Wat niet?quote:
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechtsquote:
Soms heb je ook wat geluk nodigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo zat het hem niet mee? Hij krijgt gewoon drie 100% kansen deze wedstrijd die er gewoon inmoeten. Hij schiet ze gewoon zeer matig in, heeft weinig met pech te maken. Die 2e grote kans ook, dat (dacht ik) Douglas die bal meteen naar links doorspeelt, en dan komt hij met zon laf puntertje met rechts![]()
Castaignos heeft wat recht te zetten aankomend weekend, klaar.
Tuurlijk! Maar wel kut dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef TwenteFC het volgende:
Resultaat is triest en we hebben ons zelf te kort gedaan.. maar zoals Twente in de 1e helft speelde tegen een club als Hannover is zeker niet verkeerd.
Gaat allemaal goed komen
Mwa, Boyata mag van mij nog even wennen hoor. Dit was pas zijn tweede invalbeurt? Luc mag daarentegen nog wel even prive training van Kluivert krijgen..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
They got a hannover ooohoooowooh, they have been drinkin to much for shuuuuure.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:51 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:49:49Rellen bij Grolsch Veste na wedstrijd; ME grijpt in: http://t.co/vCVtLmcL reageer retweet
Elke keer als Rosales de bal kreeg, kwam er een onmogelijke pass, waardoor er gelijk gevaar ontstond. Als je er op gaat letten is het echt heel dramatisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Speelde "redelijk". Boyota en Castaignos was ruk. En landzaat maakte ook fouten.
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig valt blessure van Schilder mee, nu zondag maar weer knallen
Godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, Schilder toch scheurtje in de lies en er dus morgen niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |