Ook leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lichte panty keuze goed idee.
Lein kan ook altijd nog witte pumps, jeans en een blouse aandoen.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel leuk
quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook leukPersoonlijk (he Steer
) zou ik me daar een stuk fijner in voelen zelfs.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afgaand op de e-mail waarin in uitgenodigd ben (zie spoiler), verwacht ik absoluut een Sun of TAV, en geen Piet.Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Precies. In mijn vakgebied is het volledig geaccepteerd om op deze jueweeltjes rond te wandelen. Je zou als volwassene toch haast afgeschoten moeten worden als je zoiets in het openbaar draagt
[ afbeelding ]Ik zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Behalve de jouW-foutjes vind ik het een aangenaam bericht inderdaad. Een hele prettige eerste indruk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef TAV74 het volgende:
Deze uitnodiging laat duidelijk genoeg zien in welke cultuur je terecht komt daarIk zou hier als sollicitant wel blij van worden geloof ik.
Volledig eens met spuit elf :-)quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
Oké, dan nog even de mening van een nogal ervaren recruiter/consultant/sollicitatiegesprekkenvoerder.
Kleding: draag iets scchoons zonder scheuren en vlekken wat je comfortabel zit en waar je jezelf in bent. Te veel opgedirkt leidt jou en de ander af van de inhoud.
Nette blouse, broek etc.
Geen witte schoenen, maar als je daar lekker op loopt wel gewoon sneakers.
Je solliciteert op een verpleegkundige-functie en niet als directiesecretaresse.
Verder gewoon Lein zijn en je niet mooie of beter voordoen dan je bent. Je bent nou eenmaal eigenwijs en als ze daar pas later in je proeftijd achter komen heb je jezelf anders voorgedaan dan je bent in een sollicitatiegesprek. (overigens prikt een ervaren recruiter daar zo doorheen).
/spuitelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Goezo en je gaat gewoon die baan krijgen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook besloten gewoon lekker mezelf te zijn. Dus doe gewoon een (linnen) broek met leuk shirt aan. Misschien een ietsiepietsie make-up voor de verandering en leuke oorbellen. Ik moet me vooral nog steeds mezelf voelenIk heb bijv. een aantal zeer nette kleren die ik (serieus) nog nooit heb gedragen.
Ze zijn gek als ze je niet willen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Anders ik welIk weet niet zo goed wat ik moet als ze me niet willen
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Vind ik (serieus voor een keer) ook! Maar nu moet ik ze daar nog van overtuigen natuurlijk. Een niet afgeronde opleiding (die maar weinig mensen uiteindelijk niet afronden) en een groot gat in mijn CV. Ik moet bijna al gaan benoemen dat ik een depressie heb gehad, maar hoe overtuig ik ze daarna dat dat toen was en dat ik nu absoluut iemand anders ben.
Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
Door jezelf te blijven en gewoon eerlijk de omstandigheden te melden van die dip, die voornamelijk niet werkgerelateerd was.
Helemaal medisch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie referenties willen helpen van waar je nu werkt
En is je nieuwe baan administratief of semi-medisch?
Dus geen gat!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb er geen dag werk om gemist! Heb juist heel veel extra gewerkt in die periode (blij dat ik niet thuis hoefde te zijn).
Lukt vast als ie geen kostuum/pakje aantrekt en gewoon zichzelf is, qua kleding.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein en Isa gaan een nieuwe baan krijgen in dit topic en in het volgende topic Steer
Ha Isaquote:
Had gekund jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:11 schreef Isabeau het volgende:
lol dat meen je niet! Had je even gezellig met mij kunnen bellen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voerenMet mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system
Anyway, koffie voor jou, slaap voor mij.
Je bent ook nog gewoon werkloos?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Grumble. Werkloos zijn is écht niet je dat. Ik moet invallen voor een zieke koerier. Ja, ok, het is maar 1 ritje maar het is pokkeweer, ik heb brak geslapen en van het idee te ontbijten moet ik bijna braken. Fietsen op een lege maag dus![]()
![]()
Slaap lekker Isa
Jaja vanmiddag sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent ook nog gewoon werkloos?Dat had ik even gemist geloof ik. Sterkte en succes!
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werkenquote:
Mooi hequote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[Showcase] Noorwegen
Ik wil ook als ik dit zo zie
Idemquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Lein
en Isaben benieuwd naar je beoogde baan
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Nu lijkt het net of ik een elitaire lalala ben waar je per se interessante gesprekken mee moet voerenMet mij kan je ook over het weer lullen hoor!! Bijvoorbeeld over het meso scale convective system
Anyway, koffie voor jou, slaap voor mij.
Ontbijtje erbij?!quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat was dat een heerlijk bedje in dit hotel
quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
![]()
Zojuist gemaakt door de chefkok himself. Scramled eggs met gebakken spek.
Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Hoe werkloos ben je als je nu gaat werken
Neem even een banaan of zo mee op de fiets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |