quote:
Goed, hierna ga ik maar even douchen en me omkleden, want dit is niet prettig om te lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te etenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werken
Waarom verbaast mij dat nou niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te eten.
We blijven nog even voor je doorduimen.!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Das snel! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
We blijven nog even voor je doorduimen.!
Mag ik weten welke functie en waar? (kan ook per PM).
Crossed. Hardstikke strakquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van allesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?
*zucht* ik spring nog even op de fiets
Ik hoop het ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van alles
Mooie foto's! Prachtige uitzichtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
Ons complete reisverslag met foto's van Madeira.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je maar uit deze buurt blijft met je pulp van Pechtold.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef borisz het volgende:
*schopt* FFT figuurlijk
Op naar Santpoort-Noord om nog een uurtje te flyeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben fan van Saars oudershopen dat het lukt voor je pa!
Yeah!!! Gefeliciteerd!quote:
1 oktober dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef golfer het volgende:
Yeah!!! Gefeliciteerd!![]()
Wanneer ga je beginnen?
Hey, ik was aan het werk en zij moest een spoed-ok doenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
Ja, ik dacht...ik kan al die ontzettend mooi staande kleren wel kopen - maar ik ga het nooit dragenquote:
Metquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |