In jouw geval: korte broek met daarboven een handbalshirt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd
Nee joh, bandshirt of een met The Dude er opquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
In jouw geval: korte broek met daarboven een handbalshirt.
En wandelschoenen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
hmm, goed punt, eens vragen wie de HZSW-shirts heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ga jij op solliciteren?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd![]()
teenslippers.quote:
verpleegsterquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ga jij op solliciteren?
Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij ook altijd veel dikker op foto's dan als je zelf voor de spiegel staat?
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
ik had blote voeten in Wolkies vandaag
Maar wel mooie Wolkies.
Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben tegenwoordig zowel op foto's als voor de spiegel veel dikker dan in mijn hoofd.
Laat maar weten wat je in de kast hebt hangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd![]()
Ik had ook mooie Wolkiesquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
ik had blote voeten in Wolkies vandaag
Maar wel mooie Wolkies.
Dat zou zelfoverschatting zijn in mijn gevalquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdag
Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar niet meer voor de spiegel of op de foto dus!
Wie kijkt er bij een sollicitatiegesprek nu naar je schoenen. Serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
Wat zijn Wolkies? (wil ik dit ueberhaupt wel weten vraag ik me af...)quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had ook mooie WolkiesZe zijn zeldzaam, maar ze bestaan (soms)
Vergeten deodorant op te doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 schrijft op: Wolkies aan donderdag
Dat heb ik me vannacht nog een hele tijd liggen afvragen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie kijkt er bij een sollicitatiegesprek nu naar je schoenen. Serieus.
Voor je werd opgevreten door een atlantische golfquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste zoveel mogelijk proberen te voorkomen op Madeira. Sta ik er dankzij B. prompt 2x vrijwel bloot (met zwembroek) pontificaal op.
Ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Vork het volgende:
Ja, een project, waar verder iedere vrijwilliger aan meehelpt. Waar helemaal geen geld is om mensen aan te nemen, iets wat tijdelijk is en wat zelfs wordt gesubsidieerd door de gemeente zodat het kan worden gerealiseerd.
Dat ik zelfs een vrijwilligersovereenkomst zou kunnen regelen waarin staat dat solliciteren altijd voor gaat en dat ik altijd direct weg kan als ik een andere baan zou hebben (en waar ze aan de telefoon nog zo op hamerde) daar wordt nu geen woord meer over gerept. Ik heb een uitkering voor 16 uur per week. Daarvoor moet ik 1 sollicitatieactiviteit doen. Eentje. Een willekeurig bedrijf opbellen om te vragen of ze nog werk hebben, een vod als brief versturen, een inschrijving bij een uitzendbureau. Allemaal activiteiten, wordt verder niet naar gekeken.
Wat ik overigens niet weet is of het uitmaakt dat ik vrijwilligerswerk bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend zou doen, of op vrijdag (een dag waarop ik geen werk heb). Zou dat iets uitmaken? Ik durf het nu niet meer te vragen.
Schoenen merk met meestal erg 'degelijke' modellen, soms ineens leuk hip. Maar het zit echt heerlijk!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn Wolkies? (wil ik dit ueberhaupt wel weten vraag ik me af...)
Ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken jequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan beter in ouwe jeans en een tshirt lopen met handgemaakte italiaanse schoenen dan in een Italiaans pak met scapino schoenen
woehahahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?
Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:
Ik.
Keek altijd of ze heel en gepoetst waren.
Leg dat maar eens aan de Henken Kamp van deze wereld uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk hoor je altijd te mogen doen, vind ik
Breek me de bek niet los.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dat lijkt me wel vanzelfsprekend voor een sollicitatiegesprek
Jep,quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik.
Keek altijd of ze heel en gepoetst waren.
Arme ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Absoluut waar. Goede, mooie schoenen zijn veel belangrijker. Schoenen maken je
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
[ afbeelding ]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
Absoluut. Maar ik heb leuke Wolkies, echt waar!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh.
Net zo spuuglelijk als de meeste ecco's dus.
Ja zo iets dus.. Maar gelukkig hebben ze ook vrij stoere laarsjes, en die had ik dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wolky is een merk dat damesschoenen maakt die vooral op comfort gericht zijn. Bij heel erg veel van de modellen kom je dan op zoiets uit:
[ afbeelding ]
Deze lijken op mijn wandelschoenen. Voor de rest hebben ze tegenwoordig best redelijk stoere laarzen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn contract werd niet verlengd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |