Nou, als je die steile kabelbaan hebt gedaan, dan is vliegen een eitje.quote:Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat wordt nog ff zweten, ik doe maar net of we in een kabelbaan zittenTnx!
Heb ook weer erg veel zin om naar huis te gaan, dit was lang genoeg en we hebben het gevoel dat we, op de lange levada's en het meest oosterlijke puntje na, het hele eiland wel uitgeplozen hebben.
Klein maar o zo mooi stipje in de oceaanquote:Op zondag 9 september 2012 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoe groot (of klein) is Madeira dan?
Even wiki'en hoor
Vast geen babyblauwe Toyota Prius Station?quote:Op maandag 10 september 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Nieuwe leaseauto in de bestelling gegooid
Bijnaquote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vast geen babyblauwe Toyota Prius Station?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig trouwens, ik las van de week dat de nieuwe golf Diesel een CO2 uitstoot heeft die een 3% lager is dan die van de Prius.quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vast geen babyblauwe Toyota Prius Station?
En in werkelijkheid nog veel lager. Vorige werkgever hadden we een hele sloot Priussen rijden. Gemiddeld verbruik van die dingen was 1:14. Tegenover de meeste diesel met 1:20.quote:Op maandag 10 september 2012 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig trouwens, ik las van de week dat de nieuwe golf Diesel een CO2 uitstoot heeft die een 3% lager is dan die van de Prius.
Nee en ook weinig vogels vond ik. Wel heeeeel veel kleine hagedissen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Op heel Madeira komt geen enkel inheems zoogdier voor.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
BijnaHatchback, sedan of station? Kleur? Weer diesel? Motorinhoud (typenummer mag ook)? Kleur interieur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why?quote:Op maandag 10 september 2012 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een rotdag was het vandaag
Altijd lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Nieuwe leaseauto in de bestelling gegooid
320d ede sedan, liquid blue met zwart leer. Automaat met flippers. En nog rijtje opties en accessoires.quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hatchback, sedan of station? Kleur? Weer diesel? Motorinhoud (typenummer mag ook)? Kleur interieur?
quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hatchback, sedan of station? Kleur? Weer diesel? Motorinhoud (typenummer mag ook)? Kleur interieur?
Leuk voor de bijtelling.quote:Op maandag 10 september 2012 19:10 schreef Den_Haag het volgende:
320d ede sedan, liquid blue met zwart leer. Automaat met flippers. En nog rijtje opties en accessoires.
Kantoor/thuis op wielen voor de aankomende 4 jaar
Dat krijg ik er niet in bij mijn Madeireesche echtgenootquote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef AnneX het volgende:
WB Bluezz en golfer.
Hier nog steeds vakantie-gevoel![]()
http://www.voedingscentru(...)k%20%282012-09-06%29
Hij is niet van de broccoli? I presumequote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat krijg ik er niet in bij mijn Madeireesche echtgenoot
De broccoli ben ik volledig met je eensquote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef golfer het volgende:
(Bloem)kool, broccoli en spruiten. Allemaal niet mijn kopje thee.
Klopt, de gemeten CO2 uitstoot komt bij de autos uit dezelde test, waarbij de prius met volle accus aan mag beginnen, en met lege accus uit mag komen, dat is natuurlijk niet zuiver.quote:Op maandag 10 september 2012 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En in werkelijkheid nog veel lager. Vorige werkgever hadden we een hele sloot Priussen rijden. Gemiddeld verbruik van die dingen was 1:14. Tegenover de meeste diesel met 1:20.
dit is een 1.2 tdi met start/stop systeem. de 3.8/100 klinkt leuk maar is nauwelijks haalbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, de gemeten CO2 uitstoot komt bij de autos uit dezelde test, waarbij de prius met volle accus aan mag beginnen, en met lege accus uit mag komen, dat is natuurlijk niet zuiver.
De golf 7 neemt 3,8 liter op 100 kilometer gemiddeld gebruik, dat is 1 op 26,3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |