quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Mwohquote:
Joa dat hej mooi doan! Nu nog de link naar het vorige topic.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MwohIk wilde sowieso ff aan de OP rommelen (teamfoto, selectie, etc)
Donequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joa dat hej mooi doan! Nu nog de link naar het vorige topic.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef June. het volgende:
Fer doet het wel goed bij het NL elftal
Iddquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Fer met knieblessure afgehaakt bij Oranje
Willem II uit, altijd lastigquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd
Gelukkig hebben we een brede selectie, dus het is opzich wel op te vangen met Guti - Brama - Janssen/iemand anders.
Als VVV thuis al lastig isquote:
Slimmigheidje van Stevie Mac. Je beste speler een weekje rust geven. Ga er maar vanuit dat hij tegen Hannover gewoon in de basis staat. Willem II rol je ook wel op met Landzaat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Fer met knieblessure afgehaakt bij Oranje
Mwa... ik zie liever niet het trio Wisgerhof-Brama-Landzaat in de basis staan... dat is pas écht vertragenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Slimmigheidje van Stevie Mac. Je beste speler een weekje rust geven. Ga er maar vanuit dat hij tegen Hannover gewoon in de basis staat. Willem II rol je ook wel op met Landzaat.
Sowieso een saai weekend. Kut interlandsquote:
Nee naar Oranje (serieus).quote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef The_Groove het volgende:
Is de medische staf van Ajax naar Twente gegaan ofzo ?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Slimmigheidje van Stevie Mac. Je beste speler een weekje rust geven. Ga er maar vanuit dat hij tegen Hannover gewoon in de basis staat. Willem II rol je ook wel op met Landzaat.
Ferschrikkelijk jaquote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
mist wel wat belangrijke wedstrijden die fer.
ook geopereerd aan de meniscusquote:
Dit dan maar?quote:Tadic - Casta - Gyasi
Janssen - Guti - Brama
Schilder - Braafheid - Wisgerhof - Rosales
Mihaylov
Braafheid als cv?quote:
Lijkt me ook beter, Braafheid dan links back en Schilder ergens in de 70ste minuut inbrengen om het middenveld een nieuwe impuls te geven. Hij zal zich daar ook wel willen bewijzen bovendien.quote:
Boyata?quote:[img]http://i
.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dan maar?
meer vertrouwen in Braafheid linksback dan Schilder?quote:Op maandag 10 september 2012 21:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter, Braafheid dan links back en Schilder ergens in de 70ste minuut inbrengen om het middenveld een nieuwe impuls te geven. Hij zal zich daar ook wel willen bewijzen bovendien.
Ja, hij zal het voetballen toch niet verleerd zijnquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer vertrouwen in Braafheid linksback dan Schilder?
mag hopen van nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja, hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn
Dit. Dan win je zelfs niet van Willem IIquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Stefanovich het volgende:
AUB niet Bengtsson en Wisgerhof samen achterin... beide kunnen niet opbouwen, dan gaat het echt in een tergend langzaam tempo.
Lijkt me wel het meest waarschijnlijk voor aankomend weekend..quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Stefanovich het volgende:
AUB niet Bengtsson en Wisgerhof samen achterin... beide kunnen niet opbouwen, dan gaat het echt in een tergend langzaam tempo.
Nope.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe doet John het trouwens bij Benfica?
Heeft ie al wat minuten gemaakt?
quote:Leroy Fer is door een operatie aan zijn meniscus twee maanden niet beschikbaar voor FC Twente. De middenvelder liep de blessure vrijdag op in de WK-kwalificatiewedstrijd van Oranje tegen Turkije.
Fer, die in de rust Jordy Clasie verving, raakte in de zestigste minuut van het treffen geblesseerd. "Ik blokte een bal, maar ik had direct het gevoel dat ik wel kon doorspelen. Dus ik ben gewoon door gegaan. Na de wedstrijd werd mijn knie helemaal dik en wist ik dat het niet goed zat", vertelt hij aan FC Twente TV.
De kwetsuur komt op een ongelukkig moment voor Fer, die uitstekend op dreef was. In de eerste vier Eredivisie-speelronden scoorde hij driemaal. "Het ging net zo goed bij Twente en Oranje. De bondscoach zei na de wedstrijd tegen Turkije dat een basisplaats lonkte, dan is het extra zuur dat je geblesseerd raakt.”
Bij FC Twente zijn ook ook Andreas Bjelland, Dmitri Bulykin, Douglas en Nacer Chadli door blessures uitgeschakeld. "Gewoon pech'', vervolgt Fer. "Gelukkig hebben we een goede en brede selectie. Andere jongens gaan dit opvangen."
Fer denkt een kleine twee maanden nodig te hebben voor zijn herstel. “Daar moet ik op mikken. Het is ook afhankelijk van het vocht in mijn knie. Ik moet veel koelen en dan komt het wel goed", besluit hij. "Ik kan niet wachten om weer op het veld te staan."
Ene site heeft het over supertalent en andere site over talent, ben benieuwdquote:FC Twente wil het Ghanese talent Eghan Shadrach snel vastleggen. De zeventienjarige stagiair heeft een goede indruk achtergelaten. De komst van Sheldon Bateau gaat niet door.
Shadrach heeft al meerdere proefperiodes achter de rug en van beide kanten is de intentie uitgesproken een verbintenis aan te gaan. Dat weet De Telegraaf woensdag te melden. De middenvelder komt van buiten de EU, maar omdat hij nog geen 21 is, hoeft Twente hem niet meer te geven dan 229.000 euro.
Dat kan niet gezegd worden van tester Bateau. De verdediger uit Trinidad en Tobago is 21 en moet daarom minimaal 458.000 euro verdienen. Ondanks dat de technische mensen overtuigd waren van zijn kwaliteiten, gaat een permanent verblijf niet door. Bateau heeft nu ook een aanbieding uit België.
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijdquote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ene site heeft het over supertalent en andere site of talent, ben benieuwd
229.000 op je 18equote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijd
ja, dat van mij ookquote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijd
mooi. ik dacht dat hij deze wedstrijd nog zou missen.quote:
quote:FC Twente Andrej Rendla (knie), Andreas Bjelland (voet), Leroy Fer en Dmitry Bulykin (beiden knie).
Als die zich gaat ontwikkelen dan gaat hij echt belangrijk worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Ascendancy het volgende:
Hopelijk ook Gutierrez in de basis.
Met Castaignos in de spits heb je dan 3 aanvallende spelers, met geweldige techniek en veel creativiteit en een flexibele spits. Dat moet de verdediging van Willem II toch gewoon heel subtiel kapot spelen![]()
Sowieso is Gutierrez echt een geniale aankoop. 2.8 miljoen is een koopje voor zo'n speler
Maar wel 0-2quote:
Ja die eerste goal was mooi uitgevoetbalt. De tweede was slecht van W2quote:
Lalallalalalallaaaa Nacer Chadliiiii!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Chadli aan het warmlopen
En dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch mooi dat Twente een echte topclub in Nederland geworden is, ik herriner het me nog van een grijs Diekman stadion met sintelbaan en spelers als Boerebach en Petrov![]()
Ajoupov, Ellerman, Karnebeek, De Witte, Kamphuisquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch mooi dat Twente een echte topclub in Nederland geworden is, ik herriner het me nog van een grijs Diekman stadion met sintelbaan en spelers als Boerebach en Petrov![]()
Janssen, Perezquote:
Scott Boothquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van der Paar, Booth, Bruggink, Hoogma, Van Halst, Ten Hag, Ten Caat, Ter Avest
Och ja Kenneth. Top vent. Janssen met zijn fenomenale pass!quote:
Scott Booth was m'n held in die periodequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:11 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Scott Booth![]()
Heubach toen met z'n geblondeerde korte haar
Boerebach die ging keepen tegen Ado ofzo omdat Boschker rood kreeg en de bal nog bijna hadquote:
Daar zit een goeie rib-housequote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Shivo het volgende:
Die heeft heel lang bij mij in de straat gewoond, in Boekelo.
Topaasstraat hierquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef tcr het volgende:
[..]
Mwauh valt me tegen, maar Boekelo is welMijn kindertijd bevond zich aan de Robijnstraat
.
quote:FC Twente stapt naar de rechter
dinsdag, 18 september, 2012 - 06:30 (bron TCT)
ENSCHEDE – FC Twente gaat een kort geding aanspannen tegen de KNVB. De Enschedese club legt zich niet neer bij de uitspraak van de bond, waardoor voetballer Marc Langeveld dit seizoen niet in actie mag komen.
De zaak Langeveld sleept zich al een tijdje voort. Twente nam de speler deze zomer over van topklasser Katwijk en stalde hem vervolgens op huurbasis bij eerstedivisionist AGOVV. In het traject dat daarna volgde ging het mis door een communicatiefout.
Volgens Twente is het overschrijvingsformulier vervolgens AGOVV gestuurd en die club zou Langeveld dan officieel aanmelden bij de bond. Maar bij AGOVV zeggen ze dat de papieren van Twente nooit zijn aangekomen. Omdat de speler buiten zijn schuld niet in actie kon komen, heeft Twente om dispensatie gevraagd, maar dat verzoek heeft de bond afgewezen. Daarom stapt de Enschedese club nu naar de rechter, omdat Langeveld ‘het recht op arbeid wordt ontnomen’
quote:Das Video auf der Twente-Homepage ist wirklich mal ein schönes Zeichen und ein Beweis dafür, dass die Holländer oftmals den richtigen Ton treffen und ein weltoffenes und tolerantes, denkendes Völkchen sind. ... Arnold Bruggink - der uns allen ja immer sehr sympathisch war - gibt in der Rückschau einen sehr ehrlichen Einblick in sein Fühlen in seinen letzten Monaten für 96. Das ist im Ganzen eine sehr würdige und respektvolle Vorstellung unseres Lieblingsvereins - und könnte die Jungs von 96-TV inspirieren, etwas Ähnliches zu versuchen.
Ten eerste zijn Nederlanders nogal jaloers op de rest van de wereld.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Moody het volgende:
Je mag zeggen over Duitsers wat je wil, maar ik vind ze (in ieder geval op fora) vele malen sympathieker en respectvoller dan de meeste Nederlandse fans.
Blader voor de gein het topic over Twente op het Hannover forum eens door:
http://forum.hannover96.de/viewtopic.php?f=22&t=23522
We hebben het hier over Hannover '96, een club met een groter stadion, grotere begroting en een vergelijkbaar aanzien in Europa dan Twente.
Voorbeeld van een post:
[..]
dat is toch vaak niet zo'n slimme zet? Als voetballer of club is het niet zo slim om buiten de voetbalbond naar de rechter te stappenquote:
Tsjah, als Twente en de KNVB uitgesproken zijn met elkaar en het niet eens kunnen worden dan moet je verder kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:07 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is toch vaak niet zo'n slimme zet? Als voetballer of club is het niet zo slim om buiten de voetbalbond naar de rechter te stappen
De FIFA is er echt enorm streng in, dat moet via CAS anders heb je zware gevolgenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, als Twente en de KNVB uitgesproken zijn met elkaar en het niet eens kunnen worden dan moet je verder kijken.
Zijn het nu 'Hannover' of 'Twente'-fans???quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Ties02 het volgende:
'rellen'paar stoeltjes omver en wat gele hesjes
Nja een orderlijke sfeer zou ik het ook niet willen noemen he.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Ties02 het volgende:
'rellen'paar stoeltjes omver en wat gele hesjes
Zo een aanpak zou inderdaad het meest effectief zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dit gaat al veel te ver. Gewoon oppakken, stadionverbod en meldplicht voor tien jaar.
Ook wel een beetje pech af en toe...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Breekfast het volgende:
De tering, Van Persie op het EK was nog scherper dan Castaignos, belachelijke vertoning van hem vanavond als een spits.
Voor de rest onterecht en onnodig gelijkspel. Dit hadden we gewoon moeten winnen.
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:47 schreef Kreator het volgende:
Rosales...wat moet zo'n kneus bij Twente. Die heb ik nog nooit iets goed zien doen...
Wat niet?quote:
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechtsquote:
Soms heb je ook wat geluk nodigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechts![]()
Castaignos heeft wat recht te zetten aankomend weekend, klaar.
Tuurlijk! Maar wel kut dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef TwenteFC het volgende:
Resultaat is triest en we hebben ons zelf te kort gedaan.. maar zoals Twente in de 1e helft speelde tegen een club als Hannover is zeker niet verkeerd.
Gaat allemaal goed komen
Mwa, Boyata mag van mij nog even wennen hoor. Dit was pas zijn tweede invalbeurt? Luc mag daarentegen nog wel even prive training van Kluivert krijgen..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
They got a hannover ooohoooowooh, they have been drinkin to much for shuuuuure.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:51 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
Elke keer als Rosales de bal kreeg, kwam er een onmogelijke pass, waardoor er gelijk gevaar ontstond. Als je er op gaat letten is het echt heel dramatisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig valt blessure van Schilder mee, nu zondag maar weer knallen
Godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bij
maar ondanks dat hij er niet bij is gaan we 3 punten pakken tegen SC Heerenveenquote:
Linkje aub?quote:
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevondenquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Momo... het volgende:
Hier is de stream echt irritant, hele tijd haperen.
13th op mn mobiel doet het prima!quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Had ik net ook ja, nu doet hij weer normaal. Hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..
Als het tegenover McClaren was vanwege het late wisselen van Castaignos dan kan ik het begrijpen, zat me er zelf ook aan te irriteren.
En daar moet je ook van winnen, iets wat de traditionele top 3 niet heeft laten zienquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Twente heeft gespeeld tegen de nrs 10, 11, 13, 15, 16, 17
Vind dit niet echt terechtquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Klopt, dan waren we vast wel met 4 of 5-0 van het veld gestaptquote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Hadden we vandaag schilder bjelland fer en bulykin erbij gehad was het waarschijnlijk compleet anders gegaan.
Wtf.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef TwenteFC het volgende:
Twente begint nu ook onzinnige stadionverboden uit te delen, een leeg bekertje de gracht in gooien = stadionverbod.
Tegen Hannover heeft hij ook slecht gewisseld trouwens.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..
Als het tegenover McClaren was vanwege het late wisselen van Castaignos dan kan ik het begrijpen, zat me er zelf ook aan te irriteren.
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.quote:
Sodeju kinderachtig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.
Pfff lulligquote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.
Schijnbaar niet, hij gooide een beker de gracht in en er kwamen direct stewards bij hem.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff lullig
is wel erg selectief dan, wordt elke wedstrijd van alles gegooid in de gracht.. zolang het niet op het veld komt mag dat gewoon toch?
ALLES IST VERBOTEN! ORDNUNG MUSS SEIN!quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar zit het afvoerputje van de voetbal 'kenners'quote:Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker wel, dat gejammer hier: Uitslagen Eredivisie 23/09/2012
Stinho, jij hierquote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zit het afvoerputje van de voetbal 'kenners'
x2quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk 18 uit 6, al worden de komende twee competitie wedstrijden pas echte testcases.
zij staan natuurlijk mede zo laag omdat ze verloren hebben van twentequote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:Castaignos: bij elke misser fluit het publiek
Luc Castaignos kende zondagmiddag een ongelukkige wedstrijd tegen SC Heerenveen. De negentienjarige spits werkte hard voor het team, maar kwam net als tegen Hannover 96 niet tot scoren.
Castaignos baalt van de gemiste kansen, maar gaat er niet anders door spelen. "Ik kijk eerst naar het team, dan kom ik", zei Castaignos na afloop. "En dan komen die doelpunten wel vanzelf."
"Nu loopt het even niet, bij mijzelf dan", vervolgt Castaignos. "De doelpunten komen niet. Maar bij het team wel. We pakken de drie punten. Het zijn drukke weken, maar als je goed je herstel pakt moet dat lukken. We zien wel hoeveel ik er in schop."
Na een aantal gemiste kansen viel zelfs een fluitconcert Castaignos ten deel. "Bij elke misser fluit het publiek", reageert hij nuchter. "Ik kan me ergeren, ik kan er van alles mee doen. Maar ik blijf hard doorwerken, het team staat voorop. Het doet me niet zoveel, ik ben het fluiten wel gewend, denk ik."
Was daar uberhaupt al sprake van of is het gewoon gebaseerd op een uitspraak van Tadic?quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef ch0c0mel het volgende:
Djuricic zou wel heel ziek zijn bij onze FC
Uitspraak Tadic.quote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was daar uberhaupt al sprake van of is het gewoon gebaseerd op een uitspraak van Tadic?
quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef ch0c0mel het volgende:
Djuricic zou wel heel ziek zijn bij onze FC
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die hun eigen spelers uitfluitenquote:
Fer zou ik niet op rekenen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Die Joshua John doet het goed bij Nordsjaelland. Volgend jaar maar hier houden lijkt me![]()
En tegen ajax moet winnen er zeker inzitten. Zeker als Blind tegenover Tadic komt te staan krijg je zeeën van ruimte. Zijn Fer en Schilder er dan alweer bij?
Ola op de tribune...Luuk 1x en 1 assist in 7 wedstrijden (BL,CL,Beker)quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Fer zou ik niet op rekenen.
En hoe doen Luuk de Jong en Ola John het eigenlijk?
Tja, niet geleerd van de fouten van z'n grote broer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef June. het volgende:
Echt zo zonde dan van Ola, een beetje "I told you so" verhaal.
En steeds maar weer herhalen in interviews hoe zijn broer hem gewaarschuwd heeft voor domme zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, niet geleerd van de fouten van z'n grote broer.
Okee, Schilder is mooi. Hoop wel hem als linksback en dan Gutierrez en Janssen in de basis.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij komt Ajax te vroeg voor Fer, maar Schilder is er meen ik wel weer bij
en leuk die uitspraak van Tadic, maar we hebben volgens mij gewoonweg geen plek voor Djuricic
x2quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ola is inderdaad zonde. Gewoon dom. Half jaar in de basis door blessures, waarbij je 3 wedstrijdjes goede acties maakt en dan direct weggaanZeker als je broer ook al keihard gefaalt heeft door zulke domme zetten
Dus het komt door jou?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef Ties02 het volgende:
Zin aan zaterdag!
Ben nu 3× meegeweest naar de Arena en telkens verloren.. ook toen de kampioenswedstrijdtrauma's man
deze keer blijf ik mooi thuis, brengt vast geluk
Kan het wel begrijpen eigenlijk.quote:[img]i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Spatzmann het volgende:
Ik hoor net een interessant gerucht: Slagerij `peters gaat de catering ook op de tweede ring doen van de veste. Fc Twente stoot alles af ivm kwaliteitsproblemen.
Heb helaas net voor de zomer nog gehoord dat Twente zeer 'content' was over de huidige verdeling en ben er dus bang voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit gerucht gaat al langer maar moet het nog maar zien
Zou wel top zijn
AZ thuis is wel weer net na een Europese wedstijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Ben echt benieuwd komende zaterdag.
Als we die zouden winnen slaan we een mooie slag. Verliezen zou geen ramp zijn maar is natuurlijk wel zonde. AZ Thuis moet wel te pakken zijn, zeker als je kijkt hoe zij dit weekend speelden
Alleenrecht voor E! Live en die kiezen voor wat 'aantrekkelijker' wedstrijden.quote:
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens, maar vergt veel tijd/geld en moeite, helaas geen kwestie van 'tribunes neergooien'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Lijkt me echt prachtig als ze die grachten dichtgooien (engelse stijl)
Arena stijl dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleenrecht voor E! Live en die kiezen voor wat 'aantrekkelijker' wedstrijden.
[..]
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens, maar vergt veel tijd/geld en moeite, helaas geen kwestie van 'tribunes neergooien'.
Daar is ook gewoon een gracht, zit je als supporter (korte zijdes) nog verder van het spelquote:
Ja maar ze kunnen wel tribune over de gracht maken toch? Iig in de hoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar is ook gewoon een gracht, zit je als supporter (korte zijdes) nog verder van het spel
vind zoals feyenoord het heeft prachtig
Gaan er bij deze optie geen plekken verloren? Ineens moeten er dan ingangen komen op tribune-hoogte waar voorheen mensen zaten? Zijn hier tekeningen vanquote:
Kunnen de fluiters mooi het stadion uit, stelletje debielenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Gaan er bij deze optie geen plekken verloren?
Ze zouden er theoretisch een tribune overheen kunnen maken, maar ik weet niet waar je dan alle mensen wilt laten staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen wel tribune over de gracht maken toch? Iig in de hoeken.
Idd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze zouden er theoretisch een tribune overheen kunnen maken, maar ik weet niet waar je dan alle mensen wilt laten staan.
Als ik nu onder vak 102-106 sta (onder rij 1) dan zit er misschien nog een meter ruimte? (3 meter vanaf de vloer?) dan kunnen ze dus nog een rij of 3 naar beneden voordat het te laag word.
Dus heb geen idee wat de bedoeling is.
Als ze het echt engels willen maken, moet het veld omlaag en de tribune tot aan de vloer. Dit zal niet gebeuren.
Dit HOEFT niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef Mdrop het volgende:
Het echte probleem wat ook direct de grootste kostenpost is zijn de noodwegen, wanneer de gracht dicht gaat dan MOETEN de nooduitgangen naar boven. Dit betekent dat er volledige gangen in de huidige tribunes gemaakt moeten worden, dit verklaard dus ook direct de beraamde 8 á 9 miljoen.
Voor zover ik het snapte toen het uitgelegd werd bij Twente is het VERPLICHT om bij de aantallen die op de tribunes bij Twente plaats kunnen nemen het noodzakelijk is om de nooduitgangen naar boven te verplaatsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef bambino het volgende:
Dit HOEFT niet.
In de hoek zit er een redelijk groot gat.
Als je die gaten open laat kun je door middel van een gang onder de huidige rij 1-2-3 een gang pad houden naar de hoeken.
De hoekvakken kunnen door middel van de huidige zijwaartse trappen naar de uitgang.
Wat wel een probleem veroorzaakt, is dat wanneer dit gebeurt en er is een ramp (brand instorting rellen etc) dat het niet mogelijk is voor mensen om snel uit het stadion te komen (de gang is dan te smal om alle vakken te evacueren). Dit is dus nooit mogelijk.
Met allermooiste zou zijn dat de hoeken ook vol worden gebouwd en als je dus op de middenstip zou staan je alleen stoelen zit PLUS gaten (zoals de huidige en oude hoofdtribune).
Door dit te doen bij de korte zijdes (en de hoekvakken) heb je zoveel mogelijk benut van je ruimte.
Dit gaat helaas wel ten koste van het huidige ROC achter Vak-P bijvoorbeeld.
Er zullen uitgangen moeten worden gecreëerd en dit zal dan nog duurder zijn (maar wel het mooiste).
Er is however nog 1 andere oplossing zoals jij ook zegt, dit is een gat maken zoals hoofdtribune op rij 22.
Hierdoor kun je toeschouwers naar de 3e verdieping begeleiden waarna je de trappen af moet voor de 2e ring.
Het probleem hiervan is dat je toeschouwers binnen op de 3e verdieping krijgt.
Er zijn tal van opties, helaas allemaal giga duur en sommige te gevaarlijk om te realiseren.
Doe maar effes wissele Pietertje!quote:'Ajax - FC Twente vraagt om een scheids als ik'
De KNVB heeft Pieter Vink als scheidsrechter aangewezen voor de topper tussen Ajax en FC Twente. De arbiter toonde zich verheugd met de aanstelling.
"Ik ben er hartstikke blij mee. Dit zijn wedstrijden waar druk op staat en daar houd ik van", vertelt hij. "Twee jaar geleden heb ik ook de fantastische ontknoping om het landskampioenschap in de ArenA mogen meemaken. Ajax-FC Twente en FC Twente-Ajax zijn de laatste jaren echte topduels.”
Vink floot maar liefst vijf van de zeven ontmoetingen tussen de topclubs. "Dat zou je de KNVB moeten vragen, maar ik neem aan dat het verleden meespeelt”, zegt hij. "Ajax en FC Twente zijn twee voetballende ploegen, die een hoog tempo hanteren. Ik sta wel bekend als een scheidsrechter die lekker mannelijk laat voetballen. Misschien vraagt dat duel om een scheids als ik.”
Hopen dat Ajax zich kapot gaat spelen bij Utrecht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Ben echt benieuwd komende zaterdag.
Als we die zouden winnen slaan we een mooie slag. Verliezen zou geen ramp zijn maar is natuurlijk wel zonde. AZ Thuis moet wel te pakken zijn, zeker als je kijkt hoe zij dit weekend speelden
x2. Twente kan het mooi rustig aan doen en heeft de halve basisselectie iig niet mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Hopen dat Ajax zich kapot gaat spelen bij Utrecht.
Het verschil bij de Kuip is dat als je onder de 1e ring loopt je nog iets van 8 meter boven je hebt ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor zover ik het snapte toen het uitgelegd werd bij Twente is het VERPLICHT om bij de aantallen die op de tribunes bij Twente plaats kunnen nemen het noodzakelijk is om de nooduitgangen naar boven te verplaatsen.
Vraag me niet hoe ze het dan bij de Kuip hebben kunnen doen, daar loop je wel onder de tribune door namelijk.
Ik zeg 0-5quote:
Krachten sparen, want zaterdag moeten we naar Amsterdamquote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Momo... het volgende:
Het klinkt niet of er veel pit in zit so far.
Niet zoveel kracht sparen , straks word het nog een verlenging zoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krachten sparen, want zaterdag moeten we naar Amsterdam
quote:
Daarom willen ze juist verlenging, 15 minuten goed spel in de officiele tijd is al niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef macca728 het volgende:
ja in plaats dat je 15 min vol speelt en vertrouwen tankt.
Op guti na geen basisspeler bij johquote:Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef macca728 het volgende:
ja in plaats dat je 15 min vol speelt en vertrouwen tankt.
Had Twente beter met 0-5 kunnen winnen ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben heeeel erg blij dat er geen verlenging komt maar ik vind het wel echt een beetje zielig, hij deed het zo goed van wat ze zeiden
Ach snel vergeten joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed voor het vertrouwen, tegen de amateurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |