Ze zouden er theoretisch een tribune overheen kunnen maken, maar ik weet niet waar je dan alle mensen wilt laten staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen wel tribune over de gracht maken toch? Iig in de hoeken.
Idd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze zouden er theoretisch een tribune overheen kunnen maken, maar ik weet niet waar je dan alle mensen wilt laten staan.
Als ik nu onder vak 102-106 sta (onder rij 1) dan zit er misschien nog een meter ruimte? (3 meter vanaf de vloer?) dan kunnen ze dus nog een rij of 3 naar beneden voordat het te laag word.
Dus heb geen idee wat de bedoeling is.
Als ze het echt engels willen maken, moet het veld omlaag en de tribune tot aan de vloer. Dit zal niet gebeuren.
Dit HOEFT niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef Mdrop het volgende:
Het echte probleem wat ook direct de grootste kostenpost is zijn de noodwegen, wanneer de gracht dicht gaat dan MOETEN de nooduitgangen naar boven. Dit betekent dat er volledige gangen in de huidige tribunes gemaakt moeten worden, dit verklaard dus ook direct de beraamde 8 á 9 miljoen.
Voor zover ik het snapte toen het uitgelegd werd bij Twente is het VERPLICHT om bij de aantallen die op de tribunes bij Twente plaats kunnen nemen het noodzakelijk is om de nooduitgangen naar boven te verplaatsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef bambino het volgende:
Dit HOEFT niet.
In de hoek zit er een redelijk groot gat.
Als je die gaten open laat kun je door middel van een gang onder de huidige rij 1-2-3 een gang pad houden naar de hoeken.
De hoekvakken kunnen door middel van de huidige zijwaartse trappen naar de uitgang.
Wat wel een probleem veroorzaakt, is dat wanneer dit gebeurt en er is een ramp (brand instorting rellen etc) dat het niet mogelijk is voor mensen om snel uit het stadion te komen (de gang is dan te smal om alle vakken te evacueren). Dit is dus nooit mogelijk.
Met allermooiste zou zijn dat de hoeken ook vol worden gebouwd en als je dus op de middenstip zou staan je alleen stoelen zit PLUS gaten (zoals de huidige en oude hoofdtribune).
Door dit te doen bij de korte zijdes (en de hoekvakken) heb je zoveel mogelijk benut van je ruimte.
Dit gaat helaas wel ten koste van het huidige ROC achter Vak-P bijvoorbeeld.
Er zullen uitgangen moeten worden gecreëerd en dit zal dan nog duurder zijn (maar wel het mooiste).
Er is however nog 1 andere oplossing zoals jij ook zegt, dit is een gat maken zoals hoofdtribune op rij 22.
Hierdoor kun je toeschouwers naar de 3e verdieping begeleiden waarna je de trappen af moet voor de 2e ring.
Het probleem hiervan is dat je toeschouwers binnen op de 3e verdieping krijgt.
Er zijn tal van opties, helaas allemaal giga duur en sommige te gevaarlijk om te realiseren.
Doe maar effes wissele Pietertje!quote:'Ajax - FC Twente vraagt om een scheids als ik'
De KNVB heeft Pieter Vink als scheidsrechter aangewezen voor de topper tussen Ajax en FC Twente. De arbiter toonde zich verheugd met de aanstelling.
"Ik ben er hartstikke blij mee. Dit zijn wedstrijden waar druk op staat en daar houd ik van", vertelt hij. "Twee jaar geleden heb ik ook de fantastische ontknoping om het landskampioenschap in de ArenA mogen meemaken. Ajax-FC Twente en FC Twente-Ajax zijn de laatste jaren echte topduels.”
Vink floot maar liefst vijf van de zeven ontmoetingen tussen de topclubs. "Dat zou je de KNVB moeten vragen, maar ik neem aan dat het verleden meespeelt”, zegt hij. "Ajax en FC Twente zijn twee voetballende ploegen, die een hoog tempo hanteren. Ik sta wel bekend als een scheidsrechter die lekker mannelijk laat voetballen. Misschien vraagt dat duel om een scheids als ik.”
Hopen dat Ajax zich kapot gaat spelen bij Utrecht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Ben echt benieuwd komende zaterdag.
Als we die zouden winnen slaan we een mooie slag. Verliezen zou geen ramp zijn maar is natuurlijk wel zonde. AZ Thuis moet wel te pakken zijn, zeker als je kijkt hoe zij dit weekend speelden
x2. Twente kan het mooi rustig aan doen en heeft de halve basisselectie iig niet mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Hopen dat Ajax zich kapot gaat spelen bij Utrecht.
Het verschil bij de Kuip is dat als je onder de 1e ring loopt je nog iets van 8 meter boven je hebt ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor zover ik het snapte toen het uitgelegd werd bij Twente is het VERPLICHT om bij de aantallen die op de tribunes bij Twente plaats kunnen nemen het noodzakelijk is om de nooduitgangen naar boven te verplaatsen.
Vraag me niet hoe ze het dan bij de Kuip hebben kunnen doen, daar loop je wel onder de tribune door namelijk.
Ik zeg 0-5quote:
Krachten sparen, want zaterdag moeten we naar Amsterdamquote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Momo... het volgende:
Het klinkt niet of er veel pit in zit so far.
Niet zoveel kracht sparen , straks word het nog een verlenging zoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krachten sparen, want zaterdag moeten we naar Amsterdam
quote:
Daarom willen ze juist verlenging, 15 minuten goed spel in de officiele tijd is al niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef macca728 het volgende:
ja in plaats dat je 15 min vol speelt en vertrouwen tankt.
Op guti na geen basisspeler bij johquote:Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef macca728 het volgende:
ja in plaats dat je 15 min vol speelt en vertrouwen tankt.
Had Twente beter met 0-5 kunnen winnen ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben heeeel erg blij dat er geen verlenging komt maar ik vind het wel echt een beetje zielig, hij deed het zo goed van wat ze zeiden
Ach snel vergeten joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed voor het vertrouwen, tegen de amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |