Metquote:
Dit klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Vork het volgende:
Sja, ik weet niet in hoeverre er controle is. Hoe ze überhaupt controleren, of ze wel controleren. Helemaal nu ze weten wat ik wou gaan doen en waar en daar dus geen toestemming voor geven (ik voel me dus nu ook net een jaar of 12, ik mag iets niet), vertrouw ik dat toch niet helemaal.
En als je de hele dag twittert en facebookt terwijl je heavy metal luistert dan kan je natuurlijk niet solliciterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
MrLie heeft wel eens een ll gesnapt die 'ziek' was, maar niet op Twitterquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
't Is toch ook te achterlijk voor woorden, dit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober startenquote:
Het colbertje van gister?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober starten
Oh en uiteindelijk droeg ik: donkerblauwe jeans, paarse pumps, blokjes bloesje en een zwart colbertje.
Nee want gister was geen colbertje maar een bloesje met wat 'lawaai' aan de voorkant. Het was een gewoon zwart getailleerd jasje.quote:
Jij bent trouwens best een zak patat. Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet een vreugdedansje voor lein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |