maar ondanks dat hij er niet bij is gaan we 3 punten pakken tegen SC Heerenveenquote:
Linkje aub?quote:
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevondenquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Momo... het volgende:
Hier is de stream echt irritant, hele tijd haperen.
13th op mn mobiel doet het prima!quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Had ik net ook ja, nu doet hij weer normaal. Hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat had ik net dus ook.. nog geen andere gevonden
en kan zelfs niet meer op sopcast inloggen
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Vond het publiek schandaliger... Hij mag dan niet veel ballen hebben gehad en hij had er minimaal in 1 moeten leggen.. maar dan nog fluit je je eigen spits niet uit..
Als het tegenover McClaren was vanwege het late wisselen van Castaignos dan kan ik het begrijpen, zat me er zelf ook aan te irriteren.
En daar moet je ook van winnen, iets wat de traditionele top 3 niet heeft laten zienquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Twente heeft gespeeld tegen de nrs 10, 11, 13, 15, 16, 17
Vind dit niet echt terechtquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Twente heeft gespeeld tegen de nrs 10, 11, 13, 15, 16, 17
Klopt, dan waren we vast wel met 4 of 5-0 van het veld gestaptquote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Hadden we vandaag schilder bjelland fer en bulykin erbij gehad was het waarschijnlijk compleet anders gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |