Boyata?quote:[img]http://i
.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dan maar?
meer vertrouwen in Braafheid linksback dan Schilder?quote:Op maandag 10 september 2012 21:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter, Braafheid dan links back en Schilder ergens in de 70ste minuut inbrengen om het middenveld een nieuwe impuls te geven. Hij zal zich daar ook wel willen bewijzen bovendien.
Ja, hij zal het voetballen toch niet verleerd zijnquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer vertrouwen in Braafheid linksback dan Schilder?
mag hopen van nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja, hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn
Dit. Dan win je zelfs niet van Willem IIquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Stefanovich het volgende:
AUB niet Bengtsson en Wisgerhof samen achterin... beide kunnen niet opbouwen, dan gaat het echt in een tergend langzaam tempo.
Lijkt me wel het meest waarschijnlijk voor aankomend weekend..quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Stefanovich het volgende:
AUB niet Bengtsson en Wisgerhof samen achterin... beide kunnen niet opbouwen, dan gaat het echt in een tergend langzaam tempo.
Nope.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe doet John het trouwens bij Benfica?
Heeft ie al wat minuten gemaakt?
quote:Leroy Fer is door een operatie aan zijn meniscus twee maanden niet beschikbaar voor FC Twente. De middenvelder liep de blessure vrijdag op in de WK-kwalificatiewedstrijd van Oranje tegen Turkije.
Fer, die in de rust Jordy Clasie verving, raakte in de zestigste minuut van het treffen geblesseerd. "Ik blokte een bal, maar ik had direct het gevoel dat ik wel kon doorspelen. Dus ik ben gewoon door gegaan. Na de wedstrijd werd mijn knie helemaal dik en wist ik dat het niet goed zat", vertelt hij aan FC Twente TV.
De kwetsuur komt op een ongelukkig moment voor Fer, die uitstekend op dreef was. In de eerste vier Eredivisie-speelronden scoorde hij driemaal. "Het ging net zo goed bij Twente en Oranje. De bondscoach zei na de wedstrijd tegen Turkije dat een basisplaats lonkte, dan is het extra zuur dat je geblesseerd raakt.”
Bij FC Twente zijn ook ook Andreas Bjelland, Dmitri Bulykin, Douglas en Nacer Chadli door blessures uitgeschakeld. "Gewoon pech'', vervolgt Fer. "Gelukkig hebben we een goede en brede selectie. Andere jongens gaan dit opvangen."
Fer denkt een kleine twee maanden nodig te hebben voor zijn herstel. “Daar moet ik op mikken. Het is ook afhankelijk van het vocht in mijn knie. Ik moet veel koelen en dan komt het wel goed", besluit hij. "Ik kan niet wachten om weer op het veld te staan."
Ene site heeft het over supertalent en andere site over talent, ben benieuwdquote:FC Twente wil het Ghanese talent Eghan Shadrach snel vastleggen. De zeventienjarige stagiair heeft een goede indruk achtergelaten. De komst van Sheldon Bateau gaat niet door.
Shadrach heeft al meerdere proefperiodes achter de rug en van beide kanten is de intentie uitgesproken een verbintenis aan te gaan. Dat weet De Telegraaf woensdag te melden. De middenvelder komt van buiten de EU, maar omdat hij nog geen 21 is, hoeft Twente hem niet meer te geven dan 229.000 euro.
Dat kan niet gezegd worden van tester Bateau. De verdediger uit Trinidad en Tobago is 21 en moet daarom minimaal 458.000 euro verdienen. Ondanks dat de technische mensen overtuigd waren van zijn kwaliteiten, gaat een permanent verblijf niet door. Bateau heeft nu ook een aanbieding uit België.
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijdquote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ene site heeft het over supertalent en andere site of talent, ben benieuwd
229.000 op je 18equote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijd
ja, dat van mij ookquote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn minimumloon toch stukken lager lag op die leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |