Is ook zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef andreas612 het volgende:
thxben het met je eens roodkapje maar dan zou ik iets van 4 topics moeten gaan maken
Vet! En met wat voor auto hebben jullie gereisd? (vanuit NL trouwens of daar gehuurd?)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef andreas612 het volgende:
max snelheid is ca 60/70 op die wegen, 't zijn goede wegen maar erg bochtig, daarbij zijn de tunnels slecht verlicht. Vanuit oslo naar hemsedalen duurde zo'n 7 uur, wel met een paar tussenstops.. moet je zelf maar ff op maps beoordelen of je hemsedal noordelijk genoeg vindt
Vanuit Hemsedal naar Runde was btw wel goed lange rit, maar uiteindelijk de moeite waard
Runde
Op veel wegen mag je ook wel 80 (afgewisseld met zones van 60/70), maar de meeste toeristen durven dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef andreas612 het volgende:
max snelheid is ca 60/70 op die wegen, 't zijn goede wegen maar erg bochtig, daarbij zijn de tunnels slecht verlicht. Vanuit oslo naar hemsedalen duurde zo'n 7 uur, wel met een paar tussenstops.. moet je zelf maar ff op maps beoordelen of je hemsedal noordelijk genoeg vindt
Vanuit Hemsedal naar Runde was btw wel goed lange rit, maar uiteindelijk de moeite waard
Runde
die kaldekloven is opzich goed te doen, maar met 10kg aan bende op je rug was het toch een beetje een suicide pogingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Leuk he, die papegaaiduikers? Ik ben in juni 2 dagen op Runde geweest. Ben 1 avond naar Lundeura gelopen, waar alle fotografen naartoe gaan, en 1 avond steil naar beneden richting Kaldekloven gelopen. Daar zag je ze op 1 meter afstand op ooghoogte zitten.
[ afbeelding ]
Ja, dat klopt wel. Ik had alleen m'n eos40d en m'n 70-200 bij en zelfs dan vond ik het geen prettige afdaling.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die kaldekloven is opzich goed te doen, maar met 10kg aan bende op je rug was het toch een beetje een suicide poging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |