
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Afgaand op de e-mail waarin in uitgenodigd ben (zie spoiler), verwacht ik absoluut een Sun of TAV, en geen Piet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dan heb ik het nog niet eens over dat je op je inhoud beoordeeld hoort te worden op je gesprek, want je hebt tijdens je werk toch standaard kleding aan. :')
Precies. In mijn vakgebied is het volledig geaccepteerd om op deze jueweeltjes rond te wandelen. Je zou als volwassene toch haast afgeschoten moeten worden als je zoiets in het openbaar draagt :X
  maandag 10 september 2012 @ 22:18:41 #43
55709 Stereotomy
pi_116623795
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het groter maakt dan het is.
Ik probeer een beargumenteerde mening te geven, net als jullie?
  maandag 10 september 2012 @ 22:22:38 #44
55709 Stereotomy
pi_116624062
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zou dus gewoon niet op schoenen letten als iemand bij mij op gesprek komt geloof ik.. Maar dat kan aan mij liggen hoor :+ Algemene indruk (= goed verzorgd in dit geval), oogopslag en uitstraling deste meer..
Daar hebben we dus geen discussie over, behalve dat ik dus blijkbaar persoonlijk qua smaak zulke schoenen niet geweldig vind en dat dat dus effect heeft op de uitstraling van de persoon.

Lein vraagt hier gewoon meningen en natuurlijk is dat lastig te geven zonder persoonlijk te worden, maar ik geloof dat ik dat voldoende beargumenteerd heb.

Lein, als jij je er goed in voelt en denkt dat het zo perfect is, dan prima. :Y Wat vind Kaasplankje ervan?
pi_116624066
Gut Lein, wat een gedoe hierboven.

Op zich vind ik het profi overkomen.
Uni is saai, de rok is ( heel) leuk.
De panty leuk vlg jouw beschrijving én té donker ( voor de tijd van het jaar ).!
Wat betreft de lichte schoenen : eens met Sarabi: geen goede combi met panty.
Heb je geen lichtere bloes of nieuw T shirt bij de rok, met een jasje erover.
Het mag best een zomerse / lichte indruk maken.

Oh, er zijn al weer meer reacties.
Schoenen steken over het algemeen onder een tafel. / gokje.

/ 5 senten.

PS. Wat fijn dat zij jouW willen ontmoeten... hbo ?
  maandag 10 september 2012 @ 22:22:49 #46
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116624078
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik probeer een beargumenteerde mening te geven, net als jullie?
Dat mag ook, maar dit was mijn, op dit moment even wat minder onderbouwde, mening :P Zit midden in een selectieprocedure, mijn tolerantie jegens uitgebreide analyses neemt dan altijd wat af ;)
  maandag 10 september 2012 @ 22:23:15 #47
55709 Stereotomy
pi_116624108
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat mag ook, maar dit was mijn, op dit moment even wat minder onderbouwde, mening :P Zit midden in een selectieprocedure, mijn tolerantie jegens uitgebreide analyses neemt dan altijd wat af ;)
Ontstressss *)
pi_116624149
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, als jij je er goed in voelt en denkt dat het zo perfect is, dan prima. :Y Wat vind Kaasplankje ervan?
Die is het met de panty-switch eens, verder vindt hij het leuk.
  maandag 10 september 2012 @ 22:24:11 #49
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_116624176
Lichte panty keuze goed idee.

Lein kan ook altijd nog witte pumps, jeans en een blouse aandoen.
pi_116624252
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef AnneX het volgende:
Gut Lein, wat een gedoe hierboven.

Op zich vind ik het profi overkomen.
Uni is saai, de rok is ( heel) leuk.
De panty leuk vlg jouw beschrijving én té donker ( voor de tijd van het jaar ).!
Wat betreft de lichte schoenen : eens met Sarabi: geen goede combi met panty.
Heb je geen lichtere bloes of nieuw T shirt bij de rok, met een jasje erover.
Het mag best een zomerse / lichte indruk maken.

Oh, er zijn al weer meer reacties.
Schoenen steken over het algemeen onder een tafel. / gokje.

/ 5 senten.
Ik heb alleen bloesjes met blokjes of streepjes, die gaan niet op dat rokje. Verder heb ik wel een mooie nieuwe zwarte longsleeve maar dat is te donker en te warm, als er nog een zwart jasje op gaat.
  maandag 10 september 2012 @ 22:25:20 #51
55709 Stereotomy
pi_116624262
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Dat klinkt eigenlijk wel leuk :@
pi_116624275
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lichte panty keuze goed idee.

Ook leuk :Y Persoonlijk (he Steer ;) ) zou ik me daar een stuk fijner in voelen zelfs. Maar ik hoef (thank god!) niet te solliciteren :D :P
  maandag 10 september 2012 @ 22:25:59 #53
55709 Stereotomy
pi_116624308
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk wel leuk :@
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ook leuk :Y Persoonlijk (he Steer ;) ) zou ik me daar een stuk fijner in voelen zelfs.
*; *; *;
pi_116624320
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

*; *; *;
:D
  maandag 10 september 2012 @ 22:26:32 #55
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116624346
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Afgaand op de e-mail waarin in uitgenodigd ben (zie spoiler), verwacht ik absoluut een Sun of TAV, en geen Piet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Precies. In mijn vakgebied is het volledig geaccepteerd om op deze jueweeltjes rond te wandelen. Je zou als volwassene toch haast afgeschoten moeten worden als je zoiets in het openbaar draagt :X
[ afbeelding ]
Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daar :) Ik zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
pi_116624482
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef TAV74 het volgende:
Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daar :) Ik zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
Behalve de jouW-foutjes vind ik het een aangenaam bericht inderdaad. Een hele prettige eerste indruk.

Beter dan voor het vorige gesprek, die belden me om een afspraak te maken voor dat gesprek. Ik lag te slapen want nachtdienst :') Maar nam wel de telefoon op, half slaperig. Echt best dom dat ik toch opnam. Maar ze belden anoniem dus ik wilde weten wie het was.
pi_116624733
Maak je niet zo'n zorgen over je kleding. In onze sector gaat het vooral om je skills, en ook of je in een team past ik vind dit al vrij netjes.
Solliciteren in een wat nette spijkerbroek pumps en een bloes/jasje is al ok! Zit het makkelijk, voel je er goed in, dan straal je dat ook uit en heb je een makkelijker gesprek.

Go for it beeb *O*
pi_116624812
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Go for it beeb *O*
*O* *O*

En nu ga ik lekker in bed liggen lezen. Kijken of ik het langer dan 5 minuten vol hou.. :P
  maandag 10 september 2012 @ 22:33:11 #59
55709 Stereotomy
pi_116624814
*O*
pi_116624848
Ik ga bankhangen O+
pi_116625120
[Showcase] Noorwegen

Ik wil ook als ik dit zo zie O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 10 september 2012 @ 22:37:48 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116625144
Oké, dan nog even de mening van een nogal ervaren recruiter/consultant/sollicitatiegesprekkenvoerder.
Kleding: draag iets scchoons zonder scheuren en vlekken wat je comfortabel zit en waar je jezelf in bent. Te veel opgedirkt leidt jou en de ander af van de inhoud.
Nette blouse, broek etc.
Geen witte schoenen, maar als je daar lekker op loopt wel gewoon sneakers.
Je solliciteert op een verpleegkundige-functie en niet als directiesecretaresse.

Verder gewoon Lein zijn en je niet mooie of beter voordoen dan je bent. Je bent nou eenmaal eigenwijs en als ze daar pas later in je proeftijd achter komen heb je jezelf anders voorgedaan dan je bent in een sollicitatiegesprek. (overigens prikt een ervaren recruiter daar zo doorheen).

/spuitelf
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116625540
Succes Lein

Nu lekker slapen!
  maandag 10 september 2012 @ 22:49:13 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116625890
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
Oké, dan nog even de mening van een nogal ervaren recruiter/consultant/sollicitatiegesprekkenvoerder.
Kleding: draag iets scchoons zonder scheuren en vlekken wat je comfortabel zit en waar je jezelf in bent. Te veel opgedirkt leidt jou en de ander af van de inhoud.
Nette blouse, broek etc.
Geen witte schoenen, maar als je daar lekker op loopt wel gewoon sneakers.
Je solliciteert op een verpleegkundige-functie en niet als directiesecretaresse.

Verder gewoon Lein zijn en je niet mooie of beter voordoen dan je bent. Je bent nou eenmaal eigenwijs en als ze daar pas later in je proeftijd achter komen heb je jezelf anders voorgedaan dan je bent in een sollicitatiegesprek. (overigens prikt een ervaren recruiter daar zo doorheen).

/spuitelf
Volledig eens met spuit elf :-)
  maandag 10 september 2012 @ 23:02:56 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116626763
Oh, een voor ons nieuw programma nu op Ned1. met opeens Greet W. ook aan tafel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116627886
Ik heb ook besloten gewoon lekker mezelf te zijn. Dus doe gewoon een (linnen) broek met leuk shirt aan. Misschien een ietsiepietsie make-up voor de verandering en leuke oorbellen. Ik moet me vooral nog steeds mezelf voelen ;) Ik heb bijv. een aantal zeer nette kleren die ik (serieus) nog nooit heb gedragen.

Ik vind de rok bijzonder leuk, Lein! Dat er boven denk ik te stijfjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116628525
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 september 2012 @ 23:34:34 #68
55709 Stereotomy
pi_116628580
N2O :+
  maandag 10 september 2012 @ 23:38:03 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116628777
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook besloten gewoon lekker mezelf te zijn. Dus doe gewoon een (linnen) broek met leuk shirt aan. Misschien een ietsiepietsie make-up voor de verandering en leuke oorbellen. Ik moet me vooral nog steeds mezelf voelen ;) Ik heb bijv. een aantal zeer nette kleren die ik (serieus) nog nooit heb gedragen.

Goezo en je gaat gewoon die baan krijgen. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 september 2012 @ 23:53:45 #70
55709 Stereotomy
pi_116629551
Ja ik ben ook benieuwd Isa :Y
pi_116630189
Anders ik wel :o Ik weet niet zo goed wat ik moet als ze me niet willen _O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:10:13 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116630233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Anders ik wel :o Ik weet niet zo goed wat ik moet als ze me niet willen _O-
Ze zijn gek als ze je niet willen. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_116630303
Vind ik (serieus voor een keer) ook! Maar nu moet ik ze daar nog van overtuigen natuurlijk. Een niet afgeronde opleiding (die maar weinig mensen uiteindelijk niet afronden) en een groot gat in mijn CV. Ik moet bijna al gaan benoemen dat ik een depressie heb gehad, maar hoe overtuig ik ze daarna dat dat toen was en dat ik nu absoluut iemand anders ben.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:15:09 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116630419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Vind ik (serieus voor een keer) ook! Maar nu moet ik ze daar nog van overtuigen natuurlijk. Een niet afgeronde opleiding (die maar weinig mensen uiteindelijk niet afronden) en een groot gat in mijn CV. Ik moet bijna al gaan benoemen dat ik een depressie heb gehad, maar hoe overtuig ik ze daarna dat dat toen was en dat ik nu absoluut iemand anders ben.
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.
En ja, het blijft wel zonde dat je die opleiding niet helemaal hebt afgemaakt, maar dat kan nog altijd. En intussen heb je jezelf de laatste jaren ruimschoots bewezen om goed te zijn in wat je wel hebt gedaan.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:36:45 #75
55709 Stereotomy
pi_116631167
Goeie referenties willen helpen van waar je nu werkt :Y

En is je nieuwe baan administratief of semi-medisch?
pi_116631928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.
Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijn :') ).
pi_116631933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie referenties willen helpen van waar je nu werkt :Y

En is je nieuwe baan administratief of semi-medisch?
Helemaal medisch.
pi_116632026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Isabeau het volgende:

Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijn :') ).
Dus geen gat!!

Lein en Isa gaan een nieuwe baan krijgen in dit topic en in het volgende topic Steer

:s)
  dinsdag 11 september 2012 @ 01:26:08 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116632055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef Bluezz het volgende:

Lein en Isa gaan een nieuwe baan krijgen in dit topic en in het volgende topic Steer

:s)
Lukt vast als ie geen kostuum/pakje aantrekt en gewoon zichzelf is, qua kleding. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_116633403
Goedemorgen allemaal :W
pi_116633450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal :W
Ha Isa :W

* PdeHoog zit al een uurtje op kantoor.
Was om kwart over vier klaar wakker :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_116633457
lol dat meen je niet! Had je even gezellig met mij kunnen bellen 8-)
pi_116633474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:11 schreef Isabeau het volgende:
lol dat meen je niet! Had je even gezellig met mij kunnen bellen 8-)
Had gekund ja :P Maar ja...wat heb ik nou te melden dat voor jou interessant is :?

Tijd voor c_/ btw :9
pi_116633505
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voeren :P Met mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system *)

Anyway, koffie voor jou, slaap voor mij.
pi_116633507
Grumble. Werkloos zijn is écht niet je dat. Ik moet invallen voor een zieke koerier. Ja, ok, het is maar 1 ritje maar het is pokkeweer, ik heb brak geslapen en van het idee te ontbijten moet ik bijna braken. Fietsen op een lege maag dus :') *O* :r

Slaap lekker Isa *O*
pi_116633516
Sterkte Lein en succes later vandaag met het gesprek!
pi_116633520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voeren :P Met mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system *)

:D _O- _O- _O-

Slaap lekker, Ies!
pi_116633529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Grumble. Werkloos zijn is écht niet je dat. Ik moet invallen voor een zieke koerier. Ja, ok, het is maar 1 ritje maar het is pokkeweer, ik heb brak geslapen en van het idee te ontbijten moet ik bijna braken. Fietsen op een lege maag dus :') *O* :r

Slaap lekker Isa *O*
Je bent ook nog gewoon werkloos? :o Dat had ik even gemist geloof ik. Sterkte en succes!
pi_116633539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent ook nog gewoon werkloos? :o Dat had ik even gemist geloof ik. Sterkte en succes!
Jaja vanmiddag sollicitatiegesprek :s)

En nu fietsen }:| :W
pi_116633553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:20 schreef Leintjeuh het volgende:

En nu fietsen }:| :W
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werken O-)
Neem even een banaan of zo mee op de fiets!
pi_116633742
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[Showcase] Noorwegen

Ik wil ook als ik dit zo zie O+
Mooi he :s) Prachtige serie is dat..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 08:49:38 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116633961
Mogge :W

De mensen in de spitstreinen nog voorzien van een flyer :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_116634237
Goeiemorgen.
Spannend Lein, toi toi toi vandaag!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:14:20 #94
55709 Stereotomy
pi_116637201
Hup Lein *O*

en Isa *O* ben benieuwd naar je beoogde baan :Y
pi_116637883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Lein *O*

en Isa *O* ben benieuwd naar je beoogde baan :Y
Idem :Y

/ gokje anaesthesiemedew...?

Het menu voor vanaaf bepaald: nassi met a shitload veggies ( minimaal 750 prei en 2 paprika's) voor de geriatrische kookdag.
Genoeg voor een restant in de koelkast voor twee dagen later.
http://webwinkel.ah.nl/recepten/recept?id=607438
Met
good old Kay http://www.kayotic.nl/blog/smothered-cucumber
en pindasaus van Wijko en omelet en kroepoek en kippenpoten.

Zo kan die wel weer.
Alleen zit mijn haar nog in de rollers en zó ga ik niet door het dorp. w/
pi_116638182

Wat was dat een heerlijk bedje in dit hotel O+
pi_116638193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:

pi_116638378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:

Wat was dat een heerlijk bedje in dit hotel O+
Ontbijtje erbij?! :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:04:18 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116638436
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef AnneX het volgende:

Ontbijtje erbij?! :D
:Y
Zojuist gemaakt door de chefkok himself. Scramled eggs met gebakken spek. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_116638560
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef golfer het volgende:

Zojuist gemaakt door de chefkok himself. Scramled eggs met gebakken spek. :9
Klinkt goed!

Ik ben er ook alweer uit -O- Maar goed, is niet erg, kan ik nieuwe schoenen gaan kopen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:18:20 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_116638798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:21 schreef Isabeau het volgende:

Hoe werkloos ben je als je nu gaat werken O-)
Neem even een banaan of zo mee op de fiets!
Bezigheidstherapie.
pi_116638834
En Maurice de Hond wilde ook weer van mij weten...
Het scheelt dat ik deze keer de ontwikkelingen intrigerend TW vind. w/

Hoe komt het dat het grijze vh blonde hoofd weinig weerwoord krijgt van journaille?
Die Wester van rtl7 zat hem gisteren sprakeloos aan te kijken, terwijl hij staccato zijn kreten slaakt.
Gisteravond, áls hij al weerwoord krijgt, interesseert hem niet: ik kies mijn woorden.
pi_116638838
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:18 schreef kaasplankje het volgende:

Bezigheidstherapie.
o|O
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:21:57 #104
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_116638872
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:22:25 #105
55709 Stereotomy
pi_116638884
Rotte whopper _O-

Oh en als het er van beide kanten uitgutst :o
pi_116638912
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
Goed, hierna ga ik maar even douchen en me omkleden, want dit is niet prettig om te lezen.
Laat staan te ervaren.

Beterschap voor betreffend fietskoerier.
pi_116640307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werken -O-
pi_116640659
Welke dag heb je gesprek Isa? En Tav 2e toch?
pi_116640711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

In Amerika had hij nooit meer hoeven te werken -O-
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te eten :P.
pi_116640828
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te eten :P.
Waarom verbaast mij dat nou niks.
pi_116643439
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:53:01 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116643476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
We blijven nog even voor je doorduimen.!

Mag ik weten welke functie en waar? (kan ook per PM).
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:53:55 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116643513
Poef.....gone! ©golfer
pi_116643686
quote:
Das snel! Ik duim voor je.
pi_116643854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
We blijven nog even voor je doorduimen.!

Mag ik weten welke functie en waar? (kan ook per PM).
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?

*zucht* ik spring nog even op de fiets
pi_116643881
quote:
Crossed. Hardstikke strak *O*
pi_116643899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?

*zucht* ik spring nog even op de fiets
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van alles :D
pi_116643911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van alles :D
Ik hoop het ja.
pi_116644022
quote:
Mooie foto's! Prachtige uitzichten :).
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:10:34 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116644140
Zo. Nu maar eens onze compleet lege koelkast vullen en dus wat boodschappen doen.
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 15:13:50 #121
91830 MaximusTG
pi_116644277
Hier eerst nog maar eens wachten tot het droog is :(. En dan eens wat boodschapjes doen :). Ben weer eens met een restjeskookweek bezig :p. Dan maak ik alle dingen in de koelkast op.
pi_116644395
Ik stel het boodschappen doen al een uur uit. Wil niet :')
pi_116646797
En nog een uur... :@ Ik ga NU!
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:17:02 #124
55709 Stereotomy
pi_116646939
quote:
*O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 16:17:19 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116646951
*schopt* FFT figuurlijk ;)

Op naar Santpoort-Noord om nog een uurtje te flyeren.
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:23:30 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116647234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef borisz het volgende:
*schopt* FFT figuurlijk ;)

Op naar Santpoort-Noord om nog een uurtje te flyeren.
Als je maar uit deze buurt blijft met je pulp van Pechtold. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_116647759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Crossed. Hardstikke strak *O*
Dat dus :Y
pi_116647834
Oja voor diegene die zich afvroegen hoe het met het solliciteren van mijn ouders gaat.

SPOILER
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:44:11 #129
55709 Stereotomy
pi_116648123
Da's heel wat anders dan een supermarkt. Hoe vinden ze de nieuwe carriereswitch?
pi_116648142
Ik ben fan van Saars ouders ^O^ hopen dat het lukt voor je pa!
pi_116648163
Mandarijn pellen staat op 5 Steer?
pi_116648301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben fan van Saars ouders ^O^ hopen dat het lukt voor je pa!
Thanks O+ ik hoop het ook zo.
Mijn moeder heeft sowieso opleidingen in deze richting gedaan dus haar bevalt het goed :) en voor mijn vader gaan we het zien, zolang het maar met mensen is komt het denk ik sowieso wel goed.
pi_116648396
Ik heb een baan *O*
pi_116648589
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een baan *O*
Gefelieieieie *O* Goed gedaan! Had niet anders verwacht ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:56:40 #135
55709 Stereotomy
pi_116648592
quote:
Ik heb een baan *O*
Leuk leuk gefeliciteerd *O*
pi_116648613
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk, *O* En zo blij *O* Per 1 oktober beginnen, 36 uur :s)
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:57:53 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116648632
quote:
Ik heb een baan *O*
Yeah!!! Gefeliciteerd! *O* *O*
Wanneer ga je beginnen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_116648754
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef golfer het volgende:
Yeah!!! Gefeliciteerd! *O* *O*
Wanneer ga je beginnen?
1 oktober dus :s) Nu lekker douchen *O*
pi_116648810
quote:
Ik heb een baan *O*
w000000tttttttttt
pi_116649045
quote:
Ik heb een baan *O*
:D *O* gefeliciteerd!!
pi_116649192
En dat is 1 ^O^

Nu ik. Nog geen datum voor sollicitatiegesprek, wel vanmorgen de vrouw ontmoet die het gesprek zal afnemen (om 6 uur 's morgens 8-) ). Ik mocht haar direct en dat is dus super, want dat scheelt zenuwen.
pi_116649216
6 uur 's morgens _O-
pi_116649276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef Bluezz het volgende:
6 uur 's morgens _O-
Hey, ik was aan het werk en zij moest een spoed-ok doen :D

Vandaag op een shoppingspree geweest en vreselijk leuke kleren aangehad! Ik herkende mezelf niet eens, zo'n knappe en professionele vrouw in de spiegels. Niets van al die fancy dingen gekocht, gewoon een mooie broek + leuk shirt gekocht :X
pi_116649314
Sja, je lijkt op mij :+
pi_116649343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk, *O* En zo blij *O* Per 1 oktober beginnen, 36 uur :s)
Gefeliciteerd!
pi_116649390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
pi_116649477
quote:
Ik heb een baan *O*
^O^ w/ *O* :W :*

Gewéldig. En Feli w/
pi_116649534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Sja, je lijkt op mij :+
Ja, ik dacht...ik kan al die ontzettend mooi staande kleren wel kopen - maar ik ga het nooit dragen :')
Ik had bijv een onwijs leuke rok + jasje aan, heel professioneel en uitermate geschikt voor een sollicitatiegesprek. Ik zou mezelf zelfs direct aangenomen hebben 8-) Maar...dat jasje gaat toch direct uit want het is heel warm in het ziekenhuis en zowel rok als jasje draag ik daarna nooit meer. En ik voel me in een rok niet echt op m'n gemak.

We lijken op elkaar hè _O-
pi_116649571

Ik verbouw mn nette kleren ook wel eens :) Dingen korter maken, herrie eraf slopen anders dragen... :D Zodat het weer me wordt. :+
pi_116649619
Of is het zonder t.

:@
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:23:56 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116649637
*O* Jeey Lein *O*
pi_116649663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Of is het zonder t.

:@
Met ;)

Maar ik snap je hoor! Met of zonder t.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:25:13 #153
3878 Vork
Manisch creatief
pi_116649690
Gefeliciteerd Lein! *O*

Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet. 8)7

Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
pi_116649745
Godsamme Vork, wat klinkt het idioot -O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:27:06 #155
55709 Stereotomy
pi_116649751
Klinkt een beetje als mijn ervaring bij de Belastingdienst :Y

Zou 't gewoon doen, tenzij ze je komen controleren :?
pi_116649798
Ik ga mijn goede voornemen uitvoeren, elke dag weer een half uurtje hometraineren *)
Was overigens bijna niet aangekomen in dat weekje, en g ook niet dus dat ligt dan toch aan het vele wandelen wat we deden, ondanks vaker eten (niet meer of meer snoepen)
pi_116649822
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein! *O*

Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet. 8)7

Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Dit klinkt heel bekend _O- Ik ken dus iemand die stiekem een opleiding heeft gedaan omdat dat ook niet mocht.

Trek je eigen plan, doe wat nodig is in jouw ogen. Netwerk, doe ervaring op en doe het allemaal op jouw manier! Want jij wil wel heel graag een baan, zover is ook duidelijk ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:31:03 #158
3878 Vork
Manisch creatief
pi_116649909
Sja, ik weet niet in hoeverre er controle is. Hoe ze überhaupt controleren, of ze wel controleren. Helemaal nu ze weten wat ik wou gaan doen en waar en daar dus geen toestemming voor geven (ik voel me dus nu ook net een jaar of 12, ik mag iets niet), vertrouw ik dat toch niet helemaal.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:34:31 #159
55709 Stereotomy
pi_116650053
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Vork het volgende:
Sja, ik weet niet in hoeverre er controle is. Hoe ze überhaupt controleren, of ze wel controleren. Helemaal nu ze weten wat ik wou gaan doen en waar en daar dus geen toestemming voor geven (ik voel me dus nu ook net een jaar of 12, ik mag iets niet), vertrouw ik dat toch niet helemaal.
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden :o

En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent. :+
pi_116650107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:

Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden :o

En als je de hele dag twittert en facebookt terwijl je heavy metal luistert dan kan je natuurlijk niet solliciteren o|O
pi_116650124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

MrLie heeft wel eens een ll gesnapt die 'ziek' was, maar niet op Twitter :+
pi_116650136
Ach Vork.
Té netjes geweest met vragen.

Gewoon doen.

Mn. AnneX heeft tig uren vrijwilligerswerk zonder toestemming te vragen.
Heeft het nog nooit zo druk gehad _O-
En het ene houdt op en voor het volgende weer gevraagd.
Vanwege mantelzorg nu wél vrijstelling van wekelijkse soll plicht. *O*

Als jij hier kansen ziet, ga je ervoor.
Succes !

Wél je dossier bijhouden ! ~O>
pi_116650384
quote:
Gefeliciteerd Lein! *O*

't Is toch ook te achterlijk voor woorden, dit?
pi_116650494
Ik kan ook gewoon serieus geen enkele reden bedenken waarom dit logisch zou zijn :? :N
pi_116650599
Oh wacht..:
quote:
volgens het UWV is dat net een dienstverband
Dat zal het zijn dus..
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:58:38 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116650802
Rare redenatie van het UWV, maar ik denk dat zij vinden dat de uren dat je vrijwilligerswerk doet niet volledig full-time beschikbaar bent om betaald werk te vinden en daar gaan ze van uit.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:03:13 #167
45206 Pietverdriet
pi_116650928
Lein, hoe ist gegaan?
pi_116650951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Lein, hoe ist gegaan?
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober starten :)

Oh en uiteindelijk droeg ik: donkerblauwe jeans, paarse pumps, blokjes bloesje en een zwart colbertje.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:04:33 #169
3878 Vork
Manisch creatief
pi_116650959
Ja, een project, waar verder iedere vrijwilliger aan meehelpt. Waar helemaal geen geld is om mensen aan te nemen, iets wat tijdelijk is en wat zelfs wordt gesubsidieerd door de gemeente zodat het kan worden gerealiseerd.

Dat ik zelfs een vrijwilligersovereenkomst zou kunnen regelen waarin staat dat solliciteren altijd voor gaat en dat ik altijd direct weg kan als ik een andere baan zou hebben (en waar ze aan de telefoon nog zo op hamerde) daar wordt nu geen woord meer over gerept. Ik heb een uitkering voor 16 uur per week. Daarvoor moet ik 1 sollicitatieactiviteit doen. Eentje. Een willekeurig bedrijf opbellen om te vragen of ze nog werk hebben, een vod als brief versturen, een inschrijving bij een uitzendbureau. Allemaal activiteiten, wordt verder niet naar gekeken.

Wat ik overigens niet weet is of het uitmaakt dat ik vrijwilligerswerk bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend zou doen, of op vrijdag (een dag waarop ik geen werk heb). Zou dat iets uitmaken? Ik durf het nu niet meer te vragen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:05:20 #170
55709 Stereotomy
pi_116650980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober starten :)

Oh en uiteindelijk droeg ik: donkerblauwe jeans, paarse pumps, blokjes bloesje en een zwart colbertje.
Het colbertje van gister? :Y
pi_116651048
Gefeliciteerd Lein *O*
pi_116651110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Het colbertje van gister? :Y
Nee want gister was geen colbertje maar een bloesje met wat 'lawaai' aan de voorkant. Het was een gewoon zwart getailleerd jasje.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:12:43 #173
45206 Pietverdriet
pi_116651201
* Pietverdriet doet een vreugdedansje voor lein
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 18:13:22 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116651227
Feli Lein *O*
pi_116651307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet een vreugdedansje voor lein
Jij bent trouwens best een zak patat. Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:24:07 #176
45206 Pietverdriet
pi_116651596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jij bent trouwens best een zak patat.
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?

quote:
Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!
ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..
pi_116651719
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:

ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..
[CUL Slow Chat] Kleding enzo :6
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:30:26 #178
45206 Pietverdriet
pi_116651811
quote:
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...
Ben je boos op me vanwege mijn opmerking over je kleding?
pi_116652768
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...
Ben je boos op me vanwege mijn opmerking over je kleding?
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
pi_116652818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:

Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
Zoals je zelf zo goed kan 8-)
pi_116652963
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut, do as I say don't do as I do *O* :P
pi_116652990
quote:

[..]

dinsdag 11 september 2012 @ 18:55:31 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116652999
quote:

Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve. :')
Grote bek, klein hartje :Y
pi_116653034
Wat heb ik toch een lousy supermarkt. Op maandag en dinsdag kipfilet in de reclame. Zowel gisteren als vanavond geen onsje kipfilet in de winkel te vinden :')

Het is nu een raar prutje geworden, mijn avondeten, maar wel lekker :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:20 #186
45206 Pietverdriet
pi_116653044
quote:

[..]

Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.
Is dit een goede mix van kritiek en lieve woordjes?
Je hebt wat ik op de fotos zo zie een lijf waar veel vrouwen een moord, wat zeg ik 6 moorden voor zouden begaan, maar je verpakt het zo goedkoop.
pi_116653093
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb ik toch een lousy supermarkt. Op maandag en dinsdag kipfilet in de reclame. Zowel gisteren als vanavond geen onsje kipfilet in de winkel te vinden :')

Het is nu een raar prutje geworden, mijn avondeten, maar wel lekker :+
Grijns :D We 'moeten' van Zus O+ en Zwager O+ op hun kosten uit eten vandaag :D
pi_116653108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Oja voor diegene die zich afvroegen hoe het met het solliciteren van mijn ouders gaat.

SPOILER
Top! Is de bedoeling dat je vader uiteindelijk weer betaald werk gaat doen? Neem aan dat ze het met min. 8 betaalde uren niet gaan redden... -O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:57:50 #189
45206 Pietverdriet
pi_116653126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:

[..]

You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
pi_116653135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:

Niet slecht _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 18:59:10 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116653188
quote:

[..]

Zwaar vervelend :D

Mijn eten is op en ga er weer vandoor. Vergaderen :W
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:59:22 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653197
quote:

He, wat vervelend nou weer. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653201
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.
Is dit een goede mix van kritiek en lieve woordjes?
Je hebt wat ik op de fotos zo zie een lijf waar veel vrouwen een moord, wat zeg ik 6 moorden voor zouden begaan, maar je verpakt het zo goedkoop.
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagen O+ Het is heel erg lief zo.
pi_116653218
quote:
Ik heb een baan *O*
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?
pi_116653232
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Lein :')
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:00:58 #196
45206 Pietverdriet
pi_116653294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagen O+ Het is heel erg lief zo.
Je moet niet zo kritisch zijn op je lijf, maar op je kledingsmaak
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 19:01:06 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116653303
pi_116653316
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben van huis uit niet trashy hoor! Papa is dokter, moeder verpleegkundige. Legio dokters in de ouderlijke vriendenkring. Veel mensen met poen. Ik heb altijd alles bezeten wat mijn hartje begeerde. Geen gouden kooi maar wel een gouden lepeltje in de mond ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:01:44 #199
45206 Pietverdriet
pi_116653331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Lein :')
Jammer dat het haar niet vuurspugend op de kast jaagt
pi_116653345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?
Mijn contract werd niet verlengd.
pi_116653364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat zou ik nou ook wel eens willen }:| :X
pi_116653391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Dat zou ik nou ook wel eens willen }:| :X
Ben jij ook altijd veel dikker op foto's dan als je zelf voor de spiegel staat?
pi_116653393
quote:
Gefeliciteerd Lein! *O*

Zijn ze bij jou echt zo streng? Misschien dat als je (een tijdje) niks van je laat horen ze het niet eens merken. Ik hoefde bv niet verplicht iedere week 2 brieven uit te gooien, simpelweg omdat er niet genoeg vacatures waren. Verder belden ze alleen om de 2-3 maanden om te vragen hoe het ging en of er al ontwikkelingen waren. Voor gesprekken hadden ze ook een te lage bezetting en dus te druk en ze vertelden dat ze wel geloofden dat ik mijn best zou doen. Vond ik heel fijn dat ik nooit een brief aan hen heb moeten laten zien en misschien kun jij dat ook wel!
pi_116653446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y :X heel irritant.. Valt iedere keer zó tegen als ik een foto van mezelf zie -O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:04:55 #205
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653491
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd 8-) :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:05:54 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd :+
In jouw geval: korte broek met daarboven een handbalshirt. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653577
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee joh, bandshirt of een met The Dude er op :Y
pi_116653583
quote:

[..]

En wandelschoenen!
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:06:36 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653587
quote:

[..]

hmm, goed punt, eens vragen wie de HZSW-shirts heeft :)
pi_116653593
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

En wandelschoenen!
:N puma's :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:06:51 #211
45206 Pietverdriet
pi_116653601
quote:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd 8-) :+
Waar ga jij op solliciteren?
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:07:00 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653607
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef LieLie het volgende:

En wandelschoenen!
teenslippers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653617
Blote voeten in memphisto's *)
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:07:46 #214
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653652
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar ga jij op solliciteren?
verpleegster :Y
pi_116653667
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef golfer het volgende:

teenslippers.
Zoiets:

pi_116653668
:o ik had blote voeten in Wolkies vandaag :') Maar wel mooie Wolkies.
pi_116653670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Blote voeten in memphisto's *)
:o :r :X the horror!
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:08:17 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd. -O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653698
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef TAV74 het volgende:
verpleegster :Y
Verpleegkundige }:|
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:08:30 #220
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653701
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdag
pi_116653711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef golfer het volgende:

Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd. -O-
Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:08:55 #222
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_116653725
quote:
Laat maar weten wat je in de kast hebt hangen.
pi_116653737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had ook mooie Wolkies :Y Ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan (soms) :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:09:09 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653743
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Verpleegkundige }:|
Dat zou zelfoverschatting zijn in mijn geval ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:09:22 #225
45206 Pietverdriet
pi_116653757
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
pi_116653758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:

dinsdag 11 september 2012 @ 19:09:54 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:

Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!
Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653791
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
Wie kijkt er bij een sollicitatiegesprek nu naar je schoenen. Serieus.
pi_116653800
Een pak met sneakers kan er trouwens wel goed uit zien als je dat weet te dragen.. Maar niet voor een sollicitatie zoals TAV heeft :+
pi_116653802
Mijn O+ wandelschoenen O+ zijn 'oude' wolkies. Ik vind ze nog steeds wel grappig en het loopt om te zoenen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:10:26 #231
45206 Pietverdriet
pi_116653825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had ook mooie Wolkies :Y Ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan (soms) :D
Wat zijn Wolkies? (wil ik dit ueberhaupt wel weten vraag ik me af...)
pi_116653826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Vergeten deodorant op te doen
Poepzenuwachtig zijn
15 minuten te vroeg arriveren, 10 minuten ergens ruimte in staan nemen terwijl je verder niets doet
Zeggen dat je héél leuk bent en gezellig en collegiaal en dat ze je daarom aan moeten nemen :Y
Aangeven dat je van plan bent op lange termijn bij hetzelfde bedrijf te blijven werken ^O^
pi_116653829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik me vannacht nog een hele tijd liggen afvragen ja _O-
pi_116653833
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.
Voor je werd opgevreten door een atlantische golf :9~
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:10:36 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653834
quote:

Ik.
Keek altijd of ze heel en gepoetst waren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_116653847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Vork het volgende:
Ja, een project, waar verder iedere vrijwilliger aan meehelpt. Waar helemaal geen geld is om mensen aan te nemen, iets wat tijdelijk is en wat zelfs wordt gesubsidieerd door de gemeente zodat het kan worden gerealiseerd.

Dat ik zelfs een vrijwilligersovereenkomst zou kunnen regelen waarin staat dat solliciteren altijd voor gaat en dat ik altijd direct weg kan als ik een andere baan zou hebben (en waar ze aan de telefoon nog zo op hamerde) daar wordt nu geen woord meer over gerept. Ik heb een uitkering voor 16 uur per week. Daarvoor moet ik 1 sollicitatieactiviteit doen. Eentje. Een willekeurig bedrijf opbellen om te vragen of ze nog werk hebben, een vod als brief versturen, een inschrijving bij een uitzendbureau. Allemaal activiteiten, wordt verder niet naar gekeken.

Wat ik overigens niet weet is of het uitmaakt dat ik vrijwilligerswerk bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend zou doen, of op vrijdag (een dag waarop ik geen werk heb). Zou dat iets uitmaken? Ik durf het nu niet meer te vragen.
Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ik :?
pi_116653854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schoenen merk met meestal erg 'degelijke' modellen, soms ineens leuk hip. Maar het zit echt heerlijk!!
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:11:02 #238
45206 Pietverdriet
pi_116653859
quote:

[..]

Ik
pi_116653870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken je :)
pi_116653891
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

woehahahaha _O-
pi_116653898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:

Ik.
Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprek :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:12:12 #242
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116653920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ik :?
Leg dat maar eens aan de Henken Kamp van deze wereld uit.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:12:25 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116653932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:

Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprek :o
Breek me de bek niet los. :X
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:12:38 #244
45206 Pietverdriet
pi_116653945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik.
Jep,
pi_116653946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken je :)
Arme ik :') Ik heb meestal spuuglelijke ecco's aan omdat ik van elke andere schoen enorme pijnen in mijn voeten krijg.
pi_116653980
quote:
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:14:05 #247
45206 Pietverdriet
pi_116654010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Breek me de bek niet los. :X
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
pi_116654018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
[ afbeelding ]
Oh.

Net zo spuuglelijk als de meeste ecco's dus.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:14:31 #249
55709 Stereotomy
pi_116654032
quote:

[..]

*denkt hetzelfde*

*scrollt*

*ziet Isa's opmerking*

*;
pi_116654038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:

Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namen ^O^
pi_116654047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh.

Net zo spuuglelijk als de meeste ecco's dus.
Absoluut. Maar ik heb leuke Wolkies, echt waar!
pi_116654064
Ik heb vanmiddag ook schoenen gekocht. Spuuglelijke ecco's :')
pi_116654070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja zo iets dus.. Maar gelukkig hebben ze ook vrij stoere laarsjes, en die had ik dus :+
pi_116654078
quote:

[..]

Deze lijken op mijn wandelschoenen. Voor de rest hebben ze tegenwoordig best redelijk stoere laarzen.
pi_116654088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mijn contract werd niet verlengd.
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijden ^O^
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:16:07 #256
45206 Pietverdriet
pi_116654118
quote:

[..]

Vind dat ook niet ernstig, ongepoetste afgetrapte schoenen wel, dat is desintresse
pi_116654137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijden ^O^
Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:16:51 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116654153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:

Zo schattig
Splinternieuwe C&A kostuums erbij waarvan sommige de zakken nog niet los getornd hadden.
Das geknoopt alsof ze een voetballer waren....
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:17:16 #259
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116654170
quote:

[..]

Precies. Ik zie dat soort dingen vaak ook wel, maar het heeft nog nooit een doorslaggevende rol in mijn eindoordeel gespeeld. Mensen die het echt heel bont maken qua foute kleding blijken in het gesprek in mijn ervaring ook echt geen benul te hebben waar ze terecht komen.
pi_116654175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoiets:

[ afbeelding ]
Jezus-sandalen *O*
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:17:33 #261
55709 Stereotomy
pi_116654181
quote:
Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jou :Y w/
pi_116654209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jezus-sandalen *O*
Mét witte sokken O+
pi_116654253
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef Bluezz het volgende:

Mét witte sokken O+
Mooi he!

De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Maar het loopt wel lekker.
pi_116654296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi he!

De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Oh dat valt nog mee, gewoon een degelijke sneaker. Kan veeeeeeel lelijker hoor :Y
pi_116654312
quote:

[..]

Mooi he!

Oh maar dat zijn sportschoenachtigen, niet eens zo lelijk! (vind ik dan :P )
pi_116654318
Ben ik nou de enige vent die zich haast nooit druk om kleding maakt? :')
pi_116654338
Maar ik wil gewoon in leuke schoenen kunnen lopen :'(
Er waren echt heel erg leuke schoentjes in de mode met borduursel er op en zo!
pi_116654350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik normaliter ook niet :') Tot ergernis van kaas, af en toe.
pi_116654380
quote:
De klassieke ecco :r Wat een lelijke mormels zijn dat zeg.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:21:30 #271
55709 Stereotomy
pi_116654384
quote:
Die Ecco's heeft Pee toch? :o
pi_116654392
Ik vreeschte dat ook ;(
pi_116654395
quote:
Mooi he!

Da's toch niet zo lelijk? Valt mee hoor, nette stappers.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:22:12 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116654416
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jou :Y w/
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:22:23 #275
55709 Stereotomy
pi_116654425
Lekker tempo de SC vanavond :9
pi_116654439
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker tempo de SC vanavond :9
Gezellig *;
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:22:42 #277
55709 Stereotomy
pi_116654441
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wijs man en kan vast goed koken of afhalen :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:23:03 #278
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116654458
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou wel fucking geniaal zijn :Y Denk alleen dat ik niet langs de receptie kom :P
pi_116654459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De klassieke ecco :r Wat een lelijke mormels zijn dat zeg.
Ja echt he...

Ik vind het trouwens wel grappig.. ik heb me dus een paar jaar geleden de schompes gezocht naar korte cowboy-achtige laarsjes. Toen kwam ik dus met die Wolkies thuis. En wat is nu in de mode en waar struikel je deze herfst over??? Precies.. :') Maar goed, kijken of ik nog een paar kan scoren, zag al wel leuke in het dorp voor niet al te veel geld :Y
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:23:07 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116654462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, maar jou staat ook alles. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_116654472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.
Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht niet :'). Oh en uzb's bellen soms vanzelf wel om te vragen of je al een baan hebt, of ze bellen niet. Je hoeft ze niet te bellen hoor, tenzij ze waanzinnig veel voor je hebben gezocht.
pi_116654501
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat zijn damesschoenen dus ik denk het niet :+
pi_116654544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mét witte sokken O+
AAAAH om te gieren _O-
pi_116654553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja echt he...

Ik vind het trouwens wel grappig.. ik heb me dus een paar jaar geleden de schompes gezocht naar korte cowboy-achtige laarsjes. Toen kwam ik dus met die Wolkies thuis. En wat is nu in de mode en waar struikel je deze herfst over??? Precies.. :') Maar goed, kijken of ik nog een paar kan scoren, zag al wel leuke in het dorp voor niet al te veel geld :Y
Heb je die niet meer dan?
pi_116654630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb je die niet meer dan?
Opgelopen.. Die konden écht niet meer. Ze zaten zo lekker dat ik ze dus echt elke dag aanhad, 1,5 jaar lang of zo. Nu zijn ze op.. (ze staan er nog wel btw.. moet toch eens kijken of ze nog op te lappen zijn maar ik vrees het ergste)
pi_116654664
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij weet dit natuurlijk weer! 8)7
pi_116654677
Jammer is dat. Dat had ik ook met bruine cowboyachtigen :{ Zelfs nog 2X naar de schoenmaker tot het echt niet meer kon.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:26:49 #288
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116654682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

. (ze staan er nog wel btw..)
Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoeg :+
pi_116654706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoeg :+
:{w }:| zegt mr Marcos..
pi_116654714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:

Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht niet :'). Oh en uzb's bellen soms vanzelf wel om te vragen of je al een baan hebt, of ze bellen niet. Je hoeft ze niet te bellen hoor, tenzij ze waanzinnig veel voor je hebben gezocht.
Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliep ;)
pi_116654720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Jammer is dat. Dat had ik ook met bruine cowboyachtigen :{ Zelfs nog 2X naar de schoenmaker tot het echt niet meer kon.
Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekocht :+ Omdat ie zo lekker liep en goedkoop was.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:27:41 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116654735
Poef.....gone! ©golfer
pi_116654815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliep ;)
Ok ja dan is het wel netjes :). Lekker nog een halve maand genieten met de weet dat je een nieuwe baan hebt, heerlijk O+
pi_116654922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekocht :+ Omdat ie zo lekker liep en goedkoop was.
Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vind :D
pi_116654984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:

Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vind :D
:D ook een goede reden!
pi_116655028
Maar, ik ga naar bed O-)

Ben echt dood moe. Vandaag 2 uur geslapen of zo.
pi_116655035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ook een goede reden!
En ze zitten lekker uiteraard. En van het paar wat ik het eerste kocht is inmiddels de zool stuk aan het gaan dus ik mag gaan vervangen volgende zomer *O* :P
pi_116655087
Ouderwets gezellig hier O+
pi_116655095
Lein heeft van die leuke sandalen, zoiets wil ik volgend zomer ook :Y
pi_116655120
Wat voor zijn dat?
pi_116655130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Lein heeft van die leuke sandalen, zoiets wil ik volgend zomer ook :Y
Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')