Een verpleegkundige functie in een academisch ziekenhuis.quote:
Waarom? Geen idee, vind het gewoon erg vreemd staan en heb het eerlijk gezegd nog nooit gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een verpleegkundige functie in een academisch ziekenhuis.
En waarom geen donkere panty boven lichte schoenen? Moet ik dan een neutrale lichte panty aan?
Vind het meer kleding voor een receptie functie bij een lokale aannemer of woningbouw vereniging, hoewel die doorgaans beter gekleed zijn...quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een verpleegkundige functie in een academisch ziekenhuis.
Het is geen jasje maar een zwart bloesje.quote:Op maandag 10 september 2012 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat juist wel leuk staan, zeker icm de witte rokWat zit er onder het jasje? Misschien leuker om het open te dragen (iets minder stijfjes)
Oh enneh: wat ben je mooi slank![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is geen jasje maar een zwart bloesje.
En dankje, de teller staat nu op -9
Door jou krijg ik dus allemaal van die eenheidsworsten op gesprekquote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat je voor een sollicitatiegesprek zo min mogelijik polariserend moet kleden (dus: kans vermijden dat iemand het extreem leuk, of extreem niet leuk vindt). Netjes in the middle en zorgen dat ze je onthouden om wat je zegt.
Bedoel, tref je net die heks op het gesprek aan die een totaal andere smaak heeft dan jij, dan zou dat zonde zijn.
Oké. Nou, heb je dan misschien advies betreffende hoe ik mijn outfit kan verbeteren, zonder daarbij mijn tere ziel te krenken?quote:Op maandag 10 september 2012 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het meer kleding voor een receptie functie bij een lokale aannemer of woningbouw vereniging, hoewel die doorgaans beter gekleed zijn...
Mooi, kun je je concentreren op de inhoud ipv later op fok te moeten zetten hoe afschuwelijk iemand gekleed was op je gesprek.quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door jou krijg ik dus allemaal van die eenheidsworsten op gesprek
En dat vraag je aan Piet??quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oké. Nou, heb je dan misschien advies betreffende hoe ik mijn outfit kan verbeteren, zonder daarbij mijn tere ziel te krenken?
De inhoud van een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi, kun je je concentreren op de inhoud ipv later op fok te moeten zetten hoe afschuwelijk iemand gekleed was op je gesprek.
yadda yadaa leergierig teamplayer maar ook zelfstandig ambitieus open yaddaquote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De inhoud van een sollicitatiegesprek
Ik heb geen egale donkere panty. Wel een die een soort gouden gloed heeft, of anders hold-ups. Maar die heb ik eigenlijk niet gekocht om buitenshuis te dragenquote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
En dat vraag je aan Piet??![]()
![]()
Zelf zou ik trouwens voor een neutrale panty kiezen (wel donker). De bloemen op de rok zouden voor mij frivool genoeg zijn
Maar begrafenissen worden toch altijd opgefleurd door bloemen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Vork het volgende:
Er mag best wat lichts in je outfit zitten hoor. Helemaal stemmig zwart is zo begrafenis-achtig.
Ik kan niet in je klerenkast kijken, maar zou het conservatief houden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oké. Nou, heb je dan misschien advies betreffende hoe ik mijn outfit kan verbeteren, zonder daarbij mijn tere ziel te krenken?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb geen egale donkere panty. Wel een die een soort gouden gloed heeft, of anders hold-ups. Maar die heb ik eigenlijk niet gekocht om buitenshuis te dragen
QFTquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi, kun je je concentreren op de inhoud ipv later op fok te moeten zetten hoe afschuwelijk iemand gekleed was op je gesprek.
Overigens hebben mannen het wel makkelijker dan vrouwen. Pak, nette schoenen, stropdas zonder Looney Tunes print, en je komt al een heel eind.
Bij vrouwen heb je wel iets meer variatie, zeker als je niet in mantelpakje komt.
Preciesquote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
yadda yadaa leergierig teamplayer maar ook zelfstandig ambitieus open yadda
En anders donkere schoenen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb geen egale donkere panty. Wel een die een soort gouden gloed heeft, of anders hold-ups. Maar die heb ik eigenlijk niet gekocht om buitenshuis te dragen
Donker paars? en ligt verder aan de kleurtjes in de panty.quote:Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Paarse pumps. Of nog wittere. Anders afgetrapte sneakers. Niet chique, wel Lein
Ja maar je kan niet altijd in sneakers, hooded sweater en jeans aan komen zettenquote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
spannend
Wel een egale rok wellicht?
maar hey, uiteindelijk maakt het ook gewoon geen ruk uit wat wij er van vinden, zolang je maar iets draagt waar je je, naast representatief, ook prettig in voelt!
Nee, maar je kunt wel iets kiezen waar je je iig een beetje fijn in voelt. Als je te veel niet jezelf zit te zijn tijdens een gesprek dan voelen ze dat aan de andere kant van de tafel. Dus als jij het een goede outfit vindt dan is het goed! Aangezien het niet heel extreem is...quote:Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet altijd in sneakers, hooded sweater en jeans aan komen zettenDaar voel ik me prettig in.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Ok, outfit blijft hetzelfde, alleen dan een lichte panty. Opgelost
Ik doe niet conservatief. Dat is té misleidend. Ik ga al in een rok (!!!), bloesje (!!!), panty (!!!) en pumps (!!!). Er moet ook wel nog Lein in het plaatje passenquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de meest conservatieve blazer + rok die je hebt? Als je daarmee begint kun je nog altijd uitbouwen met wat accessoires of die paarse pumps bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe niet conservatief. Dat is té misleidend. Ik ga al in een rok (!!!), bloesje (!!!), panty (!!!) en pumps (!!!). Er moet ook wel nog Lein in het plaatje passenAnders is het net een verkleedfeestje ofzo.
Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga ook lekker niet volledig in pak woensdag, dan voel ik me net een student op zijn eerste stagedagquote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe niet conservatief. Dat is té misleidend. Ik ga al in een rok (!!!), bloesje (!!!), panty (!!!) en pumps (!!!). Er moet ook wel nog Lein in het plaatje passenAnders is het net een verkleedfeestje ofzo.
Okee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In die sector acht ik de kans op een Sun groter dan op een Pietquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee hoorMaar je huidige outfit zou ik eerder associëren met een feestje of een andere sociale happening. Als je iemand treft zoals Sun of TAV op je gesprek dan zit je goed, als je Piet treft dan laat je dus een mindere indruk achter.
buitenkant wel. binnenkant niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In die sector acht ik de kans op een Sun groter dan op een Piet
Mjaquote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In die sector acht ik de kans op een Sun groter dan op een Piet
Ja, daar hebben we ook geen discissie over .quote:Ik blijf erbij dat het gaat om een totaalbeeld, als je je totaal niet lekker voelt werkt dat meer in je nadeel dan wanneer je schoenen aan hebt het net niet helemaal zijn
Nou, dat weet ik dus eerlijk gezegd zo nog niet of het moeiteloos binnen is, maar laten we zeggen dat het ook niet lichtjaren er buiten isquote:binnen grenzen uiteraard, maar daar valt Lein met haar outfit moeiteloos binnen.
Ik denk dat je het groter maakt dan het is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MjaVrouwen kunnen best wel venijnig naar elkaar zijn, tenminste, ik neem aan dat Lein bij een vrouw op gesprek moet, en als je dan echt botst qua smaken kun je een probleem hebben.
Ik hou bijvoorbeeld bij vrouwen niet van schoenen met zo'n bandje, maar Sun bijvoorbeeld wel, dus ik kan me voorstellen dat Sun wat meer naar deze outfit toe neigt.
Ik zou dus gewoon niet op schoenen letten als iemand bij mij op gesprek komt geloof ik.. Maar dat kan aan mij liggen hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MjaVrouwen kunnen best wel venijnig naar elkaar zijn, tenminste, ik neem aan dat Lein bij een vrouw op gesprek moet, en als je dan echt botst qua smaken kun je een probleem hebben.
Ik hou bijvoorbeeld bij vrouwen niet van schoenen met zo'n bandje bij mannen ook niet, maar Sun bijvoorbeeld wel, dus ik kan me voorstellen dat Sun wat meer naar deze outfit toe neigt.
Afgaand op de e-mail waarin in uitgenodigd ben (zie spoiler), verwacht ik absoluut een Sun of TAV, en geen Piet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Okee hoorMaar je huidige outfit zou ik eerder associëren met een feestje of een andere sociale happening. Als je iemand treft zoals Sun of TAV op je gesprek dan zit je goed, als je Piet treft dan laat je dus een mindere indruk achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. In mijn vakgebied is het volledig geaccepteerd om op deze jueweeltjes rond te wandelen. Je zou als volwassene toch haast afgeschoten moeten worden als je zoiets in het openbaar draagtquote:En dan heb ik het nog niet eens over dat je op je inhoud beoordeeld hoort te worden op je gesprek, want je hebt tijdens je werk toch standaard kleding aan.![]()
Ik probeer een beargumenteerde mening te geven, net als jullie?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het groter maakt dan het is.
Daar hebben we dus geen discussie over, behalve dat ik dus blijkbaar persoonlijk qua smaak zulke schoenen niet geweldig vind en dat dat dus effect heeft op de uitstraling van de persoon.quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou dus gewoon niet op schoenen letten als iemand bij mij op gesprek komt geloof ik.. Maar dat kan aan mij liggen hoorAlgemene indruk (= goed verzorgd in dit geval), oogopslag en uitstraling deste meer..
Dat mag ook, maar dit was mijn, op dit moment even wat minder onderbouwde, meningquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeer een beargumenteerde mening te geven, net als jullie?
Ontstressssquote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dit was mijn, op dit moment even wat minder onderbouwde, meningZit midden in een selectieprocedure, mijn tolerantie jegens uitgebreide analyses neemt dan altijd wat af
Die is het met de panty-switch eens, verder vindt hij het leuk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, als jij je er goed in voelt en denkt dat het zo perfect is, dan prima.Wat vind Kaasplankje ervan?
Ik heb alleen bloesjes met blokjes of streepjes, die gaan niet op dat rokje. Verder heb ik wel een mooie nieuwe zwarte longsleeve maar dat is te donker en te warm, als er nog een zwart jasje op gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef AnneX het volgende:
Gut Lein, wat een gedoe hierboven.
Op zich vind ik het profi overkomen.
Uni is saai, de rok is ( heel) leuk.
De panty leuk vlg jouw beschrijving én té donker ( voor de tijd van het jaar ).!
Wat betreft de lichte schoenen : eens met Sarabi: geen goede combi met panty.
Heb je geen lichtere bloes of nieuw T shirt bij de rok, met een jasje erover.
Het mag best een zomerse / lichte indruk maken.
Oh, er zijn al weer meer reacties.
Schoenen steken over het algemeen onder een tafel. / gokje.
/ 5 senten.
Dat klinkt eigenlijk wel leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein kan ook altijd nog witte pumps, jeans en een blouse aandoen.
Ook leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lichte panty keuze goed idee.
Lein kan ook altijd nog witte pumps, jeans en een blouse aandoen.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel leuk
quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook leukPersoonlijk (he Steer
) zou ik me daar een stuk fijner in voelen zelfs.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afgaand op de e-mail waarin in uitgenodigd ben (zie spoiler), verwacht ik absoluut een Sun of TAV, en geen Piet.Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Precies. In mijn vakgebied is het volledig geaccepteerd om op deze jueweeltjes rond te wandelen. Je zou als volwassene toch haast afgeschoten moeten worden als je zoiets in het openbaar draagt
[ afbeelding ]Ik zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Behalve de jouW-foutjes vind ik het een aangenaam bericht inderdaad. Een hele prettige eerste indruk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef TAV74 het volgende:
Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daarIk zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
Volledig eens met spuit elf :-)quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
Oké, dan nog even de mening van een nogal ervaren recruiter/consultant/sollicitatiegesprekkenvoerder.
Kleding: draag iets scchoons zonder scheuren en vlekken wat je comfortabel zit en waar je jezelf in bent. Te veel opgedirkt leidt jou en de ander af van de inhoud.
Nette blouse, broek etc.
Geen witte schoenen, maar als je daar lekker op loopt wel gewoon sneakers.
Je solliciteert op een verpleegkundige-functie en niet als directiesecretaresse.
Verder gewoon Lein zijn en je niet mooie of beter voordoen dan je bent. Je bent nou eenmaal eigenwijs en als ze daar pas later in je proeftijd achter komen heb je jezelf anders voorgedaan dan je bent in een sollicitatiegesprek. (overigens prikt een ervaren recruiter daar zo doorheen).
/spuitelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Goezo en je gaat gewoon die baan krijgen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook besloten gewoon lekker mezelf te zijn. Dus doe gewoon een (linnen) broek met leuk shirt aan. Misschien een ietsiepietsie make-up voor de verandering en leuke oorbellen. Ik moet me vooral nog steeds mezelf voelenIk heb bijv. een aantal zeer nette kleren die ik (serieus) nog nooit heb gedragen.
Ze zijn gek als ze je niet willen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Anders ik welIk weet niet zo goed wat ik moet als ze me niet willen
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Vind ik (serieus voor een keer) ook! Maar nu moet ik ze daar nog van overtuigen natuurlijk. Een niet afgeronde opleiding (die maar weinig mensen uiteindelijk niet afronden) en een groot gat in mijn CV. Ik moet bijna al gaan benoemen dat ik een depressie heb gehad, maar hoe overtuig ik ze daarna dat dat toen was en dat ik nu absoluut iemand anders ben.
Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.
Helemaal medisch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie referenties willen helpen van waar je nu werkt
En is je nieuwe baan administratief of semi-medisch?
Dus geen gat!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijn).
Lukt vast als ie geen kostuum/pakje aantrekt en gewoon zichzelf is, qua kleding.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein en Isa gaan een nieuwe baan krijgen in dit topic en in het volgende topic Steer
Ha Isaquote:
Had gekund jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:11 schreef Isabeau het volgende:
lol dat meen je niet! Had je even gezellig met mij kunnen bellen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voerenMet mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system
Anyway, koffie voor jou, slaap voor mij.
Je bent ook nog gewoon werkloos?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Grumble. Werkloos zijn is écht niet je dat. Ik moet invallen voor een zieke koerier. Ja, ok, het is maar 1 ritje maar het is pokkeweer, ik heb brak geslapen en van het idee te ontbijten moet ik bijna braken. Fietsen op een lege maag dus![]()
![]()
Slaap lekker Isa
Jaja vanmiddag sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent ook nog gewoon werkloos?Dat had ik even gemist geloof ik. Sterkte en succes!
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werkenquote:
Mooi hequote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[Showcase] Noorwegen
Ik wil ook als ik dit zo zie
Idemquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Lein
en Isaben benieuwd naar je beoogde baan
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voerenMet mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system
Anyway, koffie voor jou, slaap voor mij.
Ontbijtje erbij?!quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat was dat een heerlijk bedje in dit hotel
quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
![]()
Zojuist gemaakt door de chefkok himself. Scramled eggs met gebakken spek.
Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werken
Neem even een banaan of zo mee op de fiets!
quote:
Goed, hierna ga ik maar even douchen en me omkleden, want dit is niet prettig om te lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te etenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werken
Waarom verbaast mij dat nou niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te eten.
We blijven nog even voor je doorduimen.!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Das snel! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
We blijven nog even voor je doorduimen.!
Mag ik weten welke functie en waar? (kan ook per PM).
Crossed. Hardstikke strakquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van allesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?
*zucht* ik spring nog even op de fiets
Ik hoop het ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van alles
Mooie foto's! Prachtige uitzichtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
Ons complete reisverslag met foto's van Madeira.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je maar uit deze buurt blijft met je pulp van Pechtold.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef borisz het volgende:
*schopt* FFT figuurlijk
Op naar Santpoort-Noord om nog een uurtje te flyeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben fan van Saars oudershopen dat het lukt voor je pa!
Yeah!!! Gefeliciteerd!quote:
1 oktober dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef golfer het volgende:
Yeah!!! Gefeliciteerd!![]()
Wanneer ga je beginnen?
Hey, ik was aan het werk en zij moest een spoed-ok doenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
Ja, ik dacht...ik kan al die ontzettend mooi staande kleren wel kopen - maar ik ga het nooit dragenquote:
Metquote:
Dit klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Vork het volgende:
Sja, ik weet niet in hoeverre er controle is. Hoe ze überhaupt controleren, of ze wel controleren. Helemaal nu ze weten wat ik wou gaan doen en waar en daar dus geen toestemming voor geven (ik voel me dus nu ook net een jaar of 12, ik mag iets niet), vertrouw ik dat toch niet helemaal.
En als je de hele dag twittert en facebookt terwijl je heavy metal luistert dan kan je natuurlijk niet solliciterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
MrLie heeft wel eens een ll gesnapt die 'ziek' was, maar niet op Twitterquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
't Is toch ook te achterlijk voor woorden, dit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober startenquote:
Het colbertje van gister?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober starten
Oh en uiteindelijk droeg ik: donkerblauwe jeans, paarse pumps, blokjes bloesje en een zwart colbertje.
Nee want gister was geen colbertje maar een bloesje met wat 'lawaai' aan de voorkant. Het was een gewoon zwart getailleerd jasje.quote:
Jij bent trouwens best een zak patat. Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet een vreugdedansje voor lein
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best een zak patat.
ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..quote:Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!
[CUL Slow Chat] Kleding enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?
ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...quote:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...
Ben je boos op me vanwege mijn opmerking over je kleding?
Zoals je zelf zo goed kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
Grote bek, klein hartjequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.
Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grijnsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb ik toch een lousy supermarkt. Op maandag en dinsdag kipfilet in de reclame. Zowel gisteren als vanavond geen onsje kipfilet in de winkel te vinden
Het is nu een raar prutje geworden, mijn avondeten, maar wel lekker
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Oja voor diegene die zich afvroegen hoe het met het solliciteren van mijn ouders gaat.Top! Is de bedoeling dat je vader uiteindelijk weer betaald werk gaat doen? Neem aan dat ze het met min. 8 betaalde uren niet gaan redden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girlquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.
Niet slechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
GrijnsWe 'moeten' van Zus
en Zwager
op hun kosten uit eten vandaag
Zwaar vervelendquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en Zwager
He, wat vervelend nou weer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
en Zwager
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.
Is dit een goede mix van kritiek en lieve woordjes?
Je hebt wat ik op de fotos zo zie een lijf waar veel vrouwen een moord, wat zeg ik 6 moorden voor zouden begaan, maar je verpakt het zo goedkoop.
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?quote:
Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Leinquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
Je moet niet zo kritisch zijn op je lijf, maar op je kledingsmaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagenHet is heel erg lief zo.
Ik ben van huis uit niet trashy hoor! Papa is dokter, moeder verpleegkundige. Legio dokters in de ouderlijke vriendenkring. Veel mensen met poen. Ik heb altijd alles bezeten wat mijn hartje begeerde. Geen gouden kooi maar wel een gouden lepeltje in de mondquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
Jammer dat het haar niet vuurspugend op de kast jaagtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Lein
Mijn contract werd niet verlengd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?
Dat zou ik nou ook wel eens willenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagenHet is heel erg lief zo.
Ben jij ook altijd veel dikker op foto's dan als je zelf voor de spiegel staat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zou ik nou ook wel eens willen![]()
Zijn ze bij jou echt zo streng? Misschien dat als je (een tijdje) niks van je laat horen ze het niet eens merken. Ik hoefde bv niet verplicht iedere week 2 brieven uit te gooien, simpelweg omdat er niet genoeg vacatures waren. Verder belden ze alleen om de 2-3 maanden om te vragen hoe het ging en of er al ontwikkelingen waren. Voor gesprekken hadden ze ook een te lage bezetting en dus te druk en ze vertelden dat ze wel geloofden dat ik mijn best zou doen. Vond ik heel fijn dat ik nooit een brief aan hen heb moeten laten zien en misschien kun jij dat ook wel!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij ook altijd veel dikker op foto's dan als je zelf voor de spiegel staat?
In jouw geval: korte broek met daarboven een handbalshirt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd
Nee joh, bandshirt of een met The Dude er opquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
In jouw geval: korte broek met daarboven een handbalshirt.
En wandelschoenen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
hmm, goed punt, eens vragen wie de HZSW-shirts heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ga jij op solliciteren?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd![]()
teenslippers.quote:
verpleegsterquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ga jij op solliciteren?
Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij ook altijd veel dikker op foto's dan als je zelf voor de spiegel staat?
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
ik had blote voeten in Wolkies vandaag
Maar wel mooie Wolkies.
Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd.
Laat maar weten wat je in de kast hebt hangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd![]()
Ik had ook mooie Wolkiesquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
ik had blote voeten in Wolkies vandaag
Maar wel mooie Wolkies.
Dat zou zelfoverschatting zijn in mijn gevalquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdag
Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!
Wie kijkt er bij een sollicitatiegesprek nu naar je schoenen. Serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
Wat zijn Wolkies? (wil ik dit ueberhaupt wel weten vraag ik me af...)quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had ook mooie WolkiesZe zijn zeldzaam, maar ze bestaan (soms)
Vergeten deodorant op te doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdag
Dat heb ik me vannacht nog een hele tijd liggen afvragen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie kijkt er bij een sollicitatiegesprek nu naar je schoenen. Serieus.
Voor je werd opgevreten door een atlantische golfquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.
Ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Vork het volgende:
Ja, een project, waar verder iedere vrijwilliger aan meehelpt. Waar helemaal geen geld is om mensen aan te nemen, iets wat tijdelijk is en wat zelfs wordt gesubsidieerd door de gemeente zodat het kan worden gerealiseerd.
Dat ik zelfs een vrijwilligersovereenkomst zou kunnen regelen waarin staat dat solliciteren altijd voor gaat en dat ik altijd direct weg kan als ik een andere baan zou hebben (en waar ze aan de telefoon nog zo op hamerde) daar wordt nu geen woord meer over gerept. Ik heb een uitkering voor 16 uur per week. Daarvoor moet ik 1 sollicitatieactiviteit doen. Eentje. Een willekeurig bedrijf opbellen om te vragen of ze nog werk hebben, een vod als brief versturen, een inschrijving bij een uitzendbureau. Allemaal activiteiten, wordt verder niet naar gekeken.
Wat ik overigens niet weet is of het uitmaakt dat ik vrijwilligerswerk bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend zou doen, of op vrijdag (een dag waarop ik geen werk heb). Zou dat iets uitmaken? Ik durf het nu niet meer te vragen.
Schoenen merk met meestal erg 'degelijke' modellen, soms ineens leuk hip. Maar het zit echt heerlijk!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn Wolkies? (wil ik dit ueberhaupt wel weten vraag ik me af...)
Ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken jequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
woehahahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?
Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:
Ik.
Keek altijd of ze heel en gepoetst waren.
Leg dat maar eens aan de Henken Kamp van deze wereld uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ik
Breek me de bek niet los.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprek
Jep,quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik.
Keek altijd of ze heel en gepoetst waren.
Arme ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken je
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
[ afbeelding ]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
Absoluut. Maar ik heb leuke Wolkies, echt waar!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh.
Net zo spuuglelijk als de meeste ecco's dus.
Ja zo iets dus.. Maar gelukkig hebben ze ook vrij stoere laarsjes, en die had ik dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
[ afbeelding ]
Deze lijken op mijn wandelschoenen. Voor de rest hebben ze tegenwoordig best redelijk stoere laarzen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn contract werd niet verlengd.
Vind dat ook niet ernstig, ongepoetste afgetrapte schoenen wel, dat is desintressequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namen
Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijden
Splinternieuwe C&A kostuums erbij waarvan sommige de zakken nog niet los getornd hadden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
Precies. Ik zie dat soort dingen vaak ook wel, maar het heeft nog nooit een doorslaggevende rol in mijn eindoordeel gespeeld. Mensen die het echt heel bont maken qua foute kleding blijken in het gesprek in mijn ervaring ook echt geen benul te hebben waar ze terecht komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namen
Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Mooi he!quote:
Oh dat valt nog mee, gewoon een degelijke sneaker. Kan veeeeeeel lelijker hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi he!
De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Maar het loopt wel lekker.
Oh maar dat zijn sportschoenachtigen, niet eens zo lelijk! (vind ik danquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi he!
De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Ik normaliter ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik nou de enige vent die zich haast nooit druk om kleding maakt?
De klassieke eccoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vreesde zo iets Ies: http://www.nelson.nl/scho(...)co-veterschoenen.jpg
Die Ecco's heeft Pee toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vreesde zo iets Ies: http://www.nelson.nl/scho(...)co-veterschoenen.jpg
Da's toch niet zo lelijk? Valt mee hoor, nette stappers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mooi he!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jou![]()
Gezelligquote:
Zou wel fucking geniaal zijnquote:
Ja echt he...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De klassieke eccoWat een lelijke mormels zijn dat zeg.
Ja, maar jou staat ook alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik nou de enige vent die zich haast nooit druk om kleding maakt?
Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.
Heb je die niet meer dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he...
Ik vind het trouwens wel grappig.. ik heb me dus een paar jaar geleden de schompes gezocht naar korte cowboy-achtige laarsjes. Toen kwam ik dus met die Wolkies thuis. En wat is nu in de mode en waar struikel je deze herfst over??? Precies..Maar goed, kijken of ik nog een paar kan scoren, zag al wel leuke in het dorp voor niet al te veel geld
Opgelopen.. Die konden écht niet meer. Ze zaten zo lekker dat ik ze dus echt elke dag aanhad, 1,5 jaar lang of zo. Nu zijn ze op.. (ze staan er nog wel btw.. moet toch eens kijken of ze nog op te lappen zijn maar ik vrees het ergste)quote:
Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
. (ze staan er nog wel btw..)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoeg
Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliepquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht niet. Oh en uzb's bellen soms vanzelf wel om te vragen of je al een baan hebt, of ze bellen niet. Je hoeft ze niet te bellen hoor, tenzij ze waanzinnig veel voor je hebben gezocht.
Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Jammer is dat. Dat had ik ook met bruine cowboyachtigenZelfs nog 2X naar de schoenmaker tot het echt niet meer kon.
Ok ja dan is het wel netjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliep
Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vindquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekochtOmdat ie zo lekker liep en goedkoop was.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vind
En ze zitten lekker uiteraard. En van het paar wat ik het eerste kocht is inmiddels de zool stuk aan het gaan dus ik mag gaan vervangen volgende zomerquote:
Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Lein heeft van die leuke sandalen, zoiets wil ik volgend zomer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |