Tja, niet geleerd van de fouten van z'n grote broer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef June. het volgende:
Echt zo zonde dan van Ola, een beetje "I told you so" verhaal.
En steeds maar weer herhalen in interviews hoe zijn broer hem gewaarschuwd heeft voor domme zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, niet geleerd van de fouten van z'n grote broer.
Okee, Schilder is mooi. Hoop wel hem als linksback en dan Gutierrez en Janssen in de basis.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij komt Ajax te vroeg voor Fer, maar Schilder is er meen ik wel weer bij
en leuk die uitspraak van Tadic, maar we hebben volgens mij gewoonweg geen plek voor Djuricic
x2quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ola is inderdaad zonde. Gewoon dom. Half jaar in de basis door blessures, waarbij je 3 wedstrijdjes goede acties maakt en dan direct weggaanZeker als je broer ook al keihard gefaalt heeft door zulke domme zetten
Dus het komt door jou?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef Ties02 het volgende:
Zin aan zaterdag!
Ben nu 3× meegeweest naar de Arena en telkens verloren.. ook toen de kampioenswedstrijdtrauma's man
deze keer blijf ik mooi thuis, brengt vast geluk
Kan het wel begrijpen eigenlijk.quote:[img]i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Spatzmann het volgende:
Ik hoor net een interessant gerucht: Slagerij `peters gaat de catering ook op de tweede ring doen van de veste. Fc Twente stoot alles af ivm kwaliteitsproblemen.
Heb helaas net voor de zomer nog gehoord dat Twente zeer 'content' was over de huidige verdeling en ben er dus bang voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit gerucht gaat al langer maar moet het nog maar zien
Zou wel top zijn
AZ thuis is wel weer net na een Europese wedstijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Ben echt benieuwd komende zaterdag.
Als we die zouden winnen slaan we een mooie slag. Verliezen zou geen ramp zijn maar is natuurlijk wel zonde. AZ Thuis moet wel te pakken zijn, zeker als je kijkt hoe zij dit weekend speelden
Alleenrecht voor E! Live en die kiezen voor wat 'aantrekkelijker' wedstrijden.quote:
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens, maar vergt veel tijd/geld en moeite, helaas geen kwestie van 'tribunes neergooien'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Lijkt me echt prachtig als ze die grachten dichtgooien (engelse stijl)
Arena stijl dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleenrecht voor E! Live en die kiezen voor wat 'aantrekkelijker' wedstrijden.
[..]
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens, maar vergt veel tijd/geld en moeite, helaas geen kwestie van 'tribunes neergooien'.
Daar is ook gewoon een gracht, zit je als supporter (korte zijdes) nog verder van het spelquote:
Ja maar ze kunnen wel tribune over de gracht maken toch? Iig in de hoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar is ook gewoon een gracht, zit je als supporter (korte zijdes) nog verder van het spel
vind zoals feyenoord het heeft prachtig
Gaan er bij deze optie geen plekken verloren? Ineens moeten er dan ingangen komen op tribune-hoogte waar voorheen mensen zaten? Zijn hier tekeningen vanquote:
Kunnen de fluiters mooi het stadion uit, stelletje debielenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Gaan er bij deze optie geen plekken verloren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |