Vind dat ook niet ernstig, ongepoetste afgetrapte schoenen wel, dat is desintressequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namen
Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok. Volgens mij ben je maar heel kort werkloos gewenst wat zeldzaam is in deze tijden
Splinternieuwe C&A kostuums erbij waarvan sommige de zakken nog niet los getornd hadden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook wel eens jonge jongens gehad op gesprek die de vouwen van nieuw nog in hun overhemd hadden?
Zo schattig
Precies. Ik zie dat soort dingen vaak ook wel, maar het heeft nog nooit een doorslaggevende rol in mijn eindoordeel gespeeld. Mensen die het echt heel bont maken qua foute kleding blijken in het gesprek in mijn ervaring ook echt geen benul te hebben waar ze terecht komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een teken dat ze het allemaal heel serieus namen
Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef TAV74 het volgende:
Met Lein's goede voorbeeld als inspiratiebron mag ik inmiddels donderdag voor mijn 2e gesprek (dag verplaatst). Misschien moet ik hier ook maar even kledingadvies vragen, succes gegarandeerd![]()
Mooi he!quote:
Oh dat valt nog mee, gewoon een degelijke sneaker. Kan veeeeeeel lelijker hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi he!
De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Maar het loopt wel lekker.
Oh maar dat zijn sportschoenachtigen, niet eens zo lelijk! (vind ik danquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi he!
De degelijke ende lelijke aanwinst van mij http://ecx.images-amazon.com/images/I/519a20wUp0L._SX395_.jpg
Ik normaliter ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik nou de enige vent die zich haast nooit druk om kleding maakt?
De klassieke eccoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vreesde zo iets Ies: http://www.nelson.nl/scho(...)co-veterschoenen.jpg
Die Ecco's heeft Pee toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vreesde zo iets Ies: http://www.nelson.nl/scho(...)co-veterschoenen.jpg
Da's toch niet zo lelijk? Valt mee hoor, nette stappers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mooi he!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Géén eenheidsworst! Zorg ervoor dat je gesprekpartner 's avonds bij het avondeten tegen z'n partner en kinderen niet úitgepraat raakt over jou![]()
Gezelligquote:
Zou wel fucking geniaal zijnquote:
Ja echt he...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De klassieke eccoWat een lelijke mormels zijn dat zeg.
Ja, maar jou staat ook alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik nou de enige vent die zich haast nooit druk om kleding maakt?
Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja 1 maand. Gelukkig werk ik in de zorg. Ik heb morgen nog een afspraak voor een meeloopdagje af te zeggen, en het uitzendbureau zal ik ook verwittigen dat hun diensten niet meer nodig zijn.
Heb je die niet meer dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he...
Ik vind het trouwens wel grappig.. ik heb me dus een paar jaar geleden de schompes gezocht naar korte cowboy-achtige laarsjes. Toen kwam ik dus met die Wolkies thuis. En wat is nu in de mode en waar struikel je deze herfst over??? Precies..Maar goed, kijken of ik nog een paar kan scoren, zag al wel leuke in het dorp voor niet al te veel geld
Opgelopen.. Die konden écht niet meer. Ze zaten zo lekker dat ik ze dus echt elke dag aanhad, 1,5 jaar lang of zo. Nu zijn ze op.. (ze staan er nog wel btw.. moet toch eens kijken of ze nog op te lappen zijn maar ik vrees het ergste)quote:
Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
. (ze staan er nog wel btw..)
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders oogt de Marcos collectie niet indrukwekkend genoeg
Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliepquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ja, ik zag inderdaad als er vacatures waren voornamelijk vacatures in de zorg of als vrachtwagenchauffeur... Beide dingen kan ik écht écht niet. Oh en uzb's bellen soms vanzelf wel om te vragen of je al een baan hebt, of ze bellen niet. Je hoeft ze niet te bellen hoor, tenzij ze waanzinnig veel voor je hebben gezocht.
Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Jammer is dat. Dat had ik ook met bruine cowboyachtigenZelfs nog 2X naar de schoenmaker tot het echt niet meer kon.
Ok ja dan is het wel netjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had afgesproken om door te geven hoe de sollicitatie verliep
Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vindquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit 3 seizoenen achter elkaar exact dezelfde schoen gekochtOmdat ie zo lekker liep en goedkoop was.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat ken ik! Ik heb de Teva Kayenta in 2 kleuren gekocht omdat ik ze zo leuk vond/vind
En ze zitten lekker uiteraard. En van het paar wat ik het eerste kocht is inmiddels de zool stuk aan het gaan dus ik mag gaan vervangen volgende zomerquote:
Heb ik sandalen? Dat zijn toch gewoon Birckenstocks?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Lein heeft van die leuke sandalen, zoiets wil ik volgend zomer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |