Wat niet?quote:
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechtsquote:
Soms heb je ook wat geluk nodigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechts![]()
Castaignos heeft wat recht te zetten aankomend weekend, klaar.
Tuurlijk! Maar wel kut dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef TwenteFC het volgende:
Resultaat is triest en we hebben ons zelf te kort gedaan.. maar zoals Twente in de 1e helft speelde tegen een club als Hannover is zeker niet verkeerd.
Gaat allemaal goed komen
Mwa, Boyata mag van mij nog even wennen hoor. Dit was pas zijn tweede invalbeurt? Luc mag daarentegen nog wel even prive training van Kluivert krijgen..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
They got a hannover ooohoooowooh, they have been drinkin to much for shuuuuure.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:51 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
Elke keer als Rosales de bal kreeg, kwam er een onmogelijke pass, waardoor er gelijk gevaar ontstond. Als je er op gaat letten is het echt heel dramatisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig valt blessure van Schilder mee, nu zondag maar weer knallen
Godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bij
maar ondanks dat hij er niet bij is gaan we 3 punten pakken tegen SC Heerenveenquote:
Linkje aub?quote:
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevondenquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Momo... het volgende:
Hier is de stream echt irritant, hele tijd haperen.
13th op mn mobiel doet het prima!quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Had ik net ook ja, nu doet hij weer normaal. Hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..
Als het tegenover McClaren was vanwege het late wisselen van Castaignos dan kan ik het begrijpen, zat me er zelf ook aan te irriteren.
En daar moet je ook van winnen, iets wat de traditionele top 3 niet heeft laten zienquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Twente heeft gespeeld tegen de nrs 10, 11, 13, 15, 16, 17
Vind dit niet echt terechtquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Klopt, dan waren we vast wel met 4 of 5-0 van het veld gestaptquote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Hadden we vandaag schilder bjelland fer en bulykin erbij gehad was het waarschijnlijk compleet anders gegaan.
Wtf.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef TwenteFC het volgende:
Twente begint nu ook onzinnige stadionverboden uit te delen, een leeg bekertje de gracht in gooien = stadionverbod.
Tegen Hannover heeft hij ook slecht gewisseld trouwens.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..
Als het tegenover McClaren was vanwege het late wisselen van Castaignos dan kan ik het begrijpen, zat me er zelf ook aan te irriteren.
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.quote:
Sodeju kinderachtig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.
Pfff lulligquote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ze opgelegd door de KNVB omdat er tegen Ajax een aansteker was gegooid, een gooiende beweging maken is vanaf nu verboten.
Schijnbaar niet, hij gooide een beker de gracht in en er kwamen direct stewards bij hem.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff lullig
is wel erg selectief dan, wordt elke wedstrijd van alles gegooid in de gracht.. zolang het niet op het veld komt mag dat gewoon toch?
ALLES IST VERBOTEN! ORDNUNG MUSS SEIN!quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar zit het afvoerputje van de voetbal 'kenners'quote:Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker wel, dat gejammer hier: Uitslagen Eredivisie 23/09/2012
Stinho, jij hierquote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zit het afvoerputje van de voetbal 'kenners'
x2quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk 18 uit 6, al worden de komende twee competitie wedstrijden pas echte testcases.
zij staan natuurlijk mede zo laag omdat ze verloren hebben van twentequote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:Castaignos: bij elke misser fluit het publiek
Luc Castaignos kende zondagmiddag een ongelukkige wedstrijd tegen SC Heerenveen. De negentienjarige spits werkte hard voor het team, maar kwam net als tegen Hannover 96 niet tot scoren.
Castaignos baalt van de gemiste kansen, maar gaat er niet anders door spelen. "Ik kijk eerst naar het team, dan kom ik", zei Castaignos na afloop. "En dan komen die doelpunten wel vanzelf."
"Nu loopt het even niet, bij mijzelf dan", vervolgt Castaignos. "De doelpunten komen niet. Maar bij het team wel. We pakken de drie punten. Het zijn drukke weken, maar als je goed je herstel pakt moet dat lukken. We zien wel hoeveel ik er in schop."
Na een aantal gemiste kansen viel zelfs een fluitconcert Castaignos ten deel. "Bij elke misser fluit het publiek", reageert hij nuchter. "Ik kan me ergeren, ik kan er van alles mee doen. Maar ik blijf hard doorwerken, het team staat voorop. Het doet me niet zoveel, ik ben het fluiten wel gewend, denk ik."
Was daar uberhaupt al sprake van of is het gewoon gebaseerd op een uitspraak van Tadic?quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef ch0c0mel het volgende:
Djuricic zou wel heel ziek zijn bij onze FC
Uitspraak Tadic.quote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was daar uberhaupt al sprake van of is het gewoon gebaseerd op een uitspraak van Tadic?
quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef ch0c0mel het volgende:
Djuricic zou wel heel ziek zijn bij onze FC
Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die hun eigen spelers uitfluitenquote:
Fer zou ik niet op rekenen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Die Joshua John doet het goed bij Nordsjaelland. Volgend jaar maar hier houden lijkt me![]()
En tegen ajax moet winnen er zeker inzitten. Zeker als Blind tegenover Tadic komt te staan krijg je zeeën van ruimte. Zijn Fer en Schilder er dan alweer bij?
Ola op de tribune...Luuk 1x en 1 assist in 7 wedstrijden (BL,CL,Beker)quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Fer zou ik niet op rekenen.
En hoe doen Luuk de Jong en Ola John het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |