Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werken
Neem even een banaan of zo mee op de fiets!
quote:
Goed, hierna ga ik maar even douchen en me omkleden, want dit is niet prettig om te lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was er erg blij mee, een van de jongens had gisteren een rotte whopper gegeten en werd brakend en diarrerend wakker.
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te etenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In Amerika had hij nooit meer hoeven te werken
Waarom verbaast mij dat nou niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had t van een big tasty een keer maar dat heeft me er niet van weerhouden t niet meer te eten.
We blijven nog even voor je doorduimen.!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Das snel! Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm net sollicitatiegesprek gehad, ik word vandaag nog gebeld of ik het ga worden. Heb er wel een erg goed gevoel over, maar je weet t nooit zeker natuurlijk. Fingers crossed!
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
We blijven nog even voor je doorduimen.!
Mag ik weten welke functie en waar? (kan ook per PM).
Crossed. Hardstikke strakquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van allesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, graag alsjeblieft dankjewel. Per DM is vast ook goed?
*zucht* ik spring nog even op de fiets
Ik hoop het ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat zal jij vanavond doodmoe zijn van alles
Mooie foto's! Prachtige uitzichtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
Ons complete reisverslag met foto's van Madeira.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je maar uit deze buurt blijft met je pulp van Pechtold.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef borisz het volgende:
*schopt* FFT figuurlijk
Op naar Santpoort-Noord om nog een uurtje te flyeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben fan van Saars oudershopen dat het lukt voor je pa!
Yeah!!! Gefeliciteerd!quote:
1 oktober dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef golfer het volgende:
Yeah!!! Gefeliciteerd!![]()
Wanneer ga je beginnen?
Hey, ik was aan het werk en zij moest een spoed-ok doenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben blij verrast, maar het is wel terecht dat ik de job heb want ik ben leuk,En zo blij
Per 1 oktober beginnen, 36 uur
Ja, ik dacht...ik kan al die ontzettend mooi staande kleren wel kopen - maar ik ga het nooit dragenquote:
Metquote:
Dit klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Vork het volgende:
Sja, ik weet niet in hoeverre er controle is. Hoe ze überhaupt controleren, of ze wel controleren. Helemaal nu ze weten wat ik wou gaan doen en waar en daar dus geen toestemming voor geven (ik voel me dus nu ook net een jaar of 12, ik mag iets niet), vertrouw ik dat toch niet helemaal.
En als je de hele dag twittert en facebookt terwijl je heavy metal luistert dan kan je natuurlijk niet solliciterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
MrLie heeft wel eens een ll gesnapt die 'ziek' was, maar niet op Twitterquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of misschien hippe sociale media controle, dat ze je Facebook, Twitter en Fok! in de gaten houden
En op Last.fm kijken welke muziek je aan het luisteren bent.
't Is toch ook te achterlijk voor woorden, dit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein!
Ik krijg geen toestemming van het UWV om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ookal is het een tijdelijk project met maatschappelijk belang en een perfecte plek voor mij om te netwerken en om uiteindelijk wel aan werk te komen. Nee volgens het UWV is dat net een dienstverband. Ik moet dus gewoon twee dagen op de bank gaan liggen en er een keer per week een kansloze brief uitsturen, dan zijn ze tevreden, maar kansen willen vergroten, of überhaupt iets doen naast het sturen van brieven, dat lijkt teveel op werken en dat mag niet.![]()
Dit was de eerste en absoluut ook de laatste keer dat ik het UWV ooit nog iets laat weten. ze krijgen netjes bericht van een wekelijkse van mij apart fictieve brief. Ik leg wel een pop op de bank neer ofzo. Vanaf nu ga ik verdomme gewoon mijn kansen voor vergroten en daar kan ik het liefst zo min mogelijk UWV bij gebruiken. We zien wel wat er gebeurd. Zelden zo'n logge, trage en vooral tegenwerkende instantie meegemaakt als het UWV, waar ze ik weet niet wat aan het doen zijn. In ieder geval geen mensen aan werk helpen, zover is duidelijk.
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober startenquote:
Het colbertje van gister?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb de baan gekregen. 1 oktober starten
Oh en uiteindelijk droeg ik: donkerblauwe jeans, paarse pumps, blokjes bloesje en een zwart colbertje.
Nee want gister was geen colbertje maar een bloesje met wat 'lawaai' aan de voorkant. Het was een gewoon zwart getailleerd jasje.quote:
Jij bent trouwens best een zak patat. Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet een vreugdedansje voor lein
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best een zak patat.
ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..quote:Als je had terug gelezen, had je het al geweten. Luie vlegel!
[CUL Slow Chat] Kleding enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Goudbruin, iedereen vind me lekker en ik word graag met mayonaise volgekwakt?
ik heb zelfs gezocht met control f en je naam, vond niets en stelde daarom maar de vraag..
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...quote:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa...
Ben je boos op me vanwege mijn opmerking over je kleding?
Zoals je zelf zo goed kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, ik ben er niet boos (meer) om. Wel vond ik het erg ontactisch, en zou ik je willen adviseren om in het vervolg zulks mededelingen een beetje te verpakken in lieve woordjes en aandoenlijke omschrijvingen. Jeweets, om de tere vrouwenziel te sparen.
Grote bek, klein hartjequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.
Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grijnsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb ik toch een lousy supermarkt. Op maandag en dinsdag kipfilet in de reclame. Zowel gisteren als vanavond geen onsje kipfilet in de winkel te vinden
Het is nu een raar prutje geworden, mijn avondeten, maar wel lekker
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Oja voor diegene die zich afvroegen hoe het met het solliciteren van mijn ouders gaat.Top! Is de bedoeling dat je vader uiteindelijk weer betaald werk gaat doen? Neem aan dat ze het met min. 8 betaalde uren niet gaan redden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girlquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Aldus de oh zo gevoelige en elk woord op een weegschaaltje leggende tactica herselve.
Niet slechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
GrijnsWe 'moeten' van Zus
en Zwager
op hun kosten uit eten vandaag
Zwaar vervelendquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en Zwager
He, wat vervelend nou weer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
en Zwager
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat iemand met jouw geweldige figuur veel veel betere kleding kan verdragen dan iets wat er uitziet dan de buurvrouw van Frans Bauer. Je doet jezelf tekort.
Is dit een goede mix van kritiek en lieve woordjes?
Je hebt wat ik op de fotos zo zie een lijf waar veel vrouwen een moord, wat zeg ik 6 moorden voor zouden begaan, maar je verpakt het zo goedkoop.
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?quote:
Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Leinquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
Je moet niet zo kritisch zijn op je lijf, maar op je kledingsmaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het oogt op de foto's slanker dan in mijn hoofd, maar deze vorm van vleierij zal bij veel vrouwen het rood naar de wangen jagenHet is heel erg lief zo.
Ik ben van huis uit niet trashy hoor! Papa is dokter, moeder verpleegkundige. Legio dokters in de ouderlijke vriendenkring. Veel mensen met poen. Ik heb altijd alles bezeten wat mijn hartje begeerde. Geen gouden kooi maar wel een gouden lepeltje in de mondquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
You can take the girl out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the girl
Jammer dat het haar niet vuurspugend op de kast jaagtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo ongelofelijk niet van toepassing op Lein
Mijn contract werd niet verlengd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow! Van harte! Was je eigenlijk bij je vorige baan weggegaan of werd je contract niet verlengd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |